ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ГНП
Collapse
X
-
Luss написа:Извинявам се за късния пост, просто до сега бях пред бравото. Както каза колегата eh4ev07 - имобилайзера е бил проблема. Нямах възможност да изпробвам номера с ключовете от мареата, но сега нямам проблем и си запалих с моя ключ. Свалих наново помпата, размених им тези черни пластмасови парчета, наречени имобилайзер и всичко се оправи. Да поясня за някой, на когото евентуално ще му се наложи да прави същата интервенция: свалят се металните пластини (2 на брой) едната откъм изходите за тръбичките за нафта, другата от долу, покриваща въпросният предмет на разговор. Цялата маневра не е кой знае колко сложна - 6 болта, които се развиват с лимбус, свалят се и двата метални елемента и се развива един клапан (подобен на авансатора) само че скрит под по-голямата пластина. Единственото при него е, че трябва да се внимава да не изпадне буталцето когато се развие клапана. Успех и много търпение пожелавам на всеки заел се с този вид ремонт. Резултат от моята смяна на ГНП - колата отново върви на самолет, както когато я купих преди 3 годинки. Благодаря на всички включили се в дебата !Marea TD100
Коментар
-
deforse написа:Да изтупа, темата от преди година . А въпросния имобилайзер не може ли да се шунтира от буксата с трите кабела? До нея поне има достъп.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар