Здравейте,Излязох с колата, обиколих града, върнах се, беше загряла, след 2 часа се качвам и три дни не можем да я запалим. Първо мислих, че горивото е замръзнало, макар че беше само -4, днес извадихме тръбичката от горивния филтър към помпата, пъхнахме я в шише с нафта, никакви признаци да припали. Иначе ток има силен. Дойдоха с лаптоп да видят за грешки, няма никакви грешки измериха налягането на рейката от 5 до 7,3 бара, когато върти стартера - никакви признаци на живот. Сега ми викат, че е дюза или разпределител, но ако е дюза, другите 3 няма ли да работят? Никакви признаци не е давала преди това, нито е прекъсвала, работеше си перфектно и изведнъж умря.Моля ви помагайте със съвети, защото съм на ръба вече. В 4 сервиза не знаят какво да я правят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ток, не пали, Помпата показва 7.3бара налягане - решен
Collapse
X
-
Здравей, Определено не пали заради налягане. До колкото си спомням трябват около 150 бара на стартер, за да запали, иначе дюзите не отварят.Може да е регулатора за налягане. Мисля, че е на помпата. Пробвай да го почукнеш леко или вземи от друга кола.Незнам дали може от някоя дюза да се получи такъв ефект (въпреки, че един познат с Пежо 307 твърди, че е имал подобен проблем).Според мен ако дюзата е постоянно отворена, би напълнила цилиндъра с нафта.Ако пък връща през маркуча за обратната нафта, би пръснала маркуча от налягане.Свали маркучите за обратната нафта и мери по колко излиза от всяка.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
-
Re: Има ток, не пали, Помпата показва 7.3бара налягане, даже
tsanibaytchev написа:...днес извадихме тръбичката от горивния филтър към помпата, пъхнахме я в шише с нафта, никакви признаци да припали. ...измериха налягането на рейката от 5 до 7,3 бара, когато върти стартера - никакви признаци на живот.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Да не би помпата в резервоара да не ти работи.Пишеш,че сте откачали маркуча към помпата за високо налягане.Тогава е трябвало да ти хвърля нафта от щуцера на филтъра където е бил маркуча само като дадеш на контакт.Щом не ти е направило впечатление най вероятно не работи помпата в резервоара.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Re: Има ток, не пали, Помпата показва 7.3бара налягане, даже
vgeorgiev написа:tsanibaytchev написа:...днес извадихме тръбичката от горивния филтър към помпата, пъхнахме я в шише с нафта, никакви признаци да припали. ...измериха налягането на рейката от 5 до 7,3 бара, когато върти стартера - никакви признаци на живот.
Коментар
-
Е па сменяй де! Тия немските - чух, че били много здрави и не са скъпи - на 8-10 години модел с основни екстри може да се намери за под 8 000 лв. tsanibaytchev - в купето, долу при левия крак на шофьора, има едно като джобче в пластмасовата кора, пада се все едно на гърба на долната панта на вратата. Бутона - инерционния изключвател. Пробвал ли си да го натиснеш? Като прочетох това, което колегата FGRC e написал, има логика. Не бях обърнал внимание кой точно маркуч сте откачали и пробвали. А и с налягане 7.3 в рейката - твърде вероятно е да не подкачва помпата. Като подадеш контакт, без да правиш нищо друго - изчакай да минат точно десет секунди и от жабката трябва да чуеш цъкане на реле. Това е релето, което захранва подкачващата помпа. Ако не го чуеш да цъка - значи тя не работи. Можеш да пробваш също да развиеш капака и в багажника и да извадиш буксата. На едно от крачетата трябва да има +12 при контакт. Друго трябва да е маса. Провери с мултицета дали ги има тези +12 и маса. Самата букса беше с 4-5-6 жици, останалите са за нивото на горивото.
Коментар
-
Re: Има ток, не пали, Помпата показва 7.3бара налягане, даже
tsanibaytchev написа:Здравейте,Излязох с колата, обиколих града, върнах се, беше загряла, след 2 часа се качвам и три дни не можем да я запалим. Първо мислих, че горивото е замръзнало, макар че беше само -4, днес извадихме тръбичката от горивния филтър към помпата, пъхнахме я в шише с нафта, никакви признаци да припали. Иначе ток има силен. Дойдоха с лаптоп да видят за грешки, няма никакви грешки измериха налягането на рейката от 5 до 7,3 бара, когато върти стартера - никакви признаци на живот. Сега ми викат, че е дюза или разпределител, но ако е дюза, другите 3 няма ли да работят? Никакви признаци не е давала преди това, нито е прекъсвала, работеше си перфектно и изведнъж умря.Моля ви помагайте със съвети, защото съм на ръба вече. В 4 сервиза не знаят какво да я правят.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
?
ogi28b написа:Е па сменяй де! Тия немските - чух, че били много здрави и не са скъпи - на 8-10 години модел с основни екстри може да се намери за под 8 000 лв.
Коментар
-
Първо провери помпата в резервоара. Колегите по нагоре написаха как да го направиш.След това може да откачиш обратното гориво на дюзите и при подаване на контакт от дюзите не трябва да тече. От маркуча които ще остане ще потече и затова ще трябва да го затапиш при пробата. Гориво в цилиндрите няма да влезе защото разпръсквача се движи от налягането а такова няма. Не разбрах като въртиш на стартер дали се повдига стрелката на оборотомера.
Коментар
-
rudiem написа:Дори и да не работи подкачващата помпа, в резервоара, според мен колата ще запали, макар и доста трудно. ГНП-то си дърпа нафта от резервоара, но доста трудно. Колата ще работи малко неравномерно и при подаване на газ ще гасне, но трябва да пали.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар