Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 1.9 jtd гори масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Alfa 147 1.9 jtd гори масло

    Здравейте колеги,честита Коледа на всички.Пуснах темата в Алфа форума, но няма особено развитие, сигурно защото ако има две причини то при мен е третата.Та на въпроса :може ли на 147 1.9 jtd да се сменят гумичките на клапаните без да се сваля главата?Едната ми Италиянка започна да хапва доста масълце,та викам да пробвам от гумичките пък натам каквото стане.Автомобила върви доста добре ,разход в града 6.5,но това масло не е добре да го хапва така.Свалял съм турбото,перфектно е,няма луфтове няма омазняване в нагнетателната част,измих с ацетон капака на клапаните - не съм разглобявал сепаратора,защото не съм сигурен дали може.Колата е с Agip 10W40.
    Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd

    #2
    какъв е разхода на масло,след смяната с това масло ли почна да гори,все важни работи които не си писал.От гумички голям разход на масло няма.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      nsn написа:
      какъв е разхода на масло,след смяната с това масло ли почна да гори,все важни работи които не си писал.От гумички голям разход на масло няма.
      .За около 2000 км. изгори към 1 литър от Аджипа.Старото не зная какво е било но и него го гореше.
      Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
      Alfa Romeo 147 1.9 jtd
      Alfa Romeo 147 1.9 jtd

      Коментар


        #4
        147 масло

        Колега,слагай масло което е предписано за Алфа,на капака имаш стикер,ползвай го.Успех.

        Коментар


          #5
          Re: 147 масло

          mariatodorova написа:
          Колега,слагай масло което е предписано за Алфа,на капака имаш стикер,ползвай го.Успех.
          Колежке,обръщам се към Вас с цялото ми уважение и Ви казвам:двете ми алфи карат с масло Agip 10w40 едната го гори другата не.Убедете ме че маслото e виновно.
          Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
          Alfa Romeo 147 1.9 jtd
          Alfa Romeo 147 1.9 jtd

          Коментар


            #6
            Като за начало смени марката на маслото и тогава ако пак гори мисли за ремонти.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              Като за начало смени марката на маслото и тогава ако пак гори мисли за ремонти.
              Добре,благодаря.
              Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
              Alfa Romeo 147 1.9 jtd
              Alfa Romeo 147 1.9 jtd

              Коментар


                #8
                iakvvu написа:
                Като за начало смени марката на маслото и тогава ако пак гори мисли за ремонти.
                Ама само на едната кола или на двете!!!
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                Коментар


                  #9
                  И да смениш маслото ,пак няма да решиш проблема.По-горе спомена: едната го гори,другата не --а маслото е едно и също.Явно колата има проблем?!- но как да хване, обикновенно когато го гори, при стартирване изпушва як син дим, това признак че нещо не е наред ,или в гумички, или в масленните сегменти.Но това може да кажат хора дето им разбират ,или са минанали по тоя път... :D
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #10
                    betuk написа:
                    И да смениш маслото ,пак няма да решиш проблема.По-горе спомена: едната го гори,другата не --а маслото е едно и също.Явно колата има проблем?!- но как да хване, обикновенно когато го гори, при стартирване изпушва як син дим, това признак че нещо не е наред ,или в гумички, или в масленните сегменти.Но това може да кажат хора дето им разбират ,или са минанали по тоя път... :D
                    Точно на студено изпушва видимо,а като загрее изчиства и само на яко настъпване се вижда синьото.(Mежду другото мнението на betuk след мнението на haljscho беше най стойностно)
                    Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                    Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                    Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                    Коментар


                      #11
                      west421 написа:
                      betuk написа:
                      И да смениш маслото ,пак няма да решиш проблема.По-горе спомена: едната го гори,другата не --а маслото е едно и също.Явно колата има проблем?!- но как да хване, обикновенно когато го гори, при стартирване изпушва як син дим, това признак че нещо не е наред ,или в гумички, или в масленните сегменти.Но това може да кажат хора дето им разбират ,или са минанали по тоя път... :D
                      Точно на студено изпушва видимо,а като загрее изчиства и само на яко настъпване се вижда синьото.(Mежду другото мнението на betuk след мнението на haljscho беше най стойностно)
                      Мисля че са гумички на клапани, така като го описваш на това клони, но единствения начин е да смениш гумичките, и ако пак изпушва,значи сегментите са заминали.Иначе с стартирането на мотора как е, пали ли лесно,или въртиш повече от нормалното, ако върти повече от 3-4 секунди, ако при условие всичко останало е в ред, то със сигурност ще трябва да се отваря мотора.Но при условие че всички системи като ел подгряване,свещи и датчици са в ред, и смениш гумички,тогава вече се преминава към тежката фаза,а именно отраряне на мотора,
                      Fiat palio 1.7td

                      Коментар


                        #12
                        betuk написа:
                        west421 написа:
                        betuk написа:
                        И да смениш маслото ,пак няма да решиш проблема.По-горе спомена: едната го гори,другата не --а маслото е едно и също.Явно колата има проблем?!- но как да хване, обикновенно когато го гори, при стартирване изпушва як син дим, това признак че нещо не е наред ,или в гумички, или в масленните сегменти.Но това може да кажат хора дето им разбират ,или са минанали по тоя път... :D
                        Точно на студено изпушва видимо,а като загрее изчиства и само на яко настъпване се вижда синьото.(Mежду другото мнението на betuk след мнението на haljscho беше най стойностно)
                        Мисля че са гумички на клапани, така като го описваш на това клони, но единствения начин е да смениш гумичките, и ако пак изпушва,значи сегментите са заминали.Иначе с стартирането на мотора как е, пали ли лесно,или въртиш повече от нормалното, ако върти повече от 3-4 секунди, ако при условие всичко останало е в ред, то със сигурност ще трябва да се отваря мотора.Но при условие че всички системи като ел подгряване,свещи и датчици са в ред, и смениш гумички,тогава вече се преминава към тежката фаза,а именно отраряне на мотора,
                        Според мен мотора пали перфектно, както на втората алфа.Върви повече от другата алфа определено,разхода и е по-малък,само това пушене ме дразни.Не ми е до парите за маслото , дразни ме че пропушва а това не е добре за такава кола и за имиджа и.
                        Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                        Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                        Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                        Коментар


                          #13
                          Мисля че са гумички на клапани, така като го описваш на това клони, но единствения начин е да смениш гумичките, и ако пак изпушва,значи сегментите са заминали.Иначе с стартирането на мотора как е, пали ли лесно,или въртиш повече от нормалното, ако върти повече от 3-4 секунди, ако при условие всичко останало е в ред, то със сигурност ще трябва да се отваря мотора.колега моето жтд гореше 1-1.2л/1000км и палеше съвсем нормално но през щеката можех да си помпам гумите :D ,смених САМО сегментите и гарнитурата на главата,БЕЗ гумичките защото бяха по-меки от новите и сега всичко е ок,имам разход на масло 0.5л/10000км което според мен е нормално.от гумички трудно ще гори 5л/10000км-трябва и осемте да са скъсани или да са се извадили от водачитецената на сегментите беше 360лв преди 3г
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            nsn написа:
                            Мисля че са гумички на клапани, така като го описваш на това клони, но единствения начин е да смениш гумичките, и ако пак изпушва,значи сегментите са заминали.Иначе с стартирането на мотора как е, пали ли лесно,или въртиш повече от нормалното, ако върти повече от 3-4 секунди, ако при условие всичко останало е в ред, то със сигурност ще трябва да се отваря мотора.колега моето жтд гореше 1-1.2л/1000км и палеше съвсем нормално но през щеката можех да си помпам гумите :D ,смених САМО сегментите и гарнитурата на главата,БЕЗ гумичките защото бяха по-меки от новите и сега всичко е ок,имам разход на масло 0.5л/10000км което според мен е нормално.от гумички трудно ще гори 5л/10000км-трябва и осемте да са скъсани или да са се извадили от водачитецената на сегментите беше 360лв преди 3г
                            За зимно време малко ме съмнява да е палил като хората, но по принцип комън рейлите палят, защото там нафтата се впръсква по високо налягане,и може и да пали нормално, а най-добрия метод е от щеката на маслото, но има и по-добър метод, наскоро го гледах с така наречения лакмус лента тест,достатъчно е само една капка от маслото на двигателя ,и чрез сравняване по снимките, показва всичко за текущото състояние на мотора. http://www.youtube.com/watch?v=XH0GycLZR6g
                            Fiat palio 1.7td

                            Коментар


                              #15
                              haljscho написа:
                              iakvvu написа:
                              Като за начало смени марката на маслото и тогава ако пак гори мисли за ремонти.
                              Ама само на едната кола или на двете!!!
                              Каква е гаранцията,че износването на двата мотора е еднакво??? Факт е че гори масло,но това не означава че с главата напред и с гголемият ключ трябва задължително да се скача във филма. Друг е въпроса вече,ако колегата разполага с достатъчно ресурси и си търси причини и идеи да и отваря мотора... Аналогичен разход на масло имах преди години на Алфа 164. Карах с Тексако,след това BP-гореше го по-малко....С правилната марка масло нещата се нормализираха. Но пък същата марка масло друг мотор я гореше. Успех на питащия!
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X