vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вредно ли е паленето с бутане/дърпане - JTD
Collapse
X
-
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
-
Ей хора, просто дадох един съвет с който се опитвам да предпазя колегата от проблем, а вие го обърнахте на подигравка. Колегата ако ще и от Мусала да я засили за да запали колата, все ми е тая. Аз кола в студа на бутане и дърпане не паля. Както казах всеки сам решава как да си кара колата. Сигурен съм че в нета има доста неща по въпроса, на който му е интересно да се разрови. Това за лопата и акъла беше много на място, просто едно истинско изказване на един разумен човек. ЕВАЛАЧовека който визирам е доказал себеси като механик и повярвайте ми сигурен съм че е помогнал на много колеги от форума, просто защото също е фен на италянските автомобили, а също е оправил и доста проблеми предизвикани от пишман майстори. Никога не ме е подвеждъл в съветите си и се радвам че го познавам. Пожелавам на всички дето не им палят колите докато си ги оправят да си намерят по един хубав чакмак байр че да палят от раз.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
[quote="S_BANKOV"]Човека който визирам е доказал себеси като механик ама колега той и сега продължава да се доказва като механик с такива изказвания:като палиш на стартер всичко се задвижва от маховика(ок),а като палиш на скорост всичко се задвижва от ангренажа(сигурно скоростите взимат движението от ангренажа със зъбно колело,та въпросното прескачане/оронване на зъб да е налице)когато колата се пали с дърпане/бутане може да прескокне зъб на ремъка но трябва да те дърпат с 50км и ти да включиш на втора предавка (защото тогава имаш първоночален "удар" на коляновия вал с 3000об а на останалите:разпредилителен вал,гнп и водна помпа нямаш никакви обороти и да ги развърти и тях първоначално с високи обороти може и да стане беля)ако се прави паленето на втора предавка с 10км опастност от прескачане/изронване на зъб е същата като палиш на стартерBravo 1.9d 97г
Коментар
-
[quote="nsn"]S_BANKOV написа:Човека който визирам е доказал себеси като механик ама колега той и сега продължава да се доказва като механик с такива изказвания:като палиш на стартер всичко се задвижва от маховика(ок),а като палиш на скорост всичко се задвижва от ангренажа(сигурно скоростите взимат движението от ангренажа със зъбно колело,та въпросното прескачане/оронване на зъб да е налице)когато колата се пали с дърпане/бутане може да прескокне зъб на ремъка но трябва да те дърпат с 50км и ти да включиш на втора предавка (защото тогава имаш първоночален "удар" на коляновия вал с 3000об а на останалите:разпредилителен вал,гнп и водна помпа нямаш никакви обороти и да ги развърти и тях първоначално с високи обороти може и да стане беля)ако се прави паленето на втора предавка с 10км опастност от прескачане/изронване на зъб е същата като палиш на стартерКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Теоретично - натоварването на ремъка е сила на опън в резултат от получения момент от разликата м-у ускорението м-у задвижващия вал (колянов вал) и задвижваните (ГРМ, ГНП, водна помпа и направляващи ролки) и към това трябва да се прибави и момента получен от триенето на всички тия въртеливи валове и колелета.Когато двигателя работи ускорението (образно казано промяната на оборотите отнесена към времето ) от кол.вал към ГРМ, ГНП, направл.ролки и ...... е много по-малко от случая когато двигателя е в застой, а колата в движение и рязко пускаме съединителя, за да стартираме двигателя. Образно казано от състояние на покой за съвсем по-кратко време отнесено към обратния режим (двигателя задвижва колата) двигателя се развърта.Подобен случай на натоварване на ремъка е когато примерно сбъркаме при превключване на скорост от 4 на 2 или по-лошо, но пиковото натоварване си остава при палене на скорост. И колкото по ниска е предавката на сорост.кутия толково по-голяма сила на опън в ремъка.Освен възможно скъсване на ремъка, в повечето случаи се получава прескачане на зъби или изронване. В по-употребяваните двигатели зъбите са се позаоблили и прескачането е по-лесно. Най-вероятно е прескачането да стане на най-натовареното, най-износеното и най-малкото колело - най-най често е колелото на коляновия вал.Прибавяйки че в студа ремъка е доста по твърд и маслото доста по гъсто, предпоставките за проблем според мен са налице.Е дано с това което съм написъл да разбрете за какво говоря.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Всичко това,което си написал е точно така,но съгласи се,че на пътя когато ти рухне акумулатора и нямаш друг избор,ще трябва да се тегли,затова съм му писал да пали от 3 та на горе и плавно да пуска съединителя.,тоест с повишено внимание и плавно да става всичко.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Всичко това,което си написал е точно така,но съгласи се,че на пътя когато ти рухне акумулатора и нямаш друг избор,ще трябва да се тегли,затова съм му писал да пали от 3 та на горе и плавно да пуска съединителя.,тоест с повишено внимание и плавно да става всичко.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар