Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали ми се е скапал термостата
Collapse
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
На снимката е с чисто нов Бер, който сигурно още работи идеално.И това е след стигнала стрелка до средата.Тъй, че айде да не правите генерални изводи.От Е3 нагоре няма подгрев на антифриза, използва се топлобменника на ЕГР.Абе много философи се навъдиха , що ли се хабя се чудя ...F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
infineon написа:Sev написа:Емо, едно е колата да не може да загреедруго е да е загряла и да почне тепърва да изстива...не би трябвало 1/4 от скалата да са 75оС при 1,3 JTD
Коментар
-
chave, чета те тука и ми стана интересно. Мойта 2,4 е като твоята, термостат не съм сменял все още, но закове ли средата не пада ако ще и -25 да е и да карам на 1300 об.Защо при теб след смяна на радиатора на парното пада така температурата? Обясни ми просто, моля."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
В службата имаме три линейки Ситроен Джъмпър 3.0.И да е загрял на 120 градуса,ако ще те като стои на място докато фелдшера е на адрес при пуснат вентилатор в купето на втора степен изстива осезаемо .Това не е така при старите Ситроени 2.5,които не са със директно впръскване и вътре в купето е жега.Новите дизели не загряват и това е факт при тези относително ниски температури.Временно решение е наистина поставянето на картон пред радиатора,който освен него пази и самия двигател да се охлажда.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
tyson написа:chave, чета те тука и ми стана интересно. Мойта 2,4 е като твоята, термостат не съм сменял все още, но закове ли средата не пада ако ще и -25 да е и да карам на 1300 об.Защо при теб след смяна на радиатора на парното пада така температурата? Обясни ми просто, моля.
Коментар
-
emzo написа:На снимката е с чисто нов Бер, който сигурно още работи идеално.И това е след стигнала стрелка до средата.Тъй, че айде да не правите генерални изводи.От Е3 нагоре няма подгрев на антифриза, използва се топлобменника на ЕГР.Абе много философи се навъдиха , що ли се хабя се чудя ...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
chaveto написа:tyson написа:chave, чета те тука и ми стана интересно. Мойта 2,4 е като твоята, термостат не съм сменял все още, но закове ли средата не пада ако ще и -25 да е и да карам на 1300 об.Защо при теб след смяна на радиатора на парното пада така температурата? Обясни ми просто, моля.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ще се опитам да намеря такъв термометър и ще премеря температурата на HIGH колко е на средните духалки, при загрял двигател на 90гр.После ще пиша да ти кажа."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
BO написа:chaveto написа:tyson написа:chave, чета те тука и ми стана интересно. Мойта 2,4 е като твоята, термостат не съм сменял все още, но закове ли средата не пада ако ще и -25 да е и да карам на 1300 об.Защо при теб след смяна на радиатора на парното пада така температурата? Обясни ми просто, моля.При -15 градуса и всичко изрядно по едно жтд на 2000 оборота (~80-100км/ч) постоянно в движение не може да го накараш да охлади от парното до 70 градуса. На едно място може.
Коментар
-
Чаве, добре и при 1900 оборота ще ти направя при -10 градуса клип, при който на мах вентилатор в купето не може да се охлади антифриза до 70 градуса.Кажи ми коя кола има 2мг гориво на впръскване на празен ход и ще се постарая да пусна графиките тук!Напоследък доста приятели ме викаха около празниците при покупка на разни автомобили и видях реално доста нови и малолитражни двигатели. Под 4мг не съм срещал автомобил. И говорим за 4мг сбор, а не по 1мг на впръскване при няколко последователни за един такт!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
S_BANKOV написа:emzo написа:На снимката е с чисто нов Бер, който сигурно още работи идеално.И това е след стигнала стрелка до средата.Тъй, че айде да не правите генерални изводи.От Е3 нагоре няма подгрев на антифриза, използва се топлобменника на ЕГР.Абе много философи се навъдиха , що ли се хабя се чудя ...F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар