От около една седмица съм собственик на Фиат Мареа 1.9 тд-100кс.На студен двигател колата запалва,но притреперва за около 10-ина секунди и след това се нормализират оборотите,като изпушва син-сив пушек.След това колкото и пъти да я паля няма никакъв проблем-нито притреперва нито изпушва.Когато я вкарам в по-високи обороти над 3000об. изкарва черен пушек и дори оставят следи от сажди по снега.Някой може ли да каже защо е така!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea 1.9 TD100 изпушва синьо-сив пушек при студено палене
Collapse
X
-
nikiki написа:Вече съм поръчал подгряващи свещи.във вторник ще ги сменя и ще видя дали ще има разлика.А за това изпушване не знам от какво може да е.За това и търся съвет преди да тръгна по "майстори".Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Като се започне от задръстен въздушен филтър и се стигне до разпръсквачи на дюзите и лошо гориво,ниско налягане създавано от помпата,увеличено прекомерно предварение,богата горивна смес,пробив в турбопътищата,недостатъчен турбонадув,неработещ ЕГР контрол и ред други по дребни причини.Ако си върви добре колата си смени само необходимите неща и не се вкарвай във филми.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Няма да върви добре ако не е зацепена както трябва а ти казваш,че върви превъзходно.Смени свещите първо да видиш как ще пали сутрин,пък след това ще мислиш за пушенето.Засега не се заигравай с помпата докато не се установи с точност причината за изпушването.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
купил съм свещи,но така и не ми остава време да ги сменя.предполагам,че в събота или неделя ще отделя време и за тях.в какъв смисъл помпата няма налягане - не е зацепена както трябва или и е друга причината колега ceco300?А тези проблеми оказват ли влияние на разхода на гориво и как може да се оправят?
Коментар
-
днес успях да сменя свещите.но за мое голямо съжаление нищо не се промени при паленето.извадих дебелият маркуч който влиза в колекторите точно до акумолатора и какво да видя вътре!направо ужас само масло във формата на грес.във всички маркучи който водят към колекторите,турбината и интеркулера са само масло от вътре.а това силно ме притеснява.някой може ли да даде съвет какво да се прави в този случай?
Коментар
-
Сваляш всичко от турбокомпресора до смукателния колектор и го измиваш особено интеркулера,след това чистиш и смукателния колектор до където можеш да бръкнеш и най- накрая затапваш ЕГР.Ако и тогава не ще да пали добре ще се гледат помпа,центровка и всичко останало,но сега е важно да подобриш пълненето на цилиндрите.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
При свалянето на интерколера и тръбите до колектора се установи,че е има скъсан маркуч който води към турбината и имаше доста масло по тръбите и в интерколера.утре на обяд ще взема колата и ще пиша какъв е резултата,но според майсторчето резултат ще има защото този скъсан маркуч е правил така да се подава грешна информация към дебитомера.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар