Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с датчик за атмосФерното налягане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не само от показанията на дебитомера а и от показанията ина МАП сензора също, но мисля,че се отклоняваме от темата на колегата а тя е за атмосферния датчик.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #17
      колега, нищо лично ама ми е много весело покрай твоите постове, за да мери нещо налягане, трябва да минава това налягане през него, нали ?Аджеба ти в ЕКУто на Стило/Идеа виждаш ли такава възможност ?Повече няма да подсказвам
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Става въпрос за атмосферното налягане.Това пише в сервизното ръководство и наистина става много весело.И колегата ти пише.че датчика се намира там но ти си знаеш твоето.Ако има радиоактивност във въздуха ще трябват тръби ли за да се отвежда тя до датчиците.Пише,че датчика е пиезо-електричен тип.За мен освен,че има някакъв пиезо кристал друго нищо не ми говори,защото познанията са ми толкова,но цитирам това което пише.Така както си се смееш ако знаеш нещо по въпроса на колегата по добре му помогни.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #19
          Ето го превода от компютъра за този датчик:Датчик за налягане в атмосфератаСензор тип пиезо-електричен интегриранв модула за управление на двигателяпредава към веригата на устройството за управлениесигнал, пропорционален на атмосферното налягане.Контролният блок обработва този сигнал заопределяне на плътността на въздуха и предотвратяване наEGR работа на височина.ЕТО И ОТ ФОРУМА НА СИТОЕН; в самия компютър, а на кутията му има отворче с мрежичка. И като се закачи на диагностика, показва атмосферното налягане според надморската височина, на която се намира в момента.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            Аджеба ти в ЕКУто на Стило/Идеа виждаш ли такава възможност ?
            Че той тоя датчик да не е метър на метър? Какво му пречи да е на платката на компютъра?

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              emzo написа:
              Аджеба ти в ЕКУто на Стило/Идеа виждаш ли такава възможност ?
              Че той тоя датчик да не е метър на метър? Какво му пречи да е на платката на компютъра?
              Нищо не му пречи, но за целта трябва да има отвор на ЕКУ или да излиза маркуч.... А когато е в купето ще трябва да бъде изкаран навън с нещо, защото много неща биха променили показанията му.

              Коментар


                #22
                Може би има някъде отвор по екуто.Той може и да бъде достатъчно малък за да не се забелязва.Нищо не може да му промени показанията ако има контакт с атм. въздух.Дали ще е м/у елементи или други предмети това няма значение за показанията му.Трябва да се знае на какъв принцип измерва данните.Дебитомера как определя въздушния поток чрез нагряване на някакво си парче желязо.Може и тук да има други фактори.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #23
                  Нали се сещаш, че този датчик трябва да мери много точно, защото налягането не се променя с няколко бара/атмосфери....... а пуснат вентилатор, отворен прозорец...... променят налягането вътре в купето

                  Коментар


                    #24
                    (хинт) На Стилото компютъра май е в двигателния отсек.

                    Коментар


                      #25
                      Това не пречи на датчика да си е у него. А на такъв тип датчик му е достатъчна дупчица 1 мм за да отчита налагането. Например като вентилацията на харддисковете. Въздухът има много голям вискозитет и може да преминава през процепи, невидими за чов. око, нали знаете? За сравнение - автомобилните гуми, които бавно, но сигурно спадат. chaveto, да се промени налягането в купето от отворен прозорец така че да повлияе на измереното - не е сериозно изказване. Дори и да има влияние - то е толкова нищожно, че не се взема предвид. Датчикът дали ще измери 983 милибара или 997 - няма никакво значение. Важно е да е около очакваните стойности - около 1 бар при контакт. А ако отчита 600 милибара - то или си се качил с колата на 4500 метра, или има проблем с датчика. Ей го - 1 х 1 мм. С монтажното разстояние - 5 х 5.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #26
                        Airfan написа:
                        (хинт) На Стилото компютъра май е в двигателния отсек.
                        Абартовия нали се сещаш как го е увил ? Направо херметизирал. Имам негови логове, прегледах ги и не виждам разлика преди - след.Принципно обаче тоз път FGRC ще излезе прав, а аз грешен. Еми ... случва се
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Кой крив,кой прав мисля,че няма никакво значение.Затова е форума да стигнем до истината и дано сме помогнали на колегата с проблемния датчик и сме го насочили в правилната посока.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #28
                            Защо да не е сериозно, сам казваш, че мери милибари. Това значи, че трябва да е точен и не трябва да се взима информацията сам при подаване на контакт. Друг е въпроса, че на ЕКУ му е през пуловера дали е 950 или 990.

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              Защо да не е сериозно, сам казваш, че мери милибари. Това значи, че трябва да е точен и не трябва да се взима информацията сам при подаване на контакт. Друг е въпроса, че на ЕКУ му е през пуловера дали е 950 или 990.
                              Както Оги каза, е все тая толкова точността дали е 965 или 970 милибара.Картите в ЕКУ-то за атмосферното налягане са с малка резолюция, защото не се взимат предвид именно толкова малки изменения на налягането, за да се направи необходимата корекция.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #30
                                ОК, съгласен съм. И все пак въпроса за сериозността остава. Сега нека някой да направи един клип с пуснат вентилатор, затваряне на врата, отваряне на прозорец по време на движение....

                                Коментар

                                Working...
                                X