Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгоря ми свещ- трябва ли да сменям всички

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ако от първото напъване е тръгнала трудно, то аз съм по-склонен да си мисля, че около резбата е проблемът. Ако беше от керамичната част, то щеше да започне да затяга след първоначално нормалното развиване.Но да подчертая, че не съм специалист и изказвам само лично мнение, базирано на разсъждения и непрофесионален опит.

    Коментар


      #32
      Първоначално тръгна сравнително лесно и ставаше все по трудно и почна да скърца и в един момент спря съвсем като излезе резбата наполовина.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #33
        Нямаш много варианти колега... Аз ги виждам така нещата:1. Караш така.2. Завиваш на обратно и пак караш така. Ако е възможно завиването.3. Отвиваш с шпилковадач, отчупва се каквото има да се отчупва, сваляне на глава с всичките му там перипетии, за да се извади отчупенот или опит да се извади отчупеното през отвора на свещта (ама надали, то ако можеше да излезе щеше да излезе).4. Отвиване с шпилковадач, повличане на резбата и повтаряне на горната процедура, за да се навие втулка, на която да навиеш новата свещ.5. Отвиване с шпилковадач, отчупване на парче, което ще остане в цилиндъра, сваляне на турбото, палене без турбо с прекръстване каквото има да излиза да излезе през клапаните.6. Отвиване с шпилковадач без поражения по резбата и без отчупване на парчета към цилиндъра.Познавам човек, който мина по точка 5 без да сваля турбо и сега кара колата без турбо, тъй като парчето отчупило се от свещта го потроши. Какво ще стане при теб и дали има още варианти, не се наемам да твърдя, но поне аз така ги виждам за момента. Поправете ме ако греша.

        Коментар


          #34
          Вариант 7:Сваляне на дюзата и през нейния отвор изтегляне на изпадалите парчотии с магнит. После палене с яко прекръстване.В алфа форума има наръч от такива теми - там ги късат за здравей здрасти...
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #35
            вариант 7 + уточнение -гмт на буталото на въпросния цилиндър

            Коментар


              #36
              Аз не съм специалист и съветвам автора на темата да прецени доколко той самия е навътре в нещата.Гледах клипчето и като се вземат предвид възможните неприятни последици, аз бих се насочил към сервиз, който разполага с необходимите инструменти.

              Коментар


                #37
                В случая не мисля, че ще има ефект от процедурата в клипа, тъй като тя мисля е за заяли резби, а не за механично тяло, което е с диаметър по-голям от диаметъра на отвора. Там ваденето е само по един начин - счупване.Относно вариант 7 - наистина ако се свали дюзата ще се получи по-добър достъп през относително по-голям отвор. Ако е в ГМТ буталото на съответния цилиндър, по-лесно ще се извадят парчетата, обаче не мисля, че ще стане с магнит, защото ако проблемът е нагар, то той няма да се хване с магнит, но примерно с мощна прахосмукачка смятам, че ще се издърпат.

                Коментар


                  #38
                  проблема в скъсаната свещ не е нагара-пишете глупости ако беше проблем нагара свеща щеше да се отвие и счупи където е нагревателната част а не да се скъса в металната част
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #39
                    nsn написа:
                    проблема в скъсаната свещ не е нагара-пишете глупости ако беше проблем нагара свеща щеше да се отвие и счупи където е нагревателната част а не да се скъса в металната част
                    Проблема е в нагревателната част на 99.999%.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #40
                      BO написа:
                      nsn написа:
                      проблема в скъсаната свещ не е нагара-пишете глупости ако беше проблем нагара свеща щеше да се отвие и счупи където е нагревателната част а не да се скъса в металната част
                      Проблема е в нагревателната част на 99.999%.
                      прав си колега че проблема е в нагревателната част-иначе нямаше да я има тази тема,защото свещта щеше да работиби ли обяснил от къде ще има толкова много нагар по свещта за 2-3 деня от както тя неработи(Чавето даде за пример неговите изгорели свещи на 10000км и нямат нагар)ще да неможе да излезе през дупката и да скъса металната част а не да се отроши нагара или нагреватилната часткъм колегата пуснал темата:стига да има достатъчно място щом стърчи част от свещта с едно телеподаващо наваряваш и веднага отвиваш с клещи(така не трябва да има проблем с отвиването)
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #41
                        nsn написа:
                        към колегата пуснал темата:стига да има достатъчно място щом стърчи част от свещта с едно телеподаващо наваряваш и веднага отвиваш с клещи(така не трябва да има проблем с отвиването)
                        +1И аз с един развален болт на всмукателния колектор си мислех че не може да се развие и години го мъчих как ли не като се сетя... накрая я закарах на един гараж където точно така за 2 минути се предаде. А беше мн неудобно място и бях убеден, че ’видиш ли, няма как да стане...’ Има си хора за всичко, закарай я където с това се занимават. Не си първият счупил подгревна свещ.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #42
                          Телоподаващите са отживелиця. Трябва ти следния комплект:Вътрешната част не е шестостен, а е изградена от множество валячета, които като вкараш около шпилката и тръгнеш да развиваш, така я стягат, че няма мърдане и трябва да е заварена, за да не излезе и ако така не излезе, телоподаващото също няма да ти свърши работа.[/img]

                          Коментар


                            #43
                            Airfan написа:
                            Телоподаващите са отживелиця. Трябва ти следния комплект:Вътрешната част не е шестостен, а е изградена от множество валячета, които като вкараш около шпилката и тръгнеш да развиваш, така я стягат, че няма мърдане и трябва да е заварена, за да не излезе и ако така не излезе, телоподаващото също няма да ти свърши работа.
                            не че нещо но отново се изказваш неподготвен- и какво като пробва със свръх новите инструменти(от множество валячета) ще се скъса точно до захвата а с остарялото телеподаващо по време на заваряването мръсотиите по резбата изгарят от температурата и това спомага за лесното отвиванеколегата да пише когато извади счупената свещ дали има нагар по нея
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #44
                              Да, изказвам неподготвено и непрофесионално мнение, но пък е мнение на препатил. Всеки си преценя все пак.

                              Коментар


                                #45
                                Airfan написа:
                                Да, изказвам неподготвено и непрофесионално мнение, но пък е мнение на препатил. Всеки си преценя все пак.
                                тези инструменти са готини но трябва да се е скъсало болт/шпилка тоест плътно желязо(защото в противен случай мачкат и късат) и да стърчи поне 10мм за да могат "валяците" да го хванат за да го отвият,а подгревната свещ не е плътно желязо
                                Bravo 1.9d 97г

                                Коментар

                                Working...
                                X