Айде и от мен малко акъл.Когато се наложи да ви дърпат то се разбирате с тоя който ви дърпа че не трябва да вдига повече от10-15км. После влизате в колата си давате контакт, натискате съединителя ,включвате на втора или на трета скорост и държите съединителя натиснат.Когато вече наберете скорост то леко отпускате съединителя та да може плавно да се завъртва двигателя и чак тогава го отпускате цялостно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вредно ли е паленето с бутане/дърпане - JTD
Collapse
X
-
Аз па да ви обадя как палех преди москвето на скорост. При 20-30км/ч при спускане да кажем, бия 3-та и отпускам рязко съединителя и мигновено го натискам отново(все едно в движение да го ритнеш ама на обратно). Обаче нещо на кола с ремък и то дизел не ми се нрави да го направя, макар че съм виждал форд орион 1,8Д да го дърпа трактора на скорост при минусови температури и на ангренажа нищо му няма. Така че от дърпане да прескочи зъб или да скъса ремък е по скоро лош късмет придружен от няколко фактора.
Коментар
-
Паленето чрез дърпане е по-опасно за ремъка от паленето със стартер. В последните няколко поста е посочена причината - задкормилното устройство. Ако при паленето със стартер участието на шофьора се ограничава до завъртане на контактния ключ и всички останали процеси, описани от Оги, се случват автоматично и са константи, то при дърпане участието на задкормилното устройство е много по-голямо и по-важно. Една грешна стъпка увеличава вероятността за повреда в ДВГ. Да не забравяме, че не всички сме се родили с усет и възможности на Кен Блок*.* Последното беше леко изхвърляне от моя страна с цел да наблегна на важното.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Темата започва да заприличва на-Защо никой не си такова жената на терасата Отговор-защото ще се почне една откъм съседите,не този крак бе започни от другия,погали я с другата ръка и тн.Затова всеки си я прибира вътре и действа както може.Затова някои ще се дърпаме и ще ви дърпаме а други ще се чешат ,чакат и викат неволята .Да ме прощават колежките за началото :DУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
кроко61 написа:Стана ми интересно нещо-1,9дизел да превърти на първа скорост при -10 градуса :D :D :D Оги го е описал като за Асанчо първи клас първия срок.Който иска да чете и се учи който не -пътна помощ и те деца хранятAlfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
коцев написа:Айде и от мен малко акъл.Когато се наложи да ви дърпат то се разбирате с тоя който ви дърпа че не трябва да вдига повече от10-15км. После влизате в колата си давате контакт, натискате съединителя ,включвате на втора или на трета скорост и държите съединителя натиснат.Когато вече наберете скорост то леко отпускате съединителя та да може плавно да се завъртва двигателя и чак тогава го отпускате цялостно.
Коментар
-
Понякога превключването на скоросто в низходяш ред от калпав карач е впъти по-опасно, отколкото паленето с бутане. Самообтяжните ролки са по-безопасни, именно заради самообтягането, което е на задната неопъната част на ремъка. Ама да са обтегнато нормално!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар