Здревейте !Ще помоля да ме извините ако има такава тема във форума, но след дълго търсене из форума, не успях да я открия.На кратко - преди година протече ГНП на браво 1.9 ТД100, ремонтираха го, теча спря, колата стана по-мудна и гореше повече. Стараех се да игнорирам този проблем и да си карам спокойно. Преди 2 месеца протече пак (сравнително по-малко от първия път) нямах средства да се занимавам с нея тогава и не след дълго забелязах че и авансаторът е протекъл от кабелчето. Казах си - няма да дам 400 лв. за ремонт и нов авансатор и реших да търся помпа. Намерих блъсната Мареа 1.9 ТД100 (кода на двигателя съвпада с моя), накарах човека да запали колата пред мен (запали с показването на ключа). Демонтирах помпата, този следобед я монтирах на Бравото, обезвъздуших от филтъра и помпата. След общо 10 минути въртене не показа никакви признаци на живот. Няма мирис на изгорели газове или не изгорели такива, дори нищо не се вижда да излиза "отзад". Да добавя само, че при монтажа и демонтажа и двата двигателя бяха зацепени. Моля за някакви идеи. Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ГНП
Collapse
X
-
Luss написа:Извинявам се но забравих - моят иммобилайзер е изключен и не играе роля. В Смисъл палех си и със синия ключ без проблеми.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
А под изключен (неработещ) имах в предвид, че независимо с кои от ключовете паля, и независимо от това дали ще сложа чипа на таблото или не, като дам контакт си светва жълтият ключ на таблото, но след като запаля си гасне и не се показва повече. По това съдя, че не работи имоби... Или греша или това е друг вид защита - не знам, но никога не съм ползвал чипа. Иначе рязани кабели и т.н. няма.
Коментар
-
Luss написа:А под изключен (неработещ) имах в предвид, че независимо с кои от ключовете паля, и независимо от това дали ще сложа чипа на таблото или не, като дам контакт си светва жълтият ключ на таблото, но след като запаля си гасне и не се показва повече. По това съдя, че не работи имоби... Или греша или това е друг вид защита - не знам, но никога не съм ползвал чипа.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Извинявам се за късния пост, просто до сега бях пред бравото. Както каза колегата eh4ev07 - имобилайзера е бил проблема. Нямах възможност да изпробвам номера с ключовете от мареата, но сега нямам проблем и си запалих с моя ключ. Свалих наново помпата, размених им тези черни пластмасови парчета, наречени имобилайзер и всичко се оправи. Да поясня за някой, на когото евентуално ще му се наложи да прави същата интервенция: свалят се металните пластини (2 на брой) едната откъм изходите за тръбичките за нафта, другата от долу, покриваща въпросният предмет на разговор. Цялата маневра не е кой знае колко сложна - 6 болта, които се развиват с лимбус, свалят се и двата метални елемента и се развива един клапан (подобен на авансатора) само че скрит под по-голямата пластина. Единственото при него е, че трябва да се внимава да не изпадне буталцето когато се развие клапана. Успех и много търпение пожелавам на всеки заел се с този вид ремонт. Резултат от моята смяна на ГНП - колата отново върви на самолет, както когато я купих преди 3 годинки. Благодаря на всички включили се в дебата !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар