Здравейте колеги.Първо искам да спомена,че не става въпрос за дизелов мотор на фиат.Мотора е isuzo 1.5 чист дизел в коша на корса б комби.Ако се чудите защо не съм си задал питанката в един от 2-та опел форума,само ще кажа,че са доста неактивни и там по каквито и да е въпроси трудно се намира някой да отговори нещо съществено.Проблема е следният:Сутрин (на студен старт) като врътна ключа колата пали мигновенно,но претриса и подскачат оборотите (сякаш работи на 2-3 цилиндъра).При подаване и задържане на газта до 1500-2000 оборота за около 10 секунди и колата почва да си работи нормално.После през деня на следващите паления няма проблеми-до следващата сутрин.Първо проверихме подгревните свещи.Една не работеше и направо смених и 4-те с beru.Релето за подгрева също го смених.Проблема си остана.Единственото което ме съмнява в момента са дюзите.Доколкото знам работата им трябва да е в някакви параметри и стойности.Има ли някой в форума който се занимава с дюзи и има стенд и техника за мерене и чистене.п.п.Не,че немога да си я карам и така колата,ама ме дразни просто сутрин това притрисане и искам да го откоригирам.Не съм я карал колата по сервизи,защото трябва да съм сигурен,че човека който ще ми пипа по колата трябва да е много наясно с това което прави.А и нямам препоръки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Опел Корса 1.5 D - Неравномерна работа при студен старт.
Collapse
X
-
Не са много възможните причини.Една много стара болка е въздуха(възможна разхермитизирана система)В първите секунди се държи така.Дали е наред подгрева(в това трябва да се обедиш,свещи и реле нови,но идва ли напрежение до тях?)Тези помпи имат система за промяна на центровката според температурата на мотора.Ти няма как да го разбереш това дали работи или не.И на края на тези мотори дюзите освен че трябва да отварят на едно и също налягане имат и строго определено положение спрямо главата.Трябва да са правилно фиксирани !!!!Успех!!!
-
Не искам да плаша колегата, но при мен имаше абсолютно същия проблем миналата зима и се оказа ниска компресия на единия цилиндър. Проблема се реши по много оригинален начин, но предпочитам да го опиша едва ако на някой му е интересно. Само да спомена, че компресията на трите цилиндъра беше 29, а на четвъртия 22. Преди месец стенда показа компресия 30 и на четирите цилиндъра. Мотора е Х17DTL.
Коментар
-
omnabg написа:Не искам да плаша колегата, но при мен имаше абсолютно същия проблем миналата зима и се оказа ниска компресия на единия цилиндър. Проблема се реши по много оригинален начин, но предпочитам да го опиша едва ако на някой му е интересно. Само да спомена, че компресията на трите цилиндъра беше 29, а на четвъртия 22. Преди месец стенда показа компресия 30 и на четирите цилиндъра. Мотора е Х17DTL.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Колеги и при мен се получава това явление като при Корсата. Моя звяр е Фиат Пунто 1.9DS мк2. Но при мен е при първите 2-3 секунди работа на двигателя. След това спира тресенето без да и подавам газ . Също така колата не държи на скорост при лек наклон. До колкото разбирам е компресията но какъвто и да е съвет ще ми бъде от полза. Благодаря предварително!Пс: Съжалявам ако съм писал на неправилното място
Коментар
-
При мен ефекта е такъв от както скъсах едната свещ и подгрява на 3. В първите 2-3 секунди сутрин работи на 3 цилинъра.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар