Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.9JTD - не пали когато е загряла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: не пали

    nsn написа:
    mariatodorova написа:
    Колега,провери си оня вакуум който гаси мотора,може лостчето да засяда при топъл мотор и слад истиване се връща в изходно положение и си пали.Успех.
    и кой вакум гаси жтд-то че ми е интересно?колежке това не е мерцедес 200д в купе 123/124 та да гасне на вакум
    .Ами тоя дето не дава на мотора да подскача.За дросела говори колежката.Ако остане затворен дросела посмъртно не може да запали.Не говорим за гасене а за палене.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #32
      какъв ли дросел на jtd-то,ха-ха

      Коментар


        #33
        Ти вместо да се хилиш помисли първо там дето влиза маркуча от турбото в смукателния колектор при Стилото какво има.Колежката има желание да помогне и не е нужно да я репликираме така.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #34
          Re: не пали

          FGRC написа:
          nsn написа:
          mariatodorova написа:
          Колега,провери си оня вакуум който гаси мотора,може лостчето да засяда при топъл мотор и слад истиване се връща в изходно положение и си пали.Успех.
          и кой вакум гаси жтд-то че ми е интересно?колежке това не е мерцедес 200д в купе 123/124 та да гасне на вакум
          .Ами тоя дето не дава на мотора да подскача.За дросела говори колежката.Ако остане затворен дросела посмъртно не може да запали.Не говорим за гасене а за палене.
          прощети колежката какво е написала:вакум който гаси мотора-така ще за какво ли говорим?
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #35
            Тя иска да каже за клапата ,че ако остане затворена няма да запали,а тя се контролира от вакуума,така,че тя го насочва много точно какво да погледне,а как се гаси мотора не е предмет на темата.Все пак тя е жена.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #36
              Дублирано мнение - ТУК
              ico

              Коментар


                #37
                Имам същия проблем и утре ще сменя тоя датчик колянов вал. Студена пали и след 5 мн започва да мени об. На ниски без да влияе на обортомера .Иначе ми даде грешка че няма връзка между двата датчика кв и рв . Колкото по загрява повече ги сменя оборотите. Ще замеря и работно съпротивление май най много 980 охм трва да е .

                Коментар

                Working...
                X