Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на дебитомер на Стило JTD 115 - варианти?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    A с АЛФАОБД пак ли така показва ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Не съм пробвал. Но да не се отклоняваме от темата - идеята ми беше, че е добре, преди човек да похарчи толкова пари, да провери дали наистина смяната се налага.
      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

      Коментар


        #18
        Pecho написа:
        Не съм пробвал. Но да не се отклоняваме от темата - идеята ми беше, че е добре, преди човек да похарчи толкова пари, да провери дали наистина смяната се налага.
        Е щом има и записани грешки за дебитомера.

        Коментар


          #19
          Е ако ти харесва поведението на колата и не искаш да се набутваш с 240 лева - карай си я така.... но ако се набуташ с тези пари, разликата е осезаема, особено при рязко ускорение
          FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

          Коментар


            #20
            За съжаление никой не казва има ли грешки във ФЕС/МЕС: http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%EE%EC%E5%F0
            Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
            Alfa Romeo 147 1.9 jtd
            Alfa Romeo 147 1.9 jtd

            Коментар


              #21
              В темата в алфа форума, от всички логове няма нито един направен като хората.Лог се прави на висока предавка от ниски обороти до ограничител, с педал натиснат до ламарината.Не е като да не съм го казвал 1001 пъти.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                iakvvu написа:
                FGRC написа:
                ...и какъвто и друг да сложиш няма да работи коректно...
                Много крайно твърдение!Я дефинирай "коректна работа" преди да заблудиш някой.С друг номер сензор колата не върви ли???Гори повече ли???Не пали ли??? Или може би прекъсва???Дянко,ако си решил да даваш парички за нов,купувай дебитомер на Бош за JTD 105.Много по-евтин е и колата е по-добра с него.Ако искаш ела при мен да покараш двигател 115 коня с такъв дебитомер и да усетиш "некоректната работа"
                .Кажи ми с какво точно го заблуждавам колегата,че го съветвам да си вземе дебитомер който препоръчва завода производител ли,или с неверен номер по Пиербург ли.Кажи с какво го заблуждавам.Напротив ти заблуждаваш с твойте тъпи експерименти с разни дебитомери за съвсем други автомобили,които при него могат и да не станат или просто ти е такъв манталитета ,да се заяждаш само.Хората са дали какъв дебитомер трябва да е за неговата кола и при положение,че го има по магазините какво трябва да си прави експерименти.Тогава ще види наистина хвърлени пари на вятъра.Аз също му казвам,че има всякакви заместители и решението си е негово,но ти явно не четеш внимателно постовете или ти е трудно да ги осмислиш.Земи се стегни малко.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  В темата в алфа форума, от всички логове няма нито един направен като хората.Лог се прави на висока предавка от ниски обороти до ограничител, с педал натиснат до ламарината.Не е като да не съм го казвал 1001 пъти.
                  А защо вдига напрежение а не дебит????А какво трябва да ми покаже на празен ход? Интересува ме на празен ход ,не с натоварване.Дебита не зависи ли от напрежението,или го мери по някакъв извънземен начин?
                  Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                  Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                  Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                  Коментар


                    #24
                    Мен миналата година ме слъгаха в Ауто Италия - В. Търново да сменя дебитомера. Колата пушеше и я вкарахме при тях, за да видят какво й има. Съответно казаха, че имало грешки при дебитомера и не работел! Ок сменихме го - 360 кинта и колата хем пуши, хем няма промяна в движението ( в последствие сам си го оправих като почистих ЕГР-а). Та мисълта ми е наистина се убеди, че не работи и внимавай със сервизите, че някои само се чудят как да изкарат някой лев.
                    Fiat Stilo 115 h.p. 2004
                    Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден.

                    Коментар


                      #25
                      Възраждам тая стара тема, но имам питане относно дебитомера. Моето Браво 1.9 жтд в последно време нещо не върви както трябва, много бавно ускорява над 2200-2300 оборота ..до 3000 дори на 3-та скорост ги правеше супер бавно с големи мъки. Сега откачих само буксата на дебитомера и тръгна яко? Къде ще е проблема и мога ли да го карат с откачен дебитомер?

                      Коментар


                        #26
                        Може да го караш (или карат, че не се разбира) без дебитомер.С откачането на буксата може би си намерил виновника, но за потвърждение се закача колата на диагностика, или поне на място проверка с мултицет.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Последствията от откачената букса са малко завишен разход (под половин литър/100) и по-слаб вървеж.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #28
                            Колата е спъната от доста време, качвана е на диагностика, но там не показа никакви проблеми. След като откачих буксата колата стана съвсем различна. Като подам газ в началото има едно леко замисляне, но към 1800-2000 оборота излита и така до червеното ако реша да я шпоря. Колата я имаме от 8г, но дебитомер не е сменян. Къде да търся проблема, да купя ли нов дебитомер при положение че на диагностика не показва проблем с него? Всички казват, че с откачен дебитомер би трябвало да се спъва, защо тогава при мен става обратното?

                            Коментар


                              #29
                              На диагностика може да се види дали е развален или не. Не гледайте грешки, а да кажем напрежението му или поне колко въздух отчита.При различните автомобили с развален дебитомер се държат различно. Дори на един и същ автомобил с различна софтуерна версия в ЕКУ-то пак се държат различно.При някои автомобили с откачен дебитомер направо откачат и вървят като за последно. При други обратното - едвам ще стигнеш 4000 оборота на 1-ва за 10 секунди поне.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #30
                                Има диагностика и ДИАГНОСТИКА.Масово се прави диагностика - проверка за грешки.Истинската ДИАГНОСТИКА е малко по-различна: проверка за грешки + следене работата на различните компоненти + РАЗБИРАНЕ на данните от различните компоненти.
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X