Та значи прибирам си се снощи и като спрях пред гаража и гледам нещо текло под колата, съвсем малка локвичка. Оставих да погледна за сутринта и в гаража също се беше образувала. Оказа се антифриз. И започнах да разглобявам и какво да видя, корпуса на термостата където се съединява с пластмасовата част има съвсем малка пукнатина и от там сълзи. Понеже съм вече две години с термостат от Рено в маркуча си викам ще взема един не работещ от моргата и ще го сменя.Да ама не След като свалих всичко де що пречи и извадих всички маркучи влизащи в термостата ми остана само долният болт, който го държи към блока. Проблема е че за него е хваната скоба, която държи тръбата за газовете на ЕГР-а и няма махане, а за да сваля цялата тръба заедно със скобата трябва да Та ако може някой, който е сменял оригиналният термостат да каже как е преборил този проблем ще съм благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на термостата на Punto 1.9 JTD - проблем с ЕГР-а
Collapse
X
-
ilko-gd написа:Това е че от одеве се мъча да я избутам, даже я откачих от към тялото на ЕГР-а. От къде е най-удобно да се бута?Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Термостата е вече долу :D Махнах цялата тръба за ЕГР-а, много зор видях да я откача от изпускателният колектор, че няма никакво място - всяко зло за добро, сега ще си направя планки и повече няма да я слагам тая глупава тръба. Така или иначе карам със затапен ЕГР. Покрай освобождаването на място обаче си прегледах всички въздуховоди и турбината - нямам скъсани и оста на турбината е перфектна.Само се чудя дали да рискувам с термостат от моргата и да си остана с този от Рено или да си взема нов. Притеснява ме, че този от моргата може от стоенето да е клеясал, а това ще го разбера като запаля, а не ми се разглобява пак всичко. До утре ще реша.Иначе колеги не си причинявайте "смяна на термостат на JTD", не си заслужава. Вече две години си карам с такъв от Рено в маркуча и още щеше да си карам ако не се беше спукал корпуса на оригиналния. Зима, лято температурата е перфектна, сменя се лесно, на достъпно място.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар