Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгоря ми свещ- трябва ли да сменям всички

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз съм с искра от година и повече и нямам изгоряла паля нямам проблем
    STILO JTD

    Коментар


      #17
      infineon написа:
      Скъсах я Пръсках я, чаках пак пръсках, напънах малко и се скъса между резбата шестограма.Резбата наполовина почти е излязла и стърчи но има още дето не се е отвила. Кое точно запира? Да не би графитената част да е станала като конус по широка от тръбичката?
      често се случва нагревателната част ако е карано с неработеща свещ и тя не се самопочиства като се нагрява, както правят работещите и няма измъкване от нагара. Вече дали си скъсал с навита резба не знам.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        infineon написа:
        Скъсах я Пръсках я, чаках пак пръсках, напънах малко и се скъса между резбата шестограма.Резбата наполовина почти е излязла и стърчи но има още дето не се е отвила. Кое точно запира? Да не би графитената част да е станала като конус по широка от тръбичката?
        лошо май ще се сваля главата!!!
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          Не е задължително, има сервизи, които се справят. Ако достатъчно месо, може да се навие шпилковадач.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            pakumba написа:
            често се случва нагревателната част ако е карано с неработеща свещ и тя не се самопочиства като се нагрява, както правят работещите и няма измъкване от нагара. Вече дали си скъсал с навита резба не знам.
            Според мен това нещо не е вярно. Някога когато взех либрата ми бяха изгоряли 5-те свещи. Така карах над 10к и след това се развиха без никакъв проблем. Нямаше никакъв нагар по тях, само сажди. Та нагар има според мен когато двигателя не работи добре, гори масло.... Ако всичко е 6 то има само сажди.Това е лично мое мнение, ако греша нека някой да ме поправи.

            Коментар


              #21
              pakumba написа:
              Не е задължително, има сервизи, които се справят. Ако достатъчно месо, може да се навие шпилковадач.
              и коя част ще разпробиеш да навиеш шпилковадача и къде ще остане часта която нагрява-може би в цилиндъра или греша?
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                Караш с резервна свещ в багажника и чакаш сама да си излезе. Моята я чаках над 2-3 год. да излезе, но излезе накрая :D Вариант преди да ги сваляш е да я запалиш малко да поработи и да загрее, така поне при мен се сваляха по-лесно.
                Lancia Kappa 2.4JTD
                Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
                Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.

                Коментар


                  #23
                  Има си инструменти за всичко:https://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFkoАма е много по-лесно да ти кажат, че ще махат главата. Хем ще вземат повече пари, хем ще намазват от части и т.н....Ако не се лъжа с Супер Дизел на околовръстното са се оборудвали с такива инструменти за скъсани свещи. Обади се и питай.Успех.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    nsn написа:
                    pakumba написа:
                    Не е задължително, има сервизи, които се справят. Ако достатъчно месо, може да се навие шпилковадач.
                    и коя част ще разпробиеш да навиеш шпилковадача и къде ще остане часта която нагрява-може би в цилиндъра или греша?
                    Не е задължително да разпробиваш до долу, може отвора да е глух, зависи, както казах, ако има достатъчно "месо" да се навие шпилковадач.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      pakumba написа:
                      често се случва нагревателната част ако е карано с неработеща свещ и тя не се самопочиства като се нагрява, както правят работещите и няма измъкване от нагара. Вече дали си скъсал с навита резба не знам.
                      Според мен това нещо не е вярно. Някога когато взех либрата ми бяха изгоряли 5-те свещи. Така карах над 10к и след това се развиха без никакъв проблем. Нямаше никакъв нагар по тях, само сажди. Та нагар има според мен когато двигателя не работи добре, гори масло.... Ако всичко е 6 то има само сажди.Това е лично мое мнение, ако греша нека някой да ме поправи.
                      Не мога да го потвърдя от собствен опит за щастие. Преди време ми изгоря една свещ и тогава при четенето това беше основно лансираното мнение защо не е добре да се кара дълго с изгоряла свещ. Принципно ако въртиш много и живееш в топла страна то пак може да се окаже, че свещите не са се пускали 8 месеца и 70 000 км например, така че е възможно да си прав.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        Не видях никъде да е написано ,че свеща е скъсана все още.Това само по-себе си показва ,че има още варианти.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #27
                          infineon написа:
                          Скъсах я Пръсках я, чаках пак пръсках, напънах малко и се скъса между резбата шестограма.Резбата наполовина почти е излязла и стърчи но има още дето не се е отвила. Кое точно запира? Да не би графитената част да е станала като конус по широка от тръбичката?
                          Ето тук се казва,че е скъсана
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            #28
                            Колегата ако може да пусне една снимка, че мисля има чалъм. Аз скъсах една шпилка от тези, които държат дюзите. Остатъка го извадих с шпилковадач изключително лесно, но беше от тези, които обхващат шпилката по външния диаметър.

                            Коментар


                              #29
                              Колегата ВО е дал мисля най правилното решение.По добре в сервиза със специализиран инструмент иначе риска от повреда на главата е доста голям.Хората ще я извадят за нула време.Много точно трябва да се разпробие останалата част а без фиксиращи втулки е доста трудно а пък и като има специализиран инструмен не е нужно да се правят експерименти.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар


                                #30
                                Naidenov написа:
                                Караш с резервна свещ в багажника и чакаш сама да си излезе. Моята я чаках над 2-3 год. да излезе, но излезе накрая :D Вариант преди да ги сваляш е да я запалиш малко да поработи и да загрее, така поне при мен се сваляха по-лесно.
                                Няма да излезе от самосебе си защото половината резба не е отвита.Утре ще направя снимки да видите положението. Изглежда на достъпно място. В събота ще пробваме с един приятел с обратен метчик.Само ме притеснява да не се е раздула керамичната част както четох че ставало и тя да запъва и да падне вътре след като извадим тръбичката.Кое точно запъва според вас- около металната част или керамиката?
                                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                                FIAT БРАВО 1.2 16v
                                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                                Коментар

                                Working...
                                X