Колега, провери си луфтовете в турбината и сподели с нас какви наблюдения имаш. Виж и дали има събрано масло в кулера и изходящия маркуч на турбото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Alfa 147 1.9 jtd гори масло
Collapse
X
-
nsn написа:...от гумички трудно ще гори 5л/10000км-трябва и осемте да са скъсани или да са се извадили от водачитецената на сегментите беше 360лв преди 3гAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Airfan написа:Колега, провери си луфтовете в турбината и сподели с нас какви наблюдения имаш. Виж и дали има събрано масло в кулера и изходящия маркуч на турбото.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
веднага ще опровергая колегата nsn `че от гумички не гори много масло.моето пунто гореше 6л масло на 10 000км.като го отворих гумичките бяха бакелит,а сегментите -още в номиналния размер.така че пробвай с гумички,но ти трябва инструмента за закопчаване на полуконусите.те гумичките не струват пари ама труда си е повечко
Коментар
-
ivel написа:веднага ще опровергая колегата nsn `че от гумички не гори много масло.моето пунто гореше 6л масло на 10 000км.като го отворих гумичките бяха бакелит,а сегментите -още в номиналния размер.така че пробвай с гумички,но ти трябва инструмента за закопчаване на полуконусите.те гумичките не струват пари ама труда си е повечкоFiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
west421 написа:Станев , а какви бяха другите симптоми при теб?Палеше ли лесно в студа(при мен на -14 пали перфектно),като запалиш студена изпушваше ли синьо(при мен изпушва),вървеше ли добре (при мен върви та се къса)?Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:... Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:Какви километри от тогава, каква марка са сегментите, какви гумички, че това са важни неща - дал Господ ментета по нашите ширини.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:west421 написа:Станев , а какви бяха другите симптоми при теб?Палеше ли лесно в студа(при мен на -14 пали перфектно),като запалиш студена изпушваше ли синьо(при мен изпушва),вървеше ли добре (при мен върви та се къса)?Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
D. Stanev написа:Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.
Коментар
-
chaveto написа:D. Stanev написа:Почти съм сигурен, че са маслени сегменти. Минах по този път с 1.9-ката... даже и компресия си държеше, но маслените сегменти бяха заминали. Конструкцията на буталото е конусовидна и масления сегмент при ход нагоре е в свито положение, а при ход на долу се разширява и обира маслото. Самият сегмент е с пружинка отвътре, нанизана на една телчица - при мен краищата на тази телчица бяха съвпаднали с краищата на сегмента и пружинката беше неефективна (на първи цилиндър). Симптоматиката беше, че духаше през тръбичката на щеката за маслото - това ме насочи към сегменти. Реших да отворя мотора и да го ревизирам - купих ремонтен комплект (гумички, сегменти и гарнитура) и след един ден в бокса колата беше готова, без помен от проблема с харченето на масло.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
chaveto написа:Тук малко се обърка :DНай-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Сегмента няма как да се свива и отваря, той винаги си напъва към цилиндъра. Хонинга е нещото което осигурява да има масло по стената на цилиндъра.В случая масло над сегментите може да има само от хонинга..., но не и от свиване. Специално при либра не знам какво е изпълнението и броя на сегментите, но при повечето когато са 3-ри на бр. има компресионен, комбиниран и маслен.А това което го казваш е не възможно, ще се получи клин.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар