Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 1.9 jtd гори масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Да,но ако духа яко и вентилацията е затапена ще вдигне налягането в блока и ще избива масло през гарнитури и семеринги.Може да е от запечени сегменти или вложки.Но това ще се разбере след разглобяване
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #47
      чаве,чаве,престани с простотията си.

      Коментар


        #48
        ilko-gd написа:
        Като го слушам /чета/ колегата с какво масло си кара JTD-то, вътре този мотор е спечен много здраво. За това ми говори и това, че е изолирам картерната вентилация, явно духа здраво. Прав е Airfan за сегментите.
        Що какъв му е проблема на това масло?И ако проблема му е в маслото, що и на другата му Алфа не е така?!!!Ся с кво масло е карана преди да е купи и как е карана и т.н. един господ знае.......Факт е, че с маслото с което беше колата при покупката и от София до Пловдив намаля с една чертичка на борд компютъра!!!Всичко клонеше към турбина, но тя се оказа в перфектно здраве!Факт е, че и с това масло, разхода на масло е доста ПО-МАЛЪК от маслото с което беше карана преди покупката (колата е била поддържана в сервиз които се занимава предимно с Италиански автомобили в София) ся кво масло са и слагали........Ся ще се сложи Ени 5/40 като начало да видим дали ще има промяна.....
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
        http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
        http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

        Коментар


          #49
          много ми е интересно от какво ще се окаже,тъй като сегментите на тези мотори държат много,но ако е на много километри пък няма спасение

          Коментар


            #50
            chaveto написа:
            ivel написа:
            не вземам страна,но пружината е сложена точно за да държи напънат масления сегмент и в процеса на експлоатация,той да е последен,който ще се износи,с цел мотора до последно да не пипа масло
            Я сега ме светни тази пружина каква е, в каква посока действа.След това ме светни двата и края как се закачат един за друг и после пак ми кажи, че тази пружина е там за да напъва нещо на някъде.А когато имаме два маслени сегмента и една пружина между тях, това в един канал на буталото. Тогава пружината какво опъва и накъде
            Двата края на разпъващата пружина се поставят един срещу друг.По правило краищата на пружината са оцветени различно, например левият край - в зелено, а десният - в червено.След монтажа на ламелните пръстени двата оцветени края на разпъващата пружина трябва да са видими.Ако има припокриване при монтажа на разпъващата пружина дължината на обиколката намалява и това намалява усилието, което е предвидено да притиска ламелите към повърхността на цилиндъра. Ламелите вече не са плътно прилепнали към стената на цилиндъра и не могат да обират добре маслото.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #51
              янко написа:
              Към маслените изискванията са послаби ,затова се чупят по лесно ,компресионните са по яки.И въпрос към автора.Как е алфата,чупи ли се лесно,икономична ли е,че предстои да сменяме на жената полото с такава а по късно и мареята.Само че ще търсим 100 коня за по малък данък,че тея 200 лв ме нервят
              Колега две 147 имам нямам оплаквания ,като всеки автомобил си имат кусури ,но нищо фрапиращо.Тази алфа която гори маслото ме дразни че пуши и не ми е за маслото а ме дразни,не искам да пуши.Иначе върви доста добре и е икономична 6.5 в града а и за тези пари толкова екстри с навигации телефони клими и т.н.Абе добре са си автомобилите,а данъка е веднаж в годината.Утре ще меря компресията и ще сменя маслото да видим какво ще стане.
              Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
              Alfa Romeo 147 1.9 jtd
              Alfa Romeo 147 1.9 jtd

              Коментар


                #52
                haljscho недей така. И другата Алфа ще стигне до тук. И ако все още вярваш, че на дизел маслото е черно ето заповядай, прочети какво съм казал в тази тема. Весело посрещане на новата 2013 година
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар


                  #53
                  haljscho написа:
                  ...Ся ще се сложи Ени 5/40 като начало да видим дали ще има промяна.....
                  Много добър избор!
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #54
                    ilko-gd написа:
                    haljscho недей така. И другата Алфа ще стигне до тук. И ако все още вярваш, че на дизел маслото е черно ето заповядай, прочети какво съм казал в тази тема. Весело посрещане на новата 2013 година
                    До колкото разбирам си против използването на 10/40 без значение марката масло!Аз също карам с 5/40 и си мисля, че е по-добър вариант както казах и на въпросната кола от темата също ще се сложи такова.Макар, че едва ли 10/40 което собственика и е налял последно и е навредило по някакъв начин....По вероятно е предишните смени от предишните собственици да са били със съмнително масло, но и това не е ясно......Ся да ти кажа имам приятел с АР-156 105ЖТД, миииииии за 4,5г. и 60000км. е слагал кви ли не марки масла 10/40 и 5/40 и колата няма никъв дерт........ Ей така просто си експериментира човека....... Викам му 5-ЖТД-та караме с едикво си масло и сме доволни, а той....... ааааааа ще сложа еди коя си марка........ Еммммм лошо няма.Ся те ЖТД моторите не са претенциозни и доста драгоустойчиви........ Но конкретната Алфа от тема явно си има някакъв проблем....Реалните и км. не са ясни и е купена с незнаен ремап, но пък турбината и е в добро състояние (не че и това е някаква гаранция кво се е случвало с колата) та се търсят варианти за решение на проблема....... Може и да е простичък, може и да излезе нещо по-сложно.......Весело посрещане на новата година и от мен! Мнооооо здраве и късмет на всички!
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                    http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                    http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                    Коментар


                      #55
                      Хюстън, имаме проблем. Или всички тук сме задклавиатурни самописци, или никой не е виждал маслен сегмент, освен мен.Ето ви един маслен сегмент на Пунто 1.2 8 клапаново, набор 2000 година. Пружината не е нито да напъва сегмента, той си е напънат, както виждате, нито има боядисано по нея, нито има краища за регулиране... Ха сега де?
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #56
                        То това не е пружина ами сепаратор. При всеки мотор си е с различна форма...... По напред се написа какво е, но няма кой да чете. Пишат се глупости как това нещо напъва сегмента.......

                        Коментар


                          #57
                          ти чаве го наричай както искаш.една от функциите му е точно да държи напънат сегмента,именно защото е нееластичен.пробвай да го вкараш в цилиндър без сепаратор-все едно си сложил дъвка.хората точно затова са го сложили.на снимката се вижда ясно и като го свиеш със скобата в цилиндъра,кой го държи напънат сегмента според тебе,като той сам не може.сигурно кошницата в резервоара,извинявай.

                          Коментар


                            #58
                            Колеги ,малко развитие по темата.Снощи вкарах колата на канала в гаража и тази сутрин гледам отдолу голямо петно масло.Махнах кората отгоре и термо-отражателя на изпускателния колектор и какво да видя:всичко олято с масло около изпускателния колектор в частта на първи цилиндър.Може ли маслото оттам да влиза в изпускателния колектор и да излиза под формата на син дим?Сравних двете коли: духат от капачката на маслото, а от щеката съвсем леко като полъх един вид.Всичко е едно към едно,няма по- силно няма по- слабо,духат си еднакво (все пак са на по 200000 километра)
                            Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                            Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                            Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                            Коментар


                              #59
                              По скоро излиза от там . Според мен са вложки
                              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                              Коментар


                                #60
                                То ще излезе накрая, че тече от някъде, а не че го гори. Там около първи цилиндър да не ти тече от семеринга на разпределителният вал и да се стича, но пък през нощта като е стояла вала не се е въртял Защо не качиш някоя снимка, че взе да става интересно.
                                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                                Коментар

                                Working...
                                X