Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 1.9 jtd гори масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, провери си луфтовете в турбината и сподели с нас какви наблюдения имаш. Виж и дали има събрано масло в кулера и изходящия маркуч на турбото.

    Коментар


      #17
      nsn написа:
      ...от гумички трудно ще гори 5л/10000км-трябва и осемте да са скъсани или да са се извадили от водачитецената на сегментите беше 360лв преди 3г
      Ще го гори и още как. Първото ми типо в един момент гореше масло в кошмарни норми и покрай смяна на гарнитура сменихме и гумичките на клапаните. Повече не изхарчи и капка масло.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        Колега, провери си луфтовете в турбината и сподели с нас какви наблюдения имаш. Виж и дали има събрано масло в кулера и изходящия маркуч на турбото.
        Турбината съм я свалял Април месец.Няма луфтове,почистих я.Откакто махнах маркуча за маслото който влиза в смукателния на турбото,няма омасляване в нагнетателния на турбото.
        Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
        Alfa Romeo 147 1.9 jtd
        Alfa Romeo 147 1.9 jtd

        Коментар


          #19
          веднага ще опровергая колегата nsn `че от гумички не гори много масло.моето пунто гореше 6л масло на 10 000км.като го отворих гумичките бяха бакелит,а сегментите -още в номиналния размер.така че пробвай с гумички,но ти трябва инструмента за закопчаване на полуконусите.те гумичките не струват пари ама труда си е повечко

          Коментар


            #20
            ivel написа:
            веднага ще опровергая колегата nsn `че от гумички не гори много масло.моето пунто гореше 6л масло на 10 000км.като го отворих гумичките бяха бакелит,а сегментите -още в номиналния размер.така че пробвай с гумички,но ти трябва инструмента за закопчаване на полуконусите.те гумичките не струват пари ама труда си е повечко
            Благодаря колега,утре меря компресия и натискам гумичките.Работата не ме плаши.
            Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
            Alfa Romeo 147 1.9 jtd
            Alfa Romeo 147 1.9 jtd

            Коментар


              #21
              Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.
              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

              Коментар


                #22
                D. Stanev написа:
                Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.
                Станев , а какви бяха другите симптоми при теб?Палеше ли лесно в студа(при мен на -14 пали перфектно),като запалиш студена изпушваше ли синьо(при мен изпушва),вървеше ли добре (при мен върви та се къса)?
                Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                Коментар


                  #23
                  west421 написа:
                  Станев , а какви бяха другите симптоми при теб?Палеше ли лесно в студа(при мен на -14 пали перфектно),като запалиш студена изпушваше ли синьо(при мен изпушва),вървеше ли добре (при мен върви та се къса)?
                  Абсолютно същите като твоите - пали без проблем и пуши само при товар, особено на студен двигател, нямаше загуба на мощност, нито нещо друго обезпокоително.
                  Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                  Коментар


                    #24
                    D. Stanev написа:
                    ... Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.
                    Какви километри от тогава, каква марка са сегментите, какви гумички, че това са важни неща - дал Господ ментета по нашите ширини.
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      #25
                      Plastex написа:
                      Какви километри от тогава, каква марка са сегментите, какви гумички, че това са важни неща - дал Господ ментета по нашите ширини.
                      Ами... от Александър Ауто - ремонтния комплект беше 375 лева, но нямам спомен каква марка са били сегментите (понеже са ми приятели и се доверих - каквото казаха, това взех). Вече две години и половина, колата се движи, кара я брат ми в Германия - пътува на няколко пъти с нея до БГ и е на повече от 30000 след ремонта. Кара се с 5х30 без проблем и не го харчи.
                      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                      Коментар


                        #26
                        D. Stanev написа:
                        west421 написа:
                        Станев , а какви бяха другите симптоми при теб?Палеше ли лесно в студа(при мен на -14 пали перфектно),като запалиш студена изпушваше ли синьо(при мен изпушва),вървеше ли добре (при мен върви та се къса)?
                        Абсолютно същите като твоите - пали без проблем и пуши само при товар, особено на студен двигател, нямаше загуба на мощност, нито нещо друго обезпокоително.
                        Даа , ще се отваря двигателя. Само ще изчакам да се затопли времето и я започвам.Благодаря на всички за отговорите,като извърша процедурата ще пиша какво е станало.
                        Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                        Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                        Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                        Коментар


                          #27
                          D. Stanev написа:
                          Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.
                          Тук малко се обърка :D

                          Коментар


                            #28
                            chaveto написа:
                            D. Stanev написа:
                            Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.
                            Тук малко се обърка :D
                            Е,-е,случва се, няма безгрешни хора, който не работи, той не бърка :D ,това го казваше предния ми началник.Колегата неволно е сбъркал, в бързината не е се усетил, и аз правя грешки от тоя сорт,едно мисля, друго правя.....
                            Fiat palio 1.7td

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              Тук малко се обърка :D
                              Кое по-точно?! Да, вероятно не е съвсем прецизно формулирано, но в общи линии идеята е тази. Скосен (конусовиден) е профилът на леглото на масления сегмент с цел да се осигури мазането при хода на буталото нагоре, тогава сегмента е свит, а при хода надолу се разширява за да може да събере маслото от стената на цилиндъра. Масления сегмент контактува със стената на цилиндъра посредством два ръба, които понасят цялото триене се износват по-бързо за разлика от компресионните, които контактуват с цялата си дебелина.
                              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                              Коментар


                                #30
                                Сегмента няма как да се свива и отваря, той винаги си напъва към цилиндъра. Хонинга е нещото което осигурява да има масло по стената на цилиндъра.В случая масло над сегментите може да има само от хонинга..., но не и от свиване. Специално при либра не знам какво е изпълнението и броя на сегментите, но при повечето когато са 3-ри на бр. има компресионен, комбиниран и маслен.А това което го казваш е не възможно, ще се получи клин.

                                Коментар

                                Working...
                                X