Не само от показанията на дебитомера а и от показанията ина МАП сензора също, но мисля,че се отклоняваме от темата на колегата а тя е за атмосферния датчик.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с датчик за атмосФерното налягане
Collapse
X
-
Става въпрос за атмосферното налягане.Това пише в сервизното ръководство и наистина става много весело.И колегата ти пише.че датчика се намира там но ти си знаеш твоето.Ако има радиоактивност във въздуха ще трябват тръби ли за да се отвежда тя до датчиците.Пише,че датчика е пиезо-електричен тип.За мен освен,че има някакъв пиезо кристал друго нищо не ми говори,защото познанията са ми толкова,но цитирам това което пише.Така както си се смееш ако знаеш нещо по въпроса на колегата по добре му помогни.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Ето го превода от компютъра за този датчик:Датчик за налягане в атмосфератаСензор тип пиезо-електричен интегриранв модула за управление на двигателяпредава към веригата на устройството за управлениесигнал, пропорционален на атмосферното налягане.Контролният блок обработва този сигнал заопределяне на плътността на въздуха и предотвратяване наEGR работа на височина.ЕТО И ОТ ФОРУМА НА СИТОЕН; в самия компютър, а на кутията му има отворче с мрежичка. И като се закачи на диагностика, показва атмосферното налягане според надморската височина, на която се намира в момента.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
ogi28b написа:emzo написа:Аджеба ти в ЕКУто на Стило/Идеа виждаш ли такава възможност ?
Коментар
-
Може би има някъде отвор по екуто.Той може и да бъде достатъчно малък за да не се забелязва.Нищо не може да му промени показанията ако има контакт с атм. въздух.Дали ще е м/у елементи или други предмети това няма значение за показанията му.Трябва да се знае на какъв принцип измерва данните.Дебитомера как определя въздушния поток чрез нагряване на някакво си парче желязо.Може и тук да има други фактори.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Това не пречи на датчика да си е у него. А на такъв тип датчик му е достатъчна дупчица 1 мм за да отчита налагането. Например като вентилацията на харддисковете. Въздухът има много голям вискозитет и може да преминава през процепи, невидими за чов. око, нали знаете? За сравнение - автомобилните гуми, които бавно, но сигурно спадат. chaveto, да се промени налягането в купето от отворен прозорец така че да повлияе на измереното - не е сериозно изказване. Дори и да има влияние - то е толкова нищожно, че не се взема предвид. Датчикът дали ще измери 983 милибара или 997 - няма никакво значение. Важно е да е около очакваните стойности - около 1 бар при контакт. А ако отчита 600 милибара - то или си се качил с колата на 4500 метра, или има проблем с датчика. Ей го - 1 х 1 мм. С монтажното разстояние - 5 х 5.
Коментар
-
Airfan написа:(хинт) На Стилото компютъра май е в двигателния отсек.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
chaveto написа:Защо да не е сериозно, сам казваш, че мери милибари. Това значи, че трябва да е точен и не трябва да се взима информацията сам при подаване на контакт. Друг е въпроса, че на ЕКУ му е през пуловера дали е 950 или 990.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар