Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна потенциометър газ TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна потенциометър газ TD100

    Здравейте, колеги! Можете ли да ми дадете някакви насоки за смяна на потенциометъра на газта горе долу с какво съпротивление се сменява и как точно се прави това, че не успях да намеря много инфо в темите. Нямам възможност на диагностика да го сменя, затова трябва с подръчни средства. Поздрави и предварително благодаря.
    Fiat Marea Weekend TD100

    #2
    на тези мотори педала на газта не е с потенциометър,а с жило(механика)

    Коментар


      #3
      Има и един потенциометър, който отговаря за много неща.
      Fiat Marea Weekend TD100

      Коментар


        #4
        Чак пък за много!Я ми кажи от какво се оплакваш,че да видим как да те излекуваме!

        Коментар


          #5
          Здравейте. Ами до скоро нямах никакви проблеми при паленето на студовете, миналата зима имаше до -25 градуса и палеше на четвърт. А тази зима отскоро почна да прави проблеми. Отремонтирах стартера, бендикса беше за смяна, както и вилката и две втулки. И се хванах за главата и се чудя защо прави тези номера при първото палене, после през целия ден няма никакви проблеми, дори на -3 ми припалваше трудно. Чакам сега да паднат пак температурите, за да проверя как ще бъде.
          Fiat Marea Weekend TD100

          Коментар


            #6
            Добре де колегата те пита какви номера ти прави.Колата,че не пали добре това е ясно,но дай по подробно в какво се състои това непалене.Обясни и номерата.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              Извинявам се за късния отговор. Ами значи единия проблем е, че като запали и например в началото като е по-студена като подам лека газ и я отнема почва да се тресе цялата и да прекъсва с кълба дим. След малко като загрее се оправя. Въздух не мисля, че има, проверявана е щателно. Няма и пикаещи дюзи, оня ден ги почистваха и смениха подложките под дюзите, които чак от АХМ Ямбол ми ги докараха. До скоро на -10 палеше на четвърт, а сега на -3 ми се инати и без газ тръгва да гасне. Та не знам тези неща, които и правих дали ще имат ефект, след някой ден го дават да застудее може би тогава ще настъпи часа на истината. На работа съм и утре ще мога да отговоря чак вечерта, благодаря на всички отзовали се.
              Fiat Marea Weekend TD100

              Коментар


                #8
                vankata83 написа:
                Извинявам се за късния отговор. Ами значи единия проблем е, че като запали и например в началото като е по-студена като подам лека газ и я отнема почва да се тресе цялата и да прекъсва с кълба дим. След малко като загрее се оправя. Въздух не мисля, че има, проверявана е щателно. Няма и пикаещи дюзи, оня ден ги почистваха и смениха подложките под дюзите, които чак от АХМ Ямбол ми ги докараха. До скоро на -10 палеше на четвърт, а сега на -3 ми се инати и без газ тръгва да гасне. Та не знам тези неща, които и правих дали ще имат ефект, след някой ден го дават да застудее може би тогава ще настъпи часа на истината. На работа съм и утре ще мога да отговоря чак вечерта, благодаря на всички отзовали се.
                Имам да ти съобщя една неприятна новина!Причината за тези чакмаци е една и това е въздуха в помпата! Възможните причини са или разхермитизирана система(горивопроводи,филтър,круша) или протекла помпа което води до същите неприятности.Вдигни си сутринта преди палене капака,със една салфетка прекарай ръка под помпата и ако има мазно по нея,работата е ясна.После дай на контакт и напомпай на крушата,после си пали както му е реда със подгрев и т.н.Прегледай си и подгрева. Ако колата запали видимо по-бързо отново казвам работата е ясна.Успех!

                Коментар


                  #9
                  Ще я направя тази проверка. Само не знам как да погледна под помпата дали има нафта, че е много наблъскано, а не мирише повече от обичайното. Но като цяло наистина, ще пробвам как ще запали на по-студено с напомпване на крушата. Как ме е яд, че не съм от Ямбол, че тук в София май си нямаме много кадърни техници. Освен ако се окаже помпата да ти я запратя по еконт и това е вариант. Поздрави и благодаря, ще проверя как е като стегне студа и ще пиша за отзива.
                  Fiat Marea Weekend TD100

                  Коментар


                    #10
                    колега моята и тя правеше такива чакмаци с паленето първо беше 1 път на 2-3 седмици после стана по 1 път на седмица после по 2-3 пъти в седмицата и така в продължение на 2-3 месеца,ама да чукна на дърво от известно време няма проблеми пали от раз,и на мен ми казаха за въздух в системата ама видимо нямам течове от никъде

                    Коментар


                      #11
                      vankata83 написа:
                      Ще я направя тази проверка. Само не знам как да погледна под помпата дали има нафта, че е много наблъскано, а не мирише повече от обичайното. Но като цяло наистина, ще пробвам как ще запали на по-студено с напомпване на крушата. Как ме е яд, че не съм от Ямбол, че тук в София май си нямаме много кадърни техници. Освен ако се окаже помпата да ти я запратя по еконт и това е вариант. Поздрави и благодаря, ще проверя как е като стегне студа и ще пиша за отзива.
                      Всъщност виждам в профила ти че си в Илинден, ако е така съвсем близо до теб е един от майсторите на който съм разрешил да ми приви колата- имам му доверие. Стефан в Захарна Фабрика. Можеш да му потърсиш телефона в нета,
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        колега къде се намира сервиза на този Стефан,че и аз съм там близо,но не го зная

                        Коментар


                          #13
                          според мен се обърни към сервиз който е специализиран в дизеловите мотори и по-точно в горивната система.не да я занесеш в сервиз,да смъкват помпата,и да я носят в друг сервиз за ремонт.всичко струва пари,а в такъв случай никой не носи отговорност и всеки се оправдава с другия.според мен няма да ти изгори много да скочиш до ямбол и да ти я оправят

                          Коментар


                            #14
                            Развитие по темата - на сутринта на -4 запали на четвърт оборот. Заработи си стабилно, без прекъсвания и тресене. Не знам дали от стартера, потенциометъра, или пък профилактиката на дюзите и сменените дифтунги. Ще чакам да падне още и ще пиша пак. Поздрави.
                            Fiat Marea Weekend TD100

                            Коментар

                            Working...
                            X