Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газ и дизел? Някой нещо да знае по въпроса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газ и дизел? Някой нещо да знае по въпроса

    Да попитам колеги , някой нещо да е пробвал по въпроса , видях една тема в един друг форум , и честно казано си падам по експериментите , и незнам доколко може да е вярно!http://www.nalov.com/forum/index.php?showtopic=35505 ето я темичката , кажете мнения!?
    Fiat Marea Weekend
    HLX 1,9 TD 100
    1999

    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

    #2
    Ето тук има нещо по въпроса.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      Мерси колега , но исках да питам някой лично дали има мнение ?
      Fiat Marea Weekend
      HLX 1,9 TD 100
      1999

      Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

      Коментар


        #4
        Ако е за мощност, монтирай обикновен смесител за бензинов двигател, обикновен електронен изпарител и схема за изключване на изпарителя под определени обороти и при отнемане на педала за газта. С малко регулиране ще получиш доста приемлив резултат, а като икономия - нещо като 15-25% по сегашните цени на газ и нафта.Заслужава си да опиташ ако ти се занимава.Аз бях започнал преди да продам Мареата като твоята ,но се разделих с нея.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Един приятел кара на газ дизелов джип,обикновена газова,настройка на ухо.Ефекта е -делиш на две обичайния разход на дизел и едната половина я имаш в газ и по-добра динамика.[/quote]
          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            Ако е за мощност, монтирай обикновен смесител за бензинов двигател, обикновен електронен изпарител и схема за изключване на изпарителя под определени обороти и при отнемане на педала за газта. С малко регулиране ще получиш доста приемлив резултат, а като икономия - нещо като 15-25% по сегашните цени на газ и нафта.Заслужава си да опиташ ако ти се занимава.Аз бях започнал преди да продам Мареата като твоята ,но се разделих с нея.
            Е точно тая схема с изключване на изпарителя не ми е ясна как се прави И къде да вкарам газта , тука вариант за плочка няма , така , че ще трябва да го играя директно вкарване на газта...Но по-важното е къде да я вкарам?А имам и други въпроси които ми изникват в процеса на "мислене":- Кихалки могат ли и къде се монтират ако могат , защото при по-високи обороти и пускане на газта , незнам какво може да се случи...- Защо на ниски обороти да не работи пак на газ и нафта...- ТД 100 е с жило на газта , няма бобина за свещите , за да хвана оборотите , как да го направя , че да съм сигурен че винаги при едни и същи обороти ще се пуска и спира газта...
            Fiat Marea Weekend
            HLX 1,9 TD 100
            1999

            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

            Коментар


              #7
              Не съм опитвал, но си мисля, че може да се монтира микроключе на жилото и да се регулира така, че /примерно/ при 1300 об. да включва магнитния клапан на електрически изпарител - Ловато е много удобен за целта. Пиши, ако направиш нещо!p.s. Във Форума на КЕМПЕР КЛУБ , а и в Off road Bulgaria май имаше писано по въпроса, но нямам време да търся сега!Успех!

              Коментар


                #8
                точно от офроуд форума се запалих , но там подробности има само за хората които ги монтират ...
                Fiat Marea Weekend
                HLX 1,9 TD 100
                1999

                Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                Коментар

                Working...
                X