Ако от първото напъване е тръгнала трудно, то аз съм по-склонен да си мисля, че около резбата е проблемът. Ако беше от керамичната част, то щеше да започне да затяга след първоначално нормалното развиване.Но да подчертая, че не съм специалист и изказвам само лично мнение, базирано на разсъждения и непрофесионален опит.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгоря ми свещ- трябва ли да сменям всички
Collapse
X
-
Първоначално тръгна сравнително лесно и ставаше все по трудно и почна да скърца и в един момент спря съвсем като излезе резбата наполовина.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Нямаш много варианти колега... Аз ги виждам така нещата:1. Караш така.2. Завиваш на обратно и пак караш така. Ако е възможно завиването.3. Отвиваш с шпилковадач, отчупва се каквото има да се отчупва, сваляне на глава с всичките му там перипетии, за да се извади отчупенот или опит да се извади отчупеното през отвора на свещта (ама надали, то ако можеше да излезе щеше да излезе).4. Отвиване с шпилковадач, повличане на резбата и повтаряне на горната процедура, за да се навие втулка, на която да навиеш новата свещ.5. Отвиване с шпилковадач, отчупване на парче, което ще остане в цилиндъра, сваляне на турбото, палене без турбо с прекръстване каквото има да излиза да излезе през клапаните.6. Отвиване с шпилковадач без поражения по резбата и без отчупване на парчета към цилиндъра.Познавам човек, който мина по точка 5 без да сваля турбо и сега кара колата без турбо, тъй като парчето отчупило се от свещта го потроши. Какво ще стане при теб и дали има още варианти, не се наемам да твърдя, но поне аз така ги виждам за момента. Поправете ме ако греша.
Коментар
-
Вариант 7:Сваляне на дюзата и през нейния отвор изтегляне на изпадалите парчотии с магнит. После палене с яко прекръстване.В алфа форума има наръч от такива теми - там ги късат за здравей здрасти...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Аз не съм специалист и съветвам автора на темата да прецени доколко той самия е навътре в нещата.Гледах клипчето и като се вземат предвид възможните неприятни последици, аз бих се насочил към сервиз, който разполага с необходимите инструменти.
Коментар
-
В случая не мисля, че ще има ефект от процедурата в клипа, тъй като тя мисля е за заяли резби, а не за механично тяло, което е с диаметър по-голям от диаметъра на отвора. Там ваденето е само по един начин - счупване.Относно вариант 7 - наистина ако се свали дюзата ще се получи по-добър достъп през относително по-голям отвор. Ако е в ГМТ буталото на съответния цилиндър, по-лесно ще се извадят парчетата, обаче не мисля, че ще стане с магнит, защото ако проблемът е нагар, то той няма да се хване с магнит, но примерно с мощна прахосмукачка смятам, че ще се издърпат.
Коментар
-
nsn написа:проблема в скъсаната свещ не е нагара-пишете глупости ако беше проблем нагара свеща щеше да се отвие и счупи където е нагревателната част а не да се скъса в металната частA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:nsn написа:проблема в скъсаната свещ не е нагара-пишете глупости ако беше проблем нагара свеща щеше да се отвие и счупи където е нагревателната част а не да се скъса в металната частBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:към колегата пуснал темата:стига да има достатъчно място щом стърчи част от свещта с едно телеподаващо наваряваш и веднага отвиваш с клещи(така не трябва да има проблем с отвиването)
Коментар
-
Телоподаващите са отживелиця. Трябва ти следния комплект:Вътрешната част не е шестостен, а е изградена от множество валячета, които като вкараш около шпилката и тръгнеш да развиваш, така я стягат, че няма мърдане и трябва да е заварена, за да не излезе и ако така не излезе, телоподаващото също няма да ти свърши работа.[/img]
Коментар
-
Airfan написа:Телоподаващите са отживелиця. Трябва ти следния комплект:Вътрешната част не е шестостен, а е изградена от множество валячета, които като вкараш около шпилката и тръгнеш да развиваш, така я стягат, че няма мърдане и трябва да е заварена, за да не излезе и ако така не излезе, телоподаващото също няма да ти свърши работа.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Airfan написа:Да, изказвам неподготвено и непрофесионално мнение, но пък е мнение на препатил. Всеки си преценя все пак.Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар