Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea 1.9 TD100 изпушва синьо-сив пушек при студено палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Marea 1.9 TD100 изпушва синьо-сив пушек при студено палене

    От около една седмица съм собственик на Фиат Мареа 1.9 тд-100кс.На студен двигател колата запалва,но притреперва за около 10-ина секунди и след това се нормализират оборотите,като изпушва син-сив пушек.След това колкото и пъти да я паля няма никакъв проблем-нито притреперва нито изпушва.Когато я вкарам в по-високи обороти над 3000об. изкарва черен пушек и дори оставят следи от сажди по снега.Някой може ли да каже защо е така!

    #2
    За първоначалното палене си провери подгряването.За изпушването след 3000 оборота причините могат да бъдат много.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      Вече съм поръчал подгряващи свещи.във вторник ще ги сменя и ще видя дали ще има разлика.А за това изпушване не знам от какво може да е.За това и търся съвет преди да тръгна по "майстори".

      Коментар


        #4
        nikiki написа:
        Вече съм поръчал подгряващи свещи.във вторник ще ги сменя и ще видя дали ще има разлика.А за това изпушване не знам от какво може да е.За това и търся съвет преди да тръгна по "майстори".
        Пиши на "Специалиста" на лични, предполагам че той ще ти даде най разумни решения какво да направиш. :D Все пак стова се занимава човека, поне пари няма да вземе за питане и съвет.....
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #5
          Като се започне от задръстен въздушен филтър и се стигне до разпръсквачи на дюзите и лошо гориво,ниско налягане създавано от помпата,увеличено прекомерно предварение,богата горивна смес,пробив в турбопътищата,недостатъчен турбонадув,неработещ ЕГР контрол и ред други по дребни причини.Ако си върви добре колата си смени само необходимите неща и не се вкарвай във филми.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            Колата върви превъзходно.Въздушният филтър е сменен.Собственика от който взех колата ми каза,че ГНП е ремонтирана в Ловеч и от там са му дали 3 години гаранция.Но е зацепвана при друг майстор.И точно от там си мисля,че идва проблема - не добре зацепена ГНП.

            Коментар


              #7
              Няма да върви добре ако не е зацепена както трябва а ти казваш,че върви превъзходно.Смени свещите първо да видиш как ще пали сутрин,пък след това ще мислиш за пушенето.Засега не се заигравай с помпата докато не се установи с точност причината за изпушването.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                А

                Аз имам такава на 23 март ще почне 6та година при мен и около 150 000км на нея.Моята също изпушва черно и цапа снега.Цапането е от нагар в аспуха а за изпушването все пак е дизел и е нормално да изпушва.

                Коментар


                  #9
                  Да може и да е така.Забравих да спомена,че колата е карана само градско в 90% от предишния собственик.

                  Коментар


                    #10
                    имаш изгоряла свещ,а черното е напълно нормално при твоя случаи ако помпата няма налягане ще работи като ауди тди твърдо,ако изопщо запали

                    Коментар


                      #11
                      купил съм свещи,но така и не ми остава време да ги сменя.предполагам,че в събота или неделя ще отделя време и за тях.в какъв смисъл помпата няма налягане - не е зацепена както трябва или и е друга причината колега ceco300?А тези проблеми оказват ли влияние на разхода на гориво и как може да се оправят?

                      Коментар


                        #12
                        днес успях да сменя свещите.но за мое голямо съжаление нищо не се промени при паленето.извадих дебелият маркуч който влиза в колекторите точно до акумолатора и какво да видя вътре!направо ужас само масло във формата на грес.във всички маркучи който водят към колекторите,турбината и интеркулера са само масло от вътре.а това силно ме притеснява.някой може ли да даде съвет какво да се прави в този случай?

                        Коментар


                          #13
                          Сваляш всичко от турбокомпресора до смукателния колектор и го измиваш особено интеркулера,след това чистиш и смукателния колектор до където можеш да бръкнеш и най- накрая затапваш ЕГР.Ако и тогава не ще да пали добре ще се гледат помпа,центровка и всичко останало,но сега е важно да подобриш пълненето на цилиндрите.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            При свалянето на интерколера и тръбите до колектора се установи,че е има скъсан маркуч който води към турбината и имаше доста масло по тръбите и в интерколера.утре на обяд ще взема колата и ще пиша какъв е резултата,но според майсторчето резултат ще има защото този скъсан маркуч е правил така да се подава грешна информация към дебитомера.

                            Коментар


                              #15
                              Това е вероятно причината за пушенето.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар

                              Working...
                              X