Да,но ако духа яко и вентилацията е затапена ще вдигне налягането в блока и ще избива масло през гарнитури и семеринги.Може да е от запечени сегменти или вложки.Но това ще се разбере след разглобяване
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Alfa 147 1.9 jtd гори масло
Collapse
X
-
ilko-gd написа:Като го слушам /чета/ колегата с какво масло си кара JTD-то, вътре този мотор е спечен много здраво. За това ми говори и това, че е изолирам картерната вентилация, явно духа здраво. Прав е Airfan за сегментите.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
chaveto написа:ivel написа:не вземам страна,но пружината е сложена точно за да държи напънат масления сегмент и в процеса на експлоатация,той да е последен,който ще се износи,с цел мотора до последно да не пипа маслоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
янко написа:Към маслените изискванията са послаби ,затова се чупят по лесно ,компресионните са по яки.И въпрос към автора.Как е алфата,чупи ли се лесно,икономична ли е,че предстои да сменяме на жената полото с такава а по късно и мареята.Само че ще търсим 100 коня за по малък данък,че тея 200 лв ме нервятFiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
haljscho недей така. И другата Алфа ще стигне до тук. И ако все още вярваш, че на дизел маслото е черно ето заповядай, прочети какво съм казал в тази тема. Весело посрещане на новата 2013 годинаFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:haljscho недей така. И другата Алфа ще стигне до тук. И ако все още вярваш, че на дизел маслото е черно ето заповядай, прочети какво съм казал в тази тема. Весело посрещане на новата 2013 годинаAlfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Хюстън, имаме проблем. Или всички тук сме задклавиатурни самописци, или никой не е виждал маслен сегмент, освен мен.Ето ви един маслен сегмент на Пунто 1.2 8 клапаново, набор 2000 година. Пружината не е нито да напъва сегмента, той си е напънат, както виждате, нито има боядисано по нея, нито има краища за регулиране... Ха сега де?
Коментар
-
ти чаве го наричай както искаш.една от функциите му е точно да държи напънат сегмента,именно защото е нееластичен.пробвай да го вкараш в цилиндър без сепаратор-все едно си сложил дъвка.хората точно затова са го сложили.на снимката се вижда ясно и като го свиеш със скобата в цилиндъра,кой го държи напънат сегмента според тебе,като той сам не може.сигурно кошницата в резервоара,извинявай.
Коментар
-
Колеги ,малко развитие по темата.Снощи вкарах колата на канала в гаража и тази сутрин гледам отдолу голямо петно масло.Махнах кората отгоре и термо-отражателя на изпускателния колектор и какво да видя:всичко олято с масло около изпускателния колектор в частта на първи цилиндър.Може ли маслото оттам да влиза в изпускателния колектор и да излиза под формата на син дим?Сравних двете коли: духат от капачката на маслото, а от щеката съвсем леко като полъх един вид.Всичко е едно към едно,няма по- силно няма по- слабо,духат си еднакво (все пак са на по 200000 километра)Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
То ще излезе накрая, че тече от някъде, а не че го гори. Там около първи цилиндър да не ти тече от семеринга на разпределителният вал и да се стича, но пък през нощта като е стояла вала не се е въртял Защо не качиш някоя снимка, че взе да става интересно.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар