Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вредно ли е паленето с бутане/дърпане - JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Айде и от мен малко акъл.Когато се наложи да ви дърпат то се разбирате с тоя който ви дърпа че не трябва да вдига повече от10-15км. После влизате в колата си давате контакт, натискате съединителя ,включвате на втора или на трета скорост и държите съединителя натиснат.Когато вече наберете скорост то леко отпускате съединителя та да може плавно да се завъртва двигателя и чак тогава го отпускате цялостно.
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      #47
      Аз па да ви обадя как палех преди москвето на скорост. При 20-30км/ч при спускане да кажем, бия 3-та и отпускам рязко съединителя и мигновено го натискам отново(все едно в движение да го ритнеш ама на обратно). Обаче нещо на кола с ремък и то дизел не ми се нрави да го направя, макар че съм виждал форд орион 1,8Д да го дърпа трактора на скорост при минусови температури и на ангренажа нищо му няма. Така че от дърпане да прескочи зъб или да скъса ремък е по скоро лош късмет придружен от няколко фактора.

      Коментар


        #48
        Паленето чрез дърпане е по-опасно за ремъка от паленето със стартер. В последните няколко поста е посочена причината - задкормилното устройство. Ако при паленето със стартер участието на шофьора се ограничава до завъртане на контактния ключ и всички останали процеси, описани от Оги, се случват автоматично и са константи, то при дърпане участието на задкормилното устройство е много по-голямо и по-важно. Една грешна стъпка увеличава вероятността за повреда в ДВГ. Да не забравяме, че не всички сме се родили с усет и възможности на Кен Блок*.* Последното беше леко изхвърляне от моя страна с цел да наблегна на важното.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #49
          Airfan написа:
          Паленето с бутане/дърпане води до необратими повреди по катализатора.
          ako акумулатора не е изтощен и ЕCU то може да подава сигмал за гориво и мотора упорства да не пали , неизгорялото гориво ще повреди катализатора ,
          Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
          ESP ASR CC HH MSR 6AB

          Коментар


            #50
            Темата започва да заприличва на-Защо никой не си такова жената на терасата Отговор-защото ще се почне една откъм съседите,не този крак бе започни от другия,погали я с другата ръка и тн.Затова всеки си я прибира вътре и действа както може.Затова някои ще се дърпаме и ще ви дърпаме а други ще се чешат ,чакат и викат неволята .Да ме прощават колежките за началото :D
            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

            Коментар


              #51
              Стана ми интересно нещо-1,9дизел да превърти на първа скорост при -10 градуса :D :D :D Оги го е описал като за Асанчо първи клас първия срок.Който иска да чете и се учи който не -пътна помощ и те деца хранят
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар


                #52
                кроко61 написа:
                Стана ми интересно нещо-1,9дизел да превърти на първа скорост при -10 градуса :D :D :D Оги го е описал като за Асанчо първи клас първия срок.Който иска да чете и се учи който не -пътна помощ и те деца хранят
                Що бре, то ся е лесно имаме си ЖИ СИ ЕМи и мой са ползва жокер помощ от приятел.........Па тва с жената на тераската не е лошо, мой да се научиш на някой по-лесен и модерен метод дет ни си го пробвал...... Българина все пак в тва е най-добър. Даването на АКЪЛ!
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                Коментар


                  #53
                  коцев написа:
                  Айде и от мен малко акъл.Когато се наложи да ви дърпат то се разбирате с тоя който ви дърпа че не трябва да вдига повече от10-15км. После влизате в колата си давате контакт, натискате съединителя ,включвате на втора или на трета скорост и държите съединителя натиснат.Когато вече наберете скорост то леко отпускате съединителя та да може плавно да се завъртва двигателя и чак тогава го отпускате цялостно.
                  Те хитрините са много, въпроса е да ги знае човек и да може да ги използва. Защото някога при прекалено плавно отпускане.... двигателя става като спирачка и бутачите на вторият опит се отказват Веднъж така се наложи да бутам жената и от тогава ми хрумна една хитрина.Когато е слаб акумулатора и няма сила да завърти достатъчно за да запали, сам си и няма кой да те бутне........ процедирам по следният начин. Забутвам до колкото мога сам, мятам се вътре бия 2-ра и с пускането на съединителя давам и стартер :D

                  Коментар


                    #54
                    Понякога превключването на скоросто в низходяш ред от калпав карач е впъти по-опасно, отколкото паленето с бутане. Самообтяжните ролки са по-безопасни, именно заради самообтягането, което е на задната неопъната част на ремъка. Ама да са обтегнато нормално!
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар

                    Working...
                    X