Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с датчик за атмосФерното налягане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с датчик за атмосФерното налягане

    Колеги става въпрос за Фиат Идеа 1,3 Мултиджет. Свети лампата зачек контрола и колата няма мощност. Компютърен тест показа чеима проблем с датчик за атмосверното налягане. Някой имал ли е такъв проблем и какво е решението му
    djj

    #2
    Каква е грешката като номер.При Стило този датчик се намира в самия компютър но при теб не го знам.Да не би да става въпрос за МАП сензора.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      FGRC написа:
      При Стило този датчик се намира в самия компютър
      Мислиш ли ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Така пише в сервизното ръководство:Sensore pressione atmosfericaUn sensore di tipo piezo-elettrico integrato nella centralina di gestione motoretrasmette al circuito della centralina unsegnale proporzionale alla pressioneatmosferica.La centralina elabora questo segnale perdeterminare la densità dell’aria e impedireil funzionamento dell’EGR in altitudine.-Сензор тип пиезо-електричен интегриранв модула за управление на двигателяпредава към веригата на устройството за управлениесигнал, пропорционален на атмосферното налягане.Контролният блок обработва този сигналопределяне на плътността на въздуха и предотвратяване наEGR работа на височина. Ако нещо не съм разбрал моля за извинение.Модула за управление не е ли ЕКУ.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          При идеата датчика също се намирал в компютъра и точно това ме притеснява.Затова е и моето питане дали някой знае нещо повече. Възможно ли е да се смени този датчик, ако ли не някакво друго решение на проблема. Относно номера на грешката утре ще го тестваме отново и тогава мога да го цитирамточно.
          djj

          Коментар


            #6
            В следствие на този датчик може да се наруши ЕГР контрола/ ЕГР остава отворен и налягането от турбото отива директно в ауспуха.Изчакай все пак някой,който е добре запознат с тези неща за да не се вкарваш в излишни проблеми.Номера на грешката е важен,защото някой път възниква от проблемни други фактори.До колкото знам този датчик трудно се поврежда,затова изчакай и по компетентни мнения.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              FGRC написа:
              В следствие на този датчик може да се наруши ЕГР контрола/ ЕГР остава отворен и налягането от турбото отива директно в ауспуха.
              Дано не ставам банален, ама мислиш ли ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Aз няма какво да го мисля те хората са го измислили:Контролният блок обработва този сигнал заопределяне на плътността на въздуха и предотвратяване наEGR да работи на височина.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  Дай точно каква грешка имаш. Всмукателният колектор здрав ли е ? Имаш ли сажди отгоре по двигателя ?

                  Коментар


                    #10
                    Смукателният колектор е здрав. Няма сажди никъде по мотора.
                    djj

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря Ви все пак че се ангажирахте с моя проблем. Утре ще правя нов тест и ще пиша кода на грешката.
                      djj

                      Коментар


                        #12
                        Има такива датчици за налягане които са като електронен модул и се монтират на електронната платка. Абсолютни и диференциални.http://www1.liquidware.com/system/00...jpg?1327552383Тоя изглежда е някакъв абсолютен - мери абсолютното атмосферно налягане.
                        Bravo 1.6 / 16

                        Коментар


                          #13
                          Има, но забележи щуцерите му, поне на Стило, а не вярвам и на Идеа да правят крачка назад и да ги монтират в ЕКУ-то.На 1Z ваг моторите мисля, че МАП-а е вграден в ЕКУто и често маркучето се напуква.Ама щом го пише в сервизния документ , кой съм аз да споря.@djj - закачи колата с Multiecuscan и дай номера на грешката, по-скоро си гледал превод на български, а той ще да е няква пълна боза.Или става дума за мап сензор или ако има пак клапан пиерсбургски на турбината, макар че е нова като година, но нищо не се знае.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Колегата пише за датчик атмосферно налягане,а не МАП сензор.Според сервизните данни е монтиран в ЕКУ.МАП сензора си е на смукателния колектор и мери налягането на турбината.При Стило на база данни от тоя датчик се контролира работата на ЕГР системата/затваря клапана/при намаляване на атмосферното налягане/работа във високопланински условия/на двигателя.Разреден въздух - липса на кислород и работещ ЕГР става лошо.МАП сензора и при 1,3мултиджет е монтиран на смукателния колектор и си мери турбонадува.Мисля,че е същия като при Стило.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              Аз пък казвам, че ЕГР се контролира от показанията на дебитомера.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X