Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто JTD. Ниски обороти, придърпване.+log

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто JTD. Ниски обороти, придърпване.+log

    Здравейте колеги.Имам няколко проблема с пунтото . 1) Колата работи на ниски обороти на място около 790-800 и постоянно се променят в този диапазон. При подаване на газ и пускане падат до към 650-700 и пак се нормализират( като не го прави всеки път) Случвало се е при издуване до 3000-4000 и след това да я пусна по инерция и да изгасне(много рядко).. направило ми е впечатление, че когато колата е в движение по инерция оборотите си седят на 850 и не мърдат от там..2) При подаване на плавна газ, независимо на коя предавка(освен първа), на 1500 и 1900 оборота колата придърпва, все едно не и достига гориво и се усеща доста дразнещо в купето, до колкото прочетох из форума май може да е от проблемна дюза ?3. Другият проблем е ,че при натискане на цялата газ на около 2800 оборота колата "забива" за части от секундата се едно турбото губи някъде налягане или нещо подобно. Усеща се най-много на 2ра и 3та скорост.Колата е Фиат Пунто 1.9 ЖТД 80 коня 2000г. Не записва никакви грешки на еку-то. Направил съм няколко лога, някой по разбиращ ако може да ги погледне, че на мен почти нищо не ми говорят.
    Прикачени файлове

    #2
    Огледай турбо пътищата за пропуски. После пробвай с откачен дебитомер ще има ли разлика. И накрая иди някъде, където разбират.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Днес прегледах турбо пътищата, не забелязах пропуски. Пробвах колата с откачен дебитомер, но не усетих някаква разлика във вървежа на колата или ако има тя е много малка, почти незабележима. След откачването записа две грешки: P 0110 - Intake air temperature - signal low , и P0101 - Mass air flow - signal high .

      Коментар


        #4
        тоя проблем с глъхненето ми се струва че е от недостиг на горивен хранеж и аз го имам ... а не от въздух, то като свалиш дебитомера и тя колата влиза в авариен режим като и сложим бърза втора и забие муцуната и до там, то няма логика без дебитомер ??
        leave something of the happiness you bring

        Коментар


          #5
          Ми не знам аз не съм го свалял, просто откачих буксата. Иначе колата не влиза в авариен режим или поне не се забелязва, не забива предницата. Разликата със закачена и откачена букса е минимална , а може и никаква просто на мен да ми се струва, че има някаква малка.

          Коментар


            #6
            Проблема вероятно е в налягането на горивото или ЕГР-а.Трябва да се направи хубава диагностика и тогава да се търси проблема.
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #7
              Добре бе... само на мене ли ми се струва че откачен МАФ е същото като да ти се изхлузи в движение маркуча на входящия тракт на турбото за мене е едно и също, защото в движение скобата се къса и почва да свисти и да смуче турбото директно без тръби и филтри и най- вече МАФ не виждам логика
              leave something of the happiness you bring

              Коментар


                #8
                Логовете не стават ! Не са направени, както трябва.Единствено може да приемем, че турбината надува приемливо.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Можеш ли да ми кажеш тогава как точно да ги направя, кои параметри трябва да добавя. Уж правих всичко по темата която беше пуснал за логовете, но ..

                  Коментар


                    #10
                    Как се правят правилни логове
                    leave something of the happiness you bring

                    Коментар

                    Working...
                    X