Колеги става въпрос за Фиат Идеа 1,3 Мултиджет. Свети лампата зачек контрола и колата няма мощност. Компютърен тест показа чеима проблем с датчик за атмосверното налягане. Някой имал ли е такъв проблем и какво е решението му
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с датчик за атмосФерното налягане
Collapse
X
-
Така пише в сервизното ръководство:Sensore pressione atmosfericaUn sensore di tipo piezo-elettrico integrato nella centralina di gestione motoretrasmette al circuito della centralina unsegnale proporzionale alla pressioneatmosferica.La centralina elabora questo segnale perdeterminare la densità dell’aria e impedireil funzionamento dell’EGR in altitudine.-Сензор тип пиезо-електричен интегриранв модула за управление на двигателяпредава към веригата на устройството за управлениесигнал, пропорционален на атмосферното налягане.Контролният блок обработва този сигналопределяне на плътността на въздуха и предотвратяване наEGR работа на височина. Ако нещо не съм разбрал моля за извинение.Модула за управление не е ли ЕКУ.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
При идеата датчика също се намирал в компютъра и точно това ме притеснява.Затова е и моето питане дали някой знае нещо повече. Възможно ли е да се смени този датчик, ако ли не някакво друго решение на проблема. Относно номера на грешката утре ще го тестваме отново и тогава мога да го цитирамточно.djj
Коментар
-
В следствие на този датчик може да се наруши ЕГР контрола/ ЕГР остава отворен и налягането от турбото отива директно в ауспуха.Изчакай все пак някой,който е добре запознат с тези неща за да не се вкарваш в излишни проблеми.Номера на грешката е важен,защото някой път възниква от проблемни други фактори.До колкото знам този датчик трудно се поврежда,затова изчакай и по компетентни мнения.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Има такива датчици за налягане които са като електронен модул и се монтират на електронната платка. Абсолютни и диференциални.http://www1.liquidware.com/system/00...jpg?1327552383Тоя изглежда е някакъв абсолютен - мери абсолютното атмосферно налягане.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Има, но забележи щуцерите му, поне на Стило, а не вярвам и на Идеа да правят крачка назад и да ги монтират в ЕКУ-то.На 1Z ваг моторите мисля, че МАП-а е вграден в ЕКУто и често маркучето се напуква.Ама щом го пише в сервизния документ , кой съм аз да споря.@djj - закачи колата с Multiecuscan и дай номера на грешката, по-скоро си гледал превод на български, а той ще да е няква пълна боза.Или става дума за мап сензор или ако има пак клапан пиерсбургски на турбината, макар че е нова като година, но нищо не се знае.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Колегата пише за датчик атмосферно налягане,а не МАП сензор.Според сервизните данни е монтиран в ЕКУ.МАП сензора си е на смукателния колектор и мери налягането на турбината.При Стило на база данни от тоя датчик се контролира работата на ЕГР системата/затваря клапана/при намаляване на атмосферното налягане/работа във високопланински условия/на двигателя.Разреден въздух - липса на кислород и работещ ЕГР става лошо.МАП сензора и при 1,3мултиджет е монтиран на смукателния колектор и си мери турбонадува.Мисля,че е същия като при Стило.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар