Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 1.9 jtd гори масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Или от износен/запушен сегмент.

    Коментар


      #32
      chaveto написа:
      Сегмента няма как да се свива и отваря, той винаги си напъва към цилиндъра...
      Да, но не с еднаква сила, точно заради това масления е с пружинка отвътре.
      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

      Коментар


        #33
        D. Stanev написа:
        chaveto написа:
        Сегмента няма как да се свива и отваря, той винаги си напъва към цилиндъра...
        Да, но не с еднаква сила, точно заради това масления е с пружинка отвътре.
        Не си наясно за какво е пружината.

        Коментар


          #34
          не вземам страна,но пружината е сложена точно за да държи напънат масления сегмент и в процеса на експлоатация,той да е последен,който ще се износи,с цел мотора до последно да не пипа масло

          Коментар


            #35
            ivel написа:
            не вземам страна,но пружината е сложена точно за да държи напънат масления сегмент и в процеса на експлоатация,той да е последен,който ще се износи,с цел мотора до последно да не пипа масло
            Я сега ме светни тази пружина каква е, в каква посока действа.След това ме светни двата и края как се закачат един за друг и после пак ми кажи, че тази пружина е там за да напъва нещо на някъде.А когато имаме два маслени сегмента и една пружина между тях, това в един канал на буталото. Тогава пружината какво опъва и накъде

            Коментар


              #36
              Колега, вместо да се запъваш и конфронтираш, що не вземеш да обясниш.....Аман от зацвъкани теми!
              Marea TD100

              Коментар


                #37
                какво да обясни като не знае и само спори

                Коментар


                  #38
                  и още нещо-просто не се сдържах-ключа към отговора се състои в това от какъв материал е изработен масления сегмент.той е от чугун,а съответно този материал е твърд,но чуплив и нееластичен,ето защо се слага пружината-именно за да го държи напънат(ТОЙ САМ НЕ МОЖЕ ЗАЩОТО Е ОТ ЧУГУН).в същото време маслените сгменти от чугун се износват по-бавно

                  Коментар


                    #39
                    Ами те всички сегменти са от чугун,с изключение на някои ментета и новите маслени които са от 2 тънки сегмента и между тях сепаратор.На чугунените пружинката разпределя маслото по канала
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #40
                      не са всички от чугун.компресионния единия е стоманен,а другия е хромиран

                      Коментар


                        #41
                        На няколко пъти имах щастието да си чупя сегменти ,стоманата не се чупи ,разтяга се.Всичко е чугун,но обработен различно,легиран едро дребно зърнест и т. н. вече не ги помня какви бяха чугуните.На маслените съм забравял в бързината да сложа пружините.А тези които се разтягат са боклук
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #42
                          най се чупят маслените защото са от чугун,а от другите никога не съм чупил,но старите като съм си играл съм ги напъвал с ръце и наистина се чупят.

                          Коментар


                            #43
                            Към маслените изискванията са послаби ,затова се чупят по лесно ,компресионните са по яки.И въпрос към автора.Как е алфата,чупи ли се лесно,икономична ли е,че предстои да сменяме на жената полото с такава а по късно и мареята.Само че ще търсим 100 коня за по малък данък,че тея 200 лв ме нервят
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #44
                              robs написа:
                              Колега, вместо да се запъваш и конфронтираш, що не вземеш да обясниш.....Аман от зацвъкани теми!
                              Няма какво да се обяснява, това, че има навита тел при сегмента..... не означава, че това е пружина
                              ivel написа:
                              какво да обясни като не знае и само спори
                              Бегай да сменяш горивен филтър и да почистиш цедката на регулатора. А след това си отвори мотора да натегнеш пружините на масленият сегмент П.С. искаш ли да ти покажа два маслени сегмента, дебелината им е като бръснарско ножче. А ти да обясниш как пружината ги натяга към цилиндъра........

                              Коментар


                                #45
                                Като го слушам /чета/ колегата с какво масло си кара JTD-то, вътре този мотор е спечен много здраво. За това ми говори и това, че е изолирам картерната вентилация, явно духа здраво. Прав е Airfan за сегментите.
                                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                                Коментар

                                Working...
                                X