Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дали ми се е скапал термостата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Защо проблема трябва да е при мен. При мен проблем няма. Либрата ми е на 100% изправна. Кое управлява стрелката на таблото?

    Коментар


      #62
      BO написа:
      И аз наблюдавах едно браво и стрелката се движи така, както описах по-горе.Или при теб има проблем, или има някаква незнайна модификация.
      сигурен съм че не си измисляш какво си видял, но явно има разликииначе не виждам какъв проблем може да има при менстрелката се движи абсолютно плавно и градусите отговорят на това което написах съвсем точно, т.е. няма разминаванепросто така е написан софтуера на бодито или каквото там управлява стрелката
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #63
        chaveto написа:
        Защо проблема трябва да е при мен. При мен проблем няма. Либрата ми е на 100% изправна. Кое управлява стрелката на таблото?
        Проблем от гледна точка на датчик, връзки, табло и т.н.Както казах десетки Либри съм гледал и не е имало случай да показва 80-100 градуса, а стрелката да сочи нещо различно от 90 градуса (средата).Значи по твоята логика виждаш по стрелка кога ти пали и перката за охлаждане по стрелка - изместване след 90 градуса?@Сев - явно има разминавания в управлението на таблото. Явно са решили да променят софтуера и да показва още по-рано средата. Примерно на БМВ-то средата е на 75 градуса и това е била колата, която съм виждал най-ниската температура, при която да показва средата.А на следващите модели вече направо са им изтръгнали стрелките за температурата, което за мен е ненормална работа.В последствие огромен процент от БМВ-тата масово си карат с развалени термостати, ама не могат да разберат, че има аномалия. Добре, че всички имат сервизни менюта в таблата, че да може да видиш всички параметри на живо. Но това е за по-запалените фенове. Масовия потребител е с вързани очи.Явно така си спестяват много въпроси, оплаквания, рекламации...
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #64
          BO написа:
          chaveto написа:
          Защо проблема трябва да е при мен. При мен проблем няма. Либрата ми е на 100% изправна. Кое управлява стрелката на таблото?
          Проблем от гледна точка на датчик, връзки, табло и т.н.Както казах десетки Либри съм гледал и не е имало случай да показва 80-100 градуса, а стрелката да сочи нещо различно от 90 градуса (средата).Значи по твоята логика виждаш по стрелка кога ти пали и перката за охлаждане по стрелка - изместване след 90 градуса?
          Проблем няма. Ти може да си видял десетки, но моята никога Не си заслужава да горя нафта.... да правя клип с лаптоп, термометър...... пак ще изкарате, че има проблем Кое управлява стрелката, директно датчика или ЕКУ

          Коментар


            #65
            Таблото си го управлява.Щом ти си единствения с тази аномалия, това означава, че имаш проблем, а не си изключение.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #66
              Някъде тук и из форума има подробно описание , но в общи линии след определена година на производство стрелката не мърда в интервала 75 -100 градуса.Поне при мен е така. Не варира.

              Коментар


                #67
                BO написа:
                Таблото си го управлява.Щом ти си единствения с тази аномалия, това означава, че имаш проблем, а не си изключение.
                Еми те и проводниците за круиз контрола не отговарят по цвят от темата която си пуснал. При мен цветовете са едни а в темата други Отново ли има проблем Май има нещо друго, не мислиш ли :D

                Коментар


                  #68
                  chaveto написа:
                  BO написа:
                  Таблото си го управлява.Щом ти си единствения с тази аномалия, това означава, че имаш проблем, а не си изключение.
                  Еми те и проводниците за круиз контрола не отговарят по цвят от темата която си пуснал. При мен цветовете са едни а в темата други Отново ли има проблем Май има нещо друго, не мислиш ли :D
                  Не, не мисля. Защото ти си единствения с този проблем. Започна да става голям офтопик и няма смисъл да продължаваме дискусията натам. Намери ми една Либра, която да е като твоето показание. След това може да се каже, че не си с проблем, а си изключение. До тогава си се успокоявай, че всичко е наред и така всички ще са щастливи. Както виждаш аз имам опит в търсене на проблем само с едно Браво в тази насока и за това допускам, че може да има и различни изпълнения в годините и не мога да споря.Но съм гледал толкова Либри, че и аз не мога да им хвана бройката, Без значение дали са първите или последните от производство. Няма друг такъв случай като теб. Тоест има, ама всичките са били с един или друг проблем.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #69
                    Щом казваш, ти си човека който определя кое е проблем. Едни такива където и те казваха
                    това е проблема, това е скапано...
                    смениха половината чарколяк и накрая се оказа, че ми е запушен смукателният колектор.

                    Коментар


                      #70
                      BO написа:
                      chaveto написа:
                      Няма какво да залагам. Дават го от 2 до 9мг. колата е сложена точно на мин. Много хора ми казаха, че трябва да е около 4-5мг, но просто така е оставена колата. Помпата е ремонтирана и на този етап не искам да я пипам. Защото още има проблем и ако я разбутам.... няма да мога да си търся гаранцията
                      Нормално този двигател работи около 4-4.5мг на ход. Може да го докараш до 2мг като му върнеш предварението, но започва да работи като фуражомелка.
                      Направи си горивото на празен ход, без консуматори при температура на мотора поне 80 градуса да е 2.5-3мг.
                      Това го казват няколко човека които са на ти с ВАГ. Точно затова и помпата беше оставена на 2мг. Заради това и гаранцията не я бутах на никъде Естествено горивото се колебае и не може да застане точно на 2мг. Точно затова се препоръчва да е малко над мин. в случая 2-2.5мг при мен :D
                      chaveto написа:
                      Не съм съгласен. На 80*С е под числото 90 на 88-89*С е по средата на числото 90.
                      Това е клипа. http://www.youtube.com/watch?v=fSfC6...нствено съм сгрешил като казах, че между 50 и 90 е 75*С. 70*С е вярното.Няма да е лошо да почнеш да забелязваш и по дребните неща, те също са важни. Убеден съм на 100% че всичките десетки/стотици либри които си гледал... работят точно по този начин, но както казах гледай за дребните неща.Също така ако гледаш внимателно ще забележиш кога ми е първото отваряне на термостата и следващите две преди да достигне 90*СИ не го приемай като заяждане или нещо друго.

                      Коментар


                        #71
                        chaveto написа:
                        BO написа:
                        chaveto написа:
                        Няма какво да залагам. Дават го от 2 до 9мг. колата е сложена точно на мин. Много хора ми казаха, че трябва да е около 4-5мг, но просто така е оставена колата. Помпата е ремонтирана и на този етап не искам да я пипам. Защото още има проблем и ако я разбутам.... няма да мога да си търся гаранцията
                        Нормално този двигател работи около 4-4.5мг на ход. Може да го докараш до 2мг като му върнеш предварението, но започва да работи като фуражомелка.
                        Направи си горивото на празен ход, без консуматори при температура на мотора поне 80 градуса да е 2.5-3мг.
                        Това го казват няколко човека които са на ти с ВАГ. Точно затова и помпата беше оставена на 2мг. Заради това и гаранцията не я бутах на никъде Естествено горивото се колебае и не може да застане точно на 2мг. Точно затова се препоръчва да е малко над мин. в случая 2-2.5мг при мен :D
                        chaveto написа:
                        Не съм съгласен. На 80*С е под числото 90 на 88-89*С е по средата на числото 90.
                        Това е клипа. http://www.youtube.com/watch?v=fSfC6...нствено съм сгрешил като казах, че между 50 и 90 е 75*С. 70*С е вярното.Няма да е лошо да почнеш да забелязваш и по дребните неща, те също са важни. Убеден съм на 100% че всичките десетки/стотици либри които си гледал... работят точно по този начин, но както казах гледай за дребните неща.Също така ако гледаш внимателно ще забележиш кога ми е първото отваряне на термостата и следващите две преди да достигне 90*СИ не го приемай като заяждане или нещо друго.
                        Съгласен ли си в събота да дойда с 1-2-3-4-5 Либри, на колкото Либри се наблюдава ефекта на точното показване на стрелката както ти твърдиш ще ти давам по 100лв/бр, на колкото е ефекта, който аз казвам ще ми даваш по 100лв/бр.Имаме ли облог? Публично го заявявам и се надявам да приемеш облога, щом си толкова сигурен и искаш да докажеш тезата си.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #72
                          Аз също мога да дойда с 1-2-3-4-5 Либри, това обаче нищо не доказва. По напред те питах за датчика и уреда на таблото, нищо конкретно не каза. Обясни по подробно кое как работи. Датчика директно ли командва уреда или минава през контролер.

                          Коментар


                            #73
                            chaveto написа:
                            Аз също мога да дойда с 1-2-3-4-5 Либри, това обаче нищо не доказва. По напред те питах за датчика и уреда на таблото, нищо конкретно не каза. Обясни по подробно кое как работи. Датчика директно ли командва уреда или минава през контролер.
                            Този въпрос съм го пропусна, съжалявам.Минава през контролер. Даже ако ти е интересно мога да снимам и да ти покажа кое управлява стрелката, но излизаме от темата на разговора.Ами докарай и ти 1-5 либри и аз колкото мога ще уредя. Залога се увеличава. Ще има повече експеримент, за да се докаже тезата.Пак ти казвам и си стоя за думите за тестовете в събота
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #74
                              BO написа:
                              Този въпрос съм го пропусна, съжалявам.Минава през контролер. Даже ако ти е интересно мога да снимам и да ти покажа кое управлява стрелката, но излизаме от темата на разговора.
                              И какъв е начина този контролер да се накара да работи както при мен?За събота си намери Либра на която да направиш клип и след това може да го споделиш тук.

                              Коментар


                                #75
                                По рикуест качвам едно клипче, ама си признавам, че последните 3 страници не съм ги чел.http://youtu.be/Il3amoOH1XA
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X