Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгоря ми свещ- трябва ли да сменям всички

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    за телоподаващото-да,но трябва да имаш място.сиреч ако махнеш смукателните колектори и завариш с телоподаващо би трябвало да стане.а ако падне нещо в цилиндъра го вадиш с прахосмукачка през смукателния отвор,но задължително буталото да е в гмт .трудно е но няма как

    Коментар


      #62
      ivel написа:
      за телоподаващото-да,но трябва да имаш място.сиреч ако махнеш смукателните колектори и завариш с телоподаващо би трябвало да стане.а ако падне нещо в цилиндъра го вадиш с прахосмукачка през смукателния отвор,но задължително буталото да е в гмт .трудно е но няма как
      При мене свеща е над изпускателите и има място , но силно се съмнявам ако се завари горе нещо на ръба да хване.По скоро си мисля какво да пъхна в дупката в свеща което да я хване отвътре
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #63
        infineon написа:
        ivel написа:
        за телоподаващото-да,но трябва да имаш място.сиреч ако махнеш смукателните колектори и завариш с телоподаващо би трябвало да стане.а ако падне нещо в цилиндъра го вадиш с прахосмукачка през смукателния отвор,но задължително буталото да е в гмт .трудно е но няма как
        При мене свеща е над изпускателите и има място , но силно се съмнявам ако се завари горе нещо на ръба да хване.По скоро си мисля какво да пъхна в дупката в свеща което да я хване отвътре
        колега телеподаващото заварява само желязо(с обикноведна тел) така че спокойно започваш да наваряваш свеща като постепенно изтегляш на вън и като престанеш веднага с едни ХУБАВИ клещи хващаш заварката и отвиваш,заварката няма как да се захване за алуминиевата главадругият вариант е при стругар да ти направи 3-4бр болта с лява резба размер(4.25-4.35-4.4-4.45) и започваш да си правиш резба в свещта но имай в предвид че 4мм желязо е доста слабо и има вероятност да се скъса(според мене се е скъсало веднага щом корпуса на свещта се е скъсал)ходи ли по сервизите да питаш за инструменти за скъсани свещи дали иматпоследен вариант:караш си със скъсана свещ докато е твоя колата и си свиркаш
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #64
          А телоподаващото с високо напрежение ли е? че ме е страх да не изгори нещо по електрониката.За каране с скъсана свещ е кофти пали по трудно и първите секунди се тресе и подскача. Сигурно беше -2 градуса сутринта.Интересното че като беше изгоряла свеща на 3 ти почти не се усещаше че му липсва свещ при паленето, а на 1-ви мн се усеща.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #65
            infineon написа:
            А телоподаващото с високо напрежение ли е? че ме е страх да не изгори нещо по електрониката.За каране с скъсана свещ е кофти пали по трудно и първите секунди се тресе и подскача. Сигурно беше -2 градуса сутринта.Интересното че като беше изгоряла свеща на 3 ти почти не се усещаше че му липсва свещ при паленето, а на 1-ви мн се усеща.
            като откачиш клемите на акумулатора няма страшно за електрониката
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #66
              да допълня-заваряваш определен болт и после развиваш него

              Коментар


                #67
                ivel написа:
                да допълня-заваряваш определен болт и после развиваш него
                болта ще се скъса на заварката и нищо няма да стане
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #68
                  Да кажа аз как го правя при скъсан болт..... Слагам подходяща шайба покрай скъсаното, така като почна да заварявам ако изляза навън ще заваря шайбата. Ако е на удобно място заварявам и после с чук чукам по самата заварка и така докато изградя достатъчно високо за да го хвана с нещо.

                  Коментар


                    #69
                    Досега да бях демонтирал главата на автомобила.Според мен няма да стане изваждането по никакъв начин освен разпробиване което на място си е рисковано.На колко километра грубо е автомобила?Ако е над 100000 - 200000 км.една профилактика на главата и смяна на гарнитура изобщо няма да му е излишна.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #70
                      Колегата така и не отиде да му извадят свеща със специализиран инструмент,но дано се оправи и сам.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #71
                        Tornado написа:
                        Досега да бях демонтирал главата на автомобила.Според мен няма да стане изваждането по никакъв начин освен разпробиване което на място си е рисковано.На колко километра грубо е автомобила?Ако е над 100000 - 200000 км.една профилактика на главата и смяна на гарнитура изобщо няма да му е излишна.
                        излишни са парите за гарнитура и труд по сваляне/качване на главата и изгубеното време за това упражнение когато не е нужно
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #72
                          Щом пали и върви.......за кво да се мъчи колегата.Само да не се отвря предния капак при запален двигател..
                          Fiat Punto 1,7 td
                          Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                          Коментар


                            #73
                            ако се завари подходящ болт няма да се скъса.но просто няма много място.трябва да махнеш рейла,тръбичките,см.колектори и т.н. и все пак няма невъзможни работи.иначе подкрепям колегата за ревизия на главата и клапаните,но всичко зависи от бюджета

                            Коментар


                              #74
                              какво стана колега отвили свещта и как?
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар


                                #75
                                Извадихме я колеги. Взех обратен метчик 5 мм и флашка. Минахме на струг един удължител от гедоре и му нарязахме резба.Отвора на свеща вътре беше 4.23 мм и беше идеален за навиване на метчик 5-ца.Получи се това на снимката. Първоначалната ми идея беше като се завие докрай широката част да подпре отгоре свеща и да я отвие, но нямаше шанс да стане и щеше да се скъса накрайника.Затова решихме да разпробием горната част на свеща с резбата, и да ползваме накрайника като обратен чук.Разпробиването го направихме с бургия 6.5 мм и е необходимо много да се внимава с отвора в главата.После с доста почукване навън и навътре с приспособлението от снимката и пръскане с WD парчето от свеща излезе.Запалих го без свещ за да издуха стружки и боклуци от отвора навън.Минахме резбата с метчик 8 х 1, и пак палене с отворен цилиндър да издуха стружките.Тази свещ заради нагара по стеблото нямаше никакъв шанс да излезе с отвиване, преполагам конуса долу не е уплътнявал добре и е набивало сажди нагоре около стеблото.В сервизите ползват инструмент като този https://www.youtube.com/watch?NR=1&v...ture=endscreen и действието е същото разпробиване и издърпване.Ако някой има същия проблем да свирка- моя приятел с който го правихме се справи много добре и инструмент за ваденето вече има.
                                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                                FIAT БРАВО 1.2 16v
                                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                                Коментар

                                Working...
                                X