Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на термостата на Punto 1.9 JTD - проблем с ЕГР-а

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на термостата на Punto 1.9 JTD - проблем с ЕГР-а

    Та значи прибирам си се снощи и като спрях пред гаража и гледам нещо текло под колата, съвсем малка локвичка. Оставих да погледна за сутринта и в гаража също се беше образувала. Оказа се антифриз. И започнах да разглобявам и какво да видя, корпуса на термостата където се съединява с пластмасовата част има съвсем малка пукнатина и от там сълзи. Понеже съм вече две години с термостат от Рено в маркуча си викам ще взема един не работещ от моргата и ще го сменя.Да ама не След като свалих всичко де що пречи и извадих всички маркучи влизащи в термостата ми остана само долният болт, който го държи към блока. Проблема е че за него е хваната скоба, която държи тръбата за газовете на ЕГР-а и няма махане, а за да сваля цялата тръба заедно със скобата трябва да Та ако може някой, който е сменял оригиналният термостат да каже как е преборил този проблем ще съм благодарен.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    #2
    Избутваш планката която държи тръбата на ЕГР-а, така че да остане само шпилката към блока, отвиваш шпилката и махаш термостата. Малко е пипкаво и няма много място, ама с повечко усилия ще се справиш.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      Това е че от одеве се мъча да я избутам, даже я откачих от към тялото на ЕГР-а. От къде е най-удобно да се бута?
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #4
        ilko-gd написа:
        Това е че от одеве се мъча да я избутам, даже я откачих от към тялото на ЕГР-а. От къде е най-удобно да се бута?
        Ми има 2-болта на малко трудно място, но щом си свали ЕГР-а ще е по-лесно.Тогава всичко ще се освободи и лесно ще го смениш......
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
        http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
        http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

        Коментар


          #5
          Тая работа с напъването и щанги и отверки води само до едно - неприятен звук в последствие от огъната тръба на егр-то и по точно "цъфкане"После си отваряш работа да оправяш и изкривените тръби на егр-то щото изпускат.

          Коментар


            #6
            Термостата е вече долу :D Махнах цялата тръба за ЕГР-а, много зор видях да я откача от изпускателният колектор, че няма никакво място - всяко зло за добро, сега ще си направя планки и повече няма да я слагам тая глупава тръба. Така или иначе карам със затапен ЕГР. Покрай освобождаването на място обаче си прегледах всички въздуховоди и турбината - нямам скъсани и оста на турбината е перфектна.Само се чудя дали да рискувам с термостат от моргата и да си остана с този от Рено или да си взема нов. Притеснява ме, че този от моргата може от стоенето да е клеясал, а това ще го разбера като запаля, а не ми се разглобява пак всичко. До утре ще реша.Иначе колеги не си причинявайте "смяна на термостат на JTD", не си заслужава. Вече две години си карам с такъв от Рено в маркуча и още щеше да си карам ако не се беше спукал корпуса на оригиналния. Зима, лято температурата е перфектна, сменя се лесно, на достъпно място.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              колега опитай да развиеш широката пластмасова тръба и да извадиш елемента
              STILO JTD

              Коментар

              Working...
              X