Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.9JTD - не пали когато е загряла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа:
    Ми тогава и аз предполагам че е датчик на КВ, а диагностиката какво казва?
    диагностиката казва, че всичко и наред.

    Коментар


      #17
      chaveto написа:
      Това Пунто дали има оборотомер? Когато въртиш на стартер оборотомера дали се повдига, ако имаш такъв.По време на въртене я прочети и виж там дали отчита някакви обороти. Ако няма обороти е ясно.
      Това кога трябва да го установя, когато не иска да пали ли?

      Коментар


        #18
        диагностиката трудно хваща датчик кв.трябва да е на 100пр. свършил за да ти изпише грешката

        Коментар


          #19
          to6o4033 написа:
          chaveto написа:
          Това Пунто дали има оборотомер? Когато въртиш на стартер оборотомера дали се повдига, ако имаш такъв.По време на въртене я прочети и виж там дали отчита някакви обороти. Ако няма обороти е ясно.
          Това кога трябва да го установя, когато не иска да пали ли?
          Точно тогава.

          Коментар


            #20
            Около или малко под 300 оборота трябва да отчете.

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Около или малко под 300 оборота трябва да отчете.
              Оборотите са малко под 300.

              Коментар


                #22
                когато не паали проверете налягането в рейла на стартер колко бара е.също отвори профилактично помпата в резервоара и и почисти цедката.явно проблема е в горивната система и по-точно налягането.от къде обаче е проблема можем само да гадаем

                Коментар


                  #23
                  ivel написа:
                  когато не паали проверете налягането в рейла на стартер колко бара е.също отвори профилактично помпата в резервоара и и почисти цедката.явно проблема е в горивната система и по-точно налягането.от къде обаче е проблема можем само да гадаем
                  Вече гасне и в движение, дали е датчика?

                  Коментар


                    #24
                    to6o4033 написа:
                    ivel написа:
                    когато не паали проверете налягането в рейла на стартер колко бара е.също отвори профилактично помпата в резервоара и и почисти цедката.явно проблема е в горивната система и по-точно налягането.от къде обаче е проблема можем само да гадаем
                    Вече гасне и в движение, дали е датчика?
                    Скоро ще ти гасне и в движение може би. Насочи се към датчик колянов вал...
                    ...и ако пали, когато изстине колата - там е проблема.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #25
                      ...и ако пали, когато изстине колата - там е проблема.
                      Е да ама колегата казва, че отчита обороти. Би следвало проблема да не е в датчика.

                      Коментар


                        #26
                        няма да ме учуди и да записва грешка 0191

                        Коментар


                          #27
                          Re: не пали

                          mariatodorova написа:
                          Колега,провери си оня вакуум който гаси мотора,може лостчето да засяда при топъл мотор и слад истиване се връща в изходно положение и си пали.Успех.
                          и кой вакум гаси жтд-то че ми е интересно?колежке това не е мерцедес 200д в купе 123/124 та да гасне на вакум
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #28
                            има ли развитие по проблема ....?
                            Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                            Коментар


                              #29
                              абсолютно идентичен проблем имах- като махнеш жабката има едно реле /черно/ което било за горивото, като загрее и после не пали. струва 10 лв. на диагностика не излиза нищо и не може да се хване
                              __________________________________________________ ___

                              Коментар


                                #30
                                да,това е релето на подкачващата помпа

                                Коментар

                                Working...
                                X