Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дали ми се е скапал термостата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Sev написа:
    Емо, едно е колата да не може да загреедруго е да е загряла и да почне тепърва да изстива...не би трябвало 1/4 от скалата да са 75оС при 1,3 JTD
    Когато е на 1/4 където казах че стигна ФЕС показва че антифриза е на 67 градусаАз лично си мисля че просто не му стига топлината произвеждана от мотора при леко каране с ниски обороти, защото като спра парното и си се дига за 5 минути на средата.Забелязах че в града както е вдигнала на 1/4 пускам парното силно, и стрелката почва да спада, въпреки че термостата е затворен и маркуча към радиатора е леден.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #32
      На снимката е с чисто нов Бер, който сигурно още работи идеално.И това е след стигнала стрелка до средата.Тъй, че айде да не правите генерални изводи.От Е3 нагоре няма подгрев на антифриза, използва се топлобменника на ЕГР.Абе много философи се навъдиха , що ли се хабя се чудя ...
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #33
        затова е форума шефе
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #34
          infineon написа:
          Sev написа:
          Емо, едно е колата да не може да загреедруго е да е загряла и да почне тепърва да изстива...не би трябвало 1/4 от скалата да са 75оС при 1,3 JTD
          Когато е на 1/4 където казах че стигна ФЕС показва че антифриза е на 67 градусаАз лично си мисля че просто не му стига топлината произвеждана от мотора при леко каране с ниски обороти, защото като спра парното и си се дига за 5 минути на средата.Забелязах че в града както е вдигнала на 1/4 пускам парното силно, и стрелката почва да спада, въпреки че термостата е затворен и маркуча към радиатора е леден.
          Нямаш проблем и не се вкарвай във филми. От онези дни когато беше мъглата и се караше с 20км и под 75*С слизаше моята, тя май и не ги достигаше

          Коментар


            #35
            chave, чета те тука и ми стана интересно. Мойта 2,4 е като твоята, термостат не съм сменял все още, но закове ли средата не пада ако ще и -25 да е и да карам на 1300 об.Защо при теб след смяна на радиатора на парното пада така температурата? Обясни ми просто, моля.
            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

            Коментар


              #36
              Предлагам ,,незагряващите,,да сложат по един найлон пред радиатора че става най-лесно и след два дни да продължат коментарите от където са сега.Аз съм така с работещ перфектно термостат и нямам грижи.
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар


                #37
                В службата имаме три линейки Ситроен Джъмпър 3.0.И да е загрял на 120 градуса,ако ще те като стои на място докато фелдшера е на адрес при пуснат вентилатор в купето на втора степен изстива осезаемо .Това не е така при старите Ситроени 2.5,които не са със директно впръскване и вътре в купето е жега.Новите дизели не загряват и това е факт при тези относително ниски температури.Временно решение е наистина поставянето на картон пред радиатора,който освен него пази и самия двигател да се охлажда.
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  #38
                  tyson написа:
                  chave, чета те тука и ми стана интересно. Мойта 2,4 е като твоята, термостат не съм сменял все още, но закове ли средата не пада ако ще и -25 да е и да карам на 1300 об.Защо при теб след смяна на радиатора на парното пада така температурата? Обясни ми просто, моля.
                  Моята не е като твоята, разликите са много, най вече в софтуера Всичко си ми е сток, за разлика от твоята.А другото се нарича топлообмен.Един колега слагаше в микровълновата 9л вода и я пускаше на 800W и казваше, че за няколко минути водата става доста топла. Та така си представяше в неговата глава как подгревните свещи на антифриза ще направят чудеса :D Но в цялата сметка не слагаше още куп неща Затова вместо да ти е интересно сложи един термометър на духалките и да видим колко ти е температурата на въздуха при някакво условие.П.С Голф 4 1.9ТДИ 90к.с. с подгрев на антифриза....загрява за норматив на 90*С пускам вентилатора на първа степен на място и температурата веднага започва да пада. Колкото и триене... да има с 2мг нафта на място толкова.

                  Коментар


                    #39
                    emzo написа:
                    На снимката е с чисто нов Бер, който сигурно още работи идеално.И това е след стигнала стрелка до средата.Тъй, че айде да не правите генерални изводи.От Е3 нагоре няма подгрев на антифриза, използва се топлобменника на ЕГР.Абе много философи се навъдиха , що ли се хабя се чудя ...
                    На бер много вяра да нямаш, пак от личен опит, моя термостат го смени преди 2 седмици и сега стрелката е заковала точно на две деления от 90градуса, а при нас има и по още един датчик на главата, щом ти прави такива неща съветвам те да го привериш за хлабава връзка.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #40
                      chaveto написа:
                      tyson написа:
                      chave, чета те тука и ми стана интересно. Мойта 2,4 е като твоята, термостат не съм сменял все още, но закове ли средата не пада ако ще и -25 да е и да карам на 1300 об.Защо при теб след смяна на радиатора на парното пада така температурата? Обясни ми просто, моля.
                      Моята не е като твоята, разликите са много, най вече в софтуера Всичко си ми е сток, за разлика от твоята.А другото се нарича топлообмен.Един колега слагаше в микровълновата 9л вода и я пускаше на 800W и казваше, че за няколко минути водата става доста топла. Та така си представяше в неговата глава как подгревните свещи на антифриза ще направят чудеса :D Но в цялата сметка не слагаше още куп неща Затова вместо да ти е интересно сложи един термометър на духалките и да видим колко ти е температурата на въздуха при някакво условие.П.С Голф 4 1.9ТДИ 90к.с. с подгрев на антифриза....загрява за норматив на 90*С пускам вентилатора на първа степен на място и температурата веднага започва да пада. Колкото и триене... да има с 2мг нафта на място толкова.
                      До сега не съм срещал двигател, който да пръска с 2мг гориво на празен ход.Нали преди 1-2 години се хвалеше, че колата ти загрява за 5 километра до 90 градуса при не знам си колко минуса градуса отвън, което ти казах тогава, че е невъзможно, ако всичко ти е наред по колата. Сега какво стана? Има го в този раздел, да не го търся сега.При -15 градуса и всичко изрядно по едно жтд на 2000 оборота (~80-100км/ч) постоянно в движение не може да го накараш да охлади от парното до 70 градуса. На едно място може.На всички италиански коли, които се сещам в момента (които са в движение) 1/4 от скалата са си 70 градуса. Не съм срещал и италианска кола, която да "изправя" стрелката по средата на температура под 80 градуса.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #41
                        Ще се опитам да намеря такъв термометър и ще премеря температурата на HIGH колко е на средните духалки, при загрял двигател на 90гр.После ще пиша да ти кажа.
                        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                        Коментар


                          #42
                          BO написа:
                          chaveto написа:
                          tyson написа:
                          chave, чета те тука и ми стана интересно. Мойта 2,4 е като твоята, термостат не съм сменял все още, но закове ли средата не пада ако ще и -25 да е и да карам на 1300 об.Защо при теб след смяна на радиатора на парното пада така температурата? Обясни ми просто, моля.
                          Моята не е като твоята, разликите са много, най вече в софтуера Всичко си ми е сток, за разлика от твоята.А другото се нарича топлообмен.Един колега слагаше в микровълновата 9л вода и я пускаше на 800W и казваше, че за няколко минути водата става доста топла. Та така си представяше в неговата глава как подгревните свещи на антифриза ще направят чудеса :D Но в цялата сметка не слагаше още куп неща Затова вместо да ти е интересно сложи един термометър на духалките и да видим колко ти е температурата на въздуха при някакво условие.П.С Голф 4 1.9ТДИ 90к.с. с подгрев на антифриза....загрява за норматив на 90*С пускам вентилатора на първа степен на място и температурата веднага започва да пада. Колкото и триене... да има с 2мг нафта на място толкова.
                          До сега не съм срещал двигател, който да пръска с 2мг гориво на празен ход.Нали преди 1-2 години се хвалеше, че колата ти загрява за 5 километра до 90 градуса при не знам си колко минуса градуса отвън, което ти казах тогава, че е невъзможно, ако всичко ти е наред по колата. Сега какво стана? Има го в този раздел, да не го търся сега.При -15 градуса и всичко изрядно по едно жтд на 2000 оборота (~80-100км/ч) постоянно в движение не може да го накараш да охлади от парното до 70 градуса. На едно място може.На всички италиански коли, които се сещам в момента (които са в движение) 1/4 от скалата са си 70 градуса. Не съм срещал и италианска кола, която да "изправя" стрелката по средата на температура под 80 градуса.
                          Загряваше и го имам на клип как загрява, но с МЕНТЕ радиатор. С оригиналният НОВ нещата станаха по други.Това, че не си виждал автомобил който на място да работи с 2мг нафта не е мой проблем.
                          При -15 градуса и всичко изрядно по едно жтд на 2000 оборота (~80-100км/ч) постоянно в движение не може да го накараш да охлади от парното до 70 градуса. На едно място може.
                          Това е така и никой не го отрича, но парно на макс. и отрицателна тем. на въздуха е друга бира и то под 2000 оборота. Като сега няма да се правим на интересни и да казваме 1900. Но е дразнещо някой да каже, че при 1300 оборота и -25 не мърда от 90

                          Коментар


                            #43
                            Чаве, добре и при 1900 оборота ще ти направя при -10 градуса клип, при който на мах вентилатор в купето не може да се охлади антифриза до 70 градуса.Кажи ми коя кола има 2мг гориво на впръскване на празен ход и ще се постарая да пусна графиките тук!Напоследък доста приятели ме викаха около празниците при покупка на разни автомобили и видях реално доста нови и малолитражни двигатели. Под 4мг не съм срещал автомобил. И говорим за 4мг сбор, а не по 1мг на впръскване при няколко последователни за един такт!
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #44
                              S_BANKOV написа:
                              emzo написа:
                              На снимката е с чисто нов Бер, който сигурно още работи идеално.И това е след стигнала стрелка до средата.Тъй, че айде да не правите генерални изводи.От Е3 нагоре няма подгрев на антифриза, използва се топлобменника на ЕГР.Абе много философи се навъдиха , що ли се хабя се чудя ...
                              На бер много вяра да нямаш, пак от личен опит, моя термостат го смени преди 2 седмици и сега стрелката е заковала точно на две деления от 90градуса, а при нас има и по още един датчик на главата, щом ти прави такива неща съветвам те да го привериш за хлабава връзка.
                              На Вернет ли да имам ? Аре няма нужда.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                Не съм казвал такова нещо. Просто и там стават сакътлъци.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X