Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

един въпрос за турбодизелите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    един въпрос за турбодизелите

    Не зная аз дали нещо си внушавам а и не съм карал чист дизел, но съм карал 3 различни турбодизелови автомобила, единия опел корса 1.7 другия пасат Б5.5 1.9 и другия беше форд мондео 1.8 .Та съм забелязал следния ефект. Примерно извън града пасата си го карам, и той си има бордови комп. показва разхода. По-надолнище се спускахме не давам газ и показва 0 l/100 km така и трябва да е. Обаче като реших малко да позасиля дадох леко газ и почна да показва някаф малак разход. Но не ставаше нищо. Чак като натиснах газта докъм средата почна да дърпа леко. На корсата същата работа. Не зная с турбото ли е свързано. Някак си не е ефекта на турбо лага. Щото като дам достатъчно газ колата пак не почва да набира веднага бързо. Искам да кажа сякаш турбината върти и издухва нафтата която е прекалено малко за да гори или нещо си внушавам ? Чак по средата някъде "хваща газта". Иначе при бавно движение не е така. При вас как е ?
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    #2
    AFN110 коня ли беше Пасата.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      ами 131 к.с. със разпределителна помпа (не е помпа дюза)
      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
      FIAT Punto sx 75 '94

      Коментар


        #4
        Аз не виждам нещо странно в поведението на колата. И на мен ми се случва ако не подам достатъчно газ. Примерно се спускаш по наклон и си без газ на 2000об, решаваш да подадеш газ ама съвсем леко, толкова леко че колата да върви на равно да кажем с 1500об. Ами тя няма как да тръгне да ускорява при положение че това гориво не е достатъчно за тези обороти. Тя колата при 2000об с и без подаване на газ дърпа еднакво количество въздух, ама ти като не и пускаш достатъчно гориво за тези обороти няма как да тръгне да ускорява.

        Коментар


          #5
          nelegalniq написа:
          Тя колата при 2000об с и без подаване на газ дърпа еднакво количество въздух
          това сериозно ли го мислиш за кола с турбо
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Колега иди си диагностицирай колите и тогава пускаи теми в този форум.Турболаците не са ти проблем а начина на шофиране.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              Те тия коли бяха служебни. Не са мои. А и просто ми направи впечатление ефекта и писъх тук щото ми е интересно.
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #8
                Моля модераторите да заключат темата.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  Според мен е редно да засилва с мин. натискане на педала. Поне досега не съм имал случай да натискам педала при спускане и да не засилва.Същото го забелязвам и при мотоциклета, ако му оставя оборотите на празен ход 2100 оборота и когато спускам на скорост той засилва без да подавам газ. Ако оборотите не минават 2000 оборота на празен ход като спускам и върна газта и мотоциклета започва да спира.

                  Коментар


                    #10
                    На моята по нанадолнище, ако не и подавам газ от време навреме, направо започва да спира. Имам и бензинова Корса, тя пък надолу ускорява като щура.
                    Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                    Коментар


                      #11
                      kassavetov написа:
                      На моята по нанадолнище, ако не и подавам газ от време навреме, направо започва да спира. Имам и бензинова Корса, тя пък надолу ускорява като щура.
                      Колега,недей сравнява дизел с бензин, компресията е почти двойно,което ич не е малко ....... :D
                      Fiat palio 1.7td

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Според мен е редно да засилва с мин. натискане на педала.
                        aми при JTD може би електронното управление избягва този случай. Но на пасата не знам как е, уж пак е електронно управлението на помпата, ама факт 70-80 по инерция и като подавам 3-4 на сто не възприема, чак повече като подадях почваше да трака. Ама ми направи впечатление че педала на газта трябваше някъде на средата чак да е Е ся нямам достъп до колата вече.
                        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                        FIAT Punto sx 75 '94

                        Коментар


                          #13
                          пасата с jtd-то са като магаре и космос-различни технологии като цяло

                          Коментар

                          Working...
                          X