Здравейте колеги.Преди доста време чистих сензора на дебитомера и го прецаках.Отвреме на време го включвах и той проработва когато си поиска до следващото палене,но с изключен колата работи по добре.Искам да ви попитам при изключена букса правилно ли е да се премерят напреженията.Аз ги мерих и ето какво показа уреда:1пин-0в,2пин-5в,3пин-0в,4пин-12в и 5пин-5в.Според темите пуснати за наще дебитомери на втори пин трябва да има 12в а не на 4ти както е при мене,но пък техническото ръководсттво казва,че 1,2 и 3 пин са за температурния сензор и захранващото напрежение на пин 2 е наистина 5в както е при мен.На 5 пин според колегите трябва да е 1в при контакт а при мене са 5в.Това всичко при изключена букса и включен контакт.Съвсем се обърках с тия тоци.Явно нещо бъркам,помагайте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново дебитомер за Стило 115-захранване
Collapse
X
-
Да де ама нали на пин 2 казвате,че трябва да са 12в а те са 5в,а 12в са на 4 пин.Питам за захранващото напрежение .Истинския е малко повече от 4 стотака,само,че моя ще ми го донесе приятел от Англия но не това е най-важното.Измерването на дебитомера ставало със специален Уинстонов мост и ако някой е запознат с това нека сподели.Говоря ако пиновете се броят от ляво на дясно гледано от горе.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар