Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ток, не пали, Помпата показва 7.3бара налягане - решен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ток, не пали, Помпата показва 7.3бара налягане - решен

    Здравейте,Излязох с колата, обиколих града, върнах се, беше загряла, след 2 часа се качвам и три дни не можем да я запалим. Първо мислих, че горивото е замръзнало, макар че беше само -4, днес извадихме тръбичката от горивния филтър към помпата, пъхнахме я в шише с нафта, никакви признаци да припали. Иначе ток има силен. Дойдоха с лаптоп да видят за грешки, няма никакви грешки измериха налягането на рейката от 5 до 7,3 бара, когато върти стартера - никакви признаци на живот. Сега ми викат, че е дюза или разпределител, но ако е дюза, другите 3 няма ли да работят? Никакви признаци не е давала преди това, нито е прекъсвала, работеше си перфектно и изведнъж умря.Моля ви помагайте със съвети, защото съм на ръба вече. В 4 сервиза не знаят какво да я правят.
    Фиат Брава 1.9 JTD 105 99'

    #2
    Здравей, Определено не пали заради налягане. До колкото си спомням трябват около 150 бара на стартер, за да запали, иначе дюзите не отварят.Може да е регулатора за налягане. Мисля, че е на помпата. Пробвай да го почукнеш леко или вземи от друга кола.Незнам дали може от някоя дюза да се получи такъв ефект (въпреки, че един познат с Пежо 307 твърди, че е имал подобен проблем).Според мен ако дюзата е постоянно отворена, би напълнила цилиндъра с нафта.Ако пък връща през маркуча за обратната нафта, би пръснала маркуча от налягане.Свали маркучите за обратната нафта и мери по колко излиза от всяка.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      #3
      Re: Има ток, не пали, Помпата показва 7.3бара налягане, даже

      tsanibaytchev написа:
      ...днес извадихме тръбичката от горивния филтър към помпата, пъхнахме я в шише с нафта, никакви признаци да припали. ...измериха налягането на рейката от 5 до 7,3 бара, когато върти стартера - никакви признаци на живот.
      Няма как да имаш високо налягане на помпата, след като я оставяш сама да дърпа от шише.В резервоара има друга помпа, която вдига около 2 бара и подава гориво на помпата за високо налягане.Върни маркучите както си бяха и измери отново налягането в рейката. Ще е около 100.Тогава търси другаде проблема. Датчик на колянов вал например.
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #4
        Re: Има ток, не пали, Помпата показва 7.3бара налягане, даже

        tsanibaytchev написа:
        налягането на рейката от 5 до 7,3 бара
        Имаш ли спомен какъв е точният надпис на екрана на компютъра, срещу който надпис е стояло показанието 7.3 бара?

        Коментар


          #5
          Това налягане беше отчетено при всички кабели закачени както трябва. Експеримента с шишето беше преди това. Мисля, че пишеше налягане на рейка 7.3 bar. Това беше като въртяхме стартера.
          Фиат Брава 1.9 JTD 105 99'

          Коментар


            #6
            tsanibaytchev написа:
            Това налягане беше отчетено при всички кабели закачени както трябва. Експеримента с шишето беше преди това. Мисля, че пишеше налягане на рейка 7.3 bar. Това беше като въртяхме стартера.
            Имаш в предвид маркучи ?
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #7
              Да не би помпата в резервоара да не ти работи.Пишеш,че сте откачали маркуча към помпата за високо налягане.Тогава е трябвало да ти хвърля нафта от щуцера на филтъра където е бил маркуча само като дадеш на контакт.Щом не ти е направило впечатление най вероятно не работи помпата в резервоара.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                Re: Има ток, не пали, Помпата показва 7.3бара налягане, даже

                vgeorgiev написа:
                tsanibaytchev написа:
                ...днес извадихме тръбичката от горивния филтър към помпата, пъхнахме я в шише с нафта, никакви признаци да припали. ...измериха налягането на рейката от 5 до 7,3 бара, когато върти стартера - никакви признаци на живот.
                Няма как да имаш високо налягане на помпата, след като я оставяш сама да дърпа от шише.В резервоара има друга помпа, която вдига около 2 бара и подава гориво на помпата за високо налягане.Върни маркучите както си бяха и измери отново налягането в рейката. Ще е около 100.Тогава търси другаде проблема. Датчик на колянов вал например.
                Ако е датчика мисля че трябва да запалва но след това да му светва лампата за дйзата и след тово мотора да загуби мощ и да почне да чукаТД100 съмл.... от специалиста разбрах да сменя датчика и спя да чи свети и чука но продължава трудно да палиМойта в момента е на сеивиз за стартери да го оправят щото горкичкия вече изтърва.... след това май при специалиста в Ямбол.... обикалям града или само повече ме объркват или ме връщат и ми губят времетоТова не са коли....................

                Коментар


                  #9
                  Е па сменяй де! Тия немските - чух, че били много здрави и не са скъпи - на 8-10 години модел с основни екстри може да се намери за под 8 000 лв. tsanibaytchev - в купето, долу при левия крак на шофьора, има едно като джобче в пластмасовата кора, пада се все едно на гърба на долната панта на вратата. Бутона - инерционния изключвател. Пробвал ли си да го натиснеш? Като прочетох това, което колегата FGRC e написал, има логика. Не бях обърнал внимание кой точно маркуч сте откачали и пробвали. А и с налягане 7.3 в рейката - твърде вероятно е да не подкачва помпата. Като подадеш контакт, без да правиш нищо друго - изчакай да минат точно десет секунди и от жабката трябва да чуеш цъкане на реле. Това е релето, което захранва подкачващата помпа. Ако не го чуеш да цъка - значи тя не работи. Можеш да пробваш също да развиеш капака и в багажника и да извадиш буксата. На едно от крачетата трябва да има +12 при контакт. Друго трябва да е маса. Провери с мултицета дали ги има тези +12 и маса. Самата букса беше с 4-5-6 жици, останалите са за нивото на горивото.

                  Коментар


                    #10
                    Re: Има ток, не пали, Помпата показва 7.3бара налягане, даже

                    tsanibaytchev написа:
                    Здравейте,Излязох с колата, обиколих града, върнах се, беше загряла, след 2 часа се качвам и три дни не можем да я запалим. Първо мислих, че горивото е замръзнало, макар че беше само -4, днес извадихме тръбичката от горивния филтър към помпата, пъхнахме я в шише с нафта, никакви признаци да припали. Иначе ток има силен. Дойдоха с лаптоп да видят за грешки, няма никакви грешки измериха налягането на рейката от 5 до 7,3 бара, когато върти стартера - никакви признаци на живот. Сега ми викат, че е дюза или разпределител, но ако е дюза, другите 3 няма ли да работят? Никакви признаци не е давала преди това, нито е прекъсвала, работеше си перфектно и изведнъж умря.Моля ви помагайте със съвети, защото съм на ръба вече. В 4 сервиза не знаят какво да я правят.
                    Аз бих махнал маркуча който идва от горивоподкачващата помпа, за да видя какво ще влезе в ГНП и дали всичко работи до ГНП.Ако правилно съм разбрал вие не сте направили точно това.А 5 до 7.3 в рейла не е твоето показание.
                    Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                    Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                    Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                    Коментар


                      #11
                      как ще пъхнеш тръбичката в шише с нафта и ще чакаш да запалиш.а кой ще ти дава налягане.най-вероятно ти е замръзнала нафтата-сиреч е по-гъста.сложи хубава нафта при това повече и и сложи добавка и ще палиш.

                      Коментар


                        #12
                        ?

                        ogi28b написа:
                        Е па сменяй де! Тия немските - чух, че били много здрави и не са скъпи - на 8-10 години модел с основни екстри може да се намери за под 8 000 лв.
                        Нещо засегна ли се? еми това си е реалността... Фиат евтино и трошливо... може и да има рязНемско здраво и скъпо.... а и последните години и имат бая ряз Италианско и Френско повече в къщата ми НЕ .... не че ше си махна фиата но това не е кола... в такъв филм може да те вкара че да си вътре години наред със него... важи и за немските! и останалитеАма не се засягай... виждам че ги разбираш затова ше те оставя да се върнем на темата

                        Коментар


                          #13
                          Първо провери помпата в резервоара. Колегите по нагоре написаха как да го направиш.След това може да откачиш обратното гориво на дюзите и при подаване на контакт от дюзите не трябва да тече. От маркуча които ще остане ще потече и затова ще трябва да го затапиш при пробата. Гориво в цилиндрите няма да влезе защото разпръсквача се движи от налягането а такова няма. Не разбрах като въртиш на стартер дали се повдига стрелката на оборотомера.

                          Коментар


                            #14
                            Дори и да не работи подкачващата помпа, в резервоара, според мен колата ще запали, макар и доста трудно. ГНП-то си дърпа нафта от резервоара, но доста трудно. Колата ще работи малко неравномерно и при подаване на газ ще гасне, но трябва да пали.
                            Fiat Bravo 11'97
                            1.4 12V A/C

                            Коментар


                              #15
                              rudiem написа:
                              Дори и да не работи подкачващата помпа, в резервоара, според мен колата ще запали, макар и доста трудно. ГНП-то си дърпа нафта от резервоара, но доста трудно. Колата ще работи малко неравномерно и при подаване на газ ще гасне, но трябва да пали.
                              Точно това няма как да стане.Помисли защо?
                              Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                              Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                              Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                              Коментар

                              Working...
                              X