Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Взаимозаменяемост на дюзи JTD!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Взаимозаменяемост на дюзи JTD!

    Здравейте колеги, Честита Коледа на всички. Имам следният въпрос - имам Стило 1,9JTD, 115к.с., 2003г. Интересува ме от друг модел Фиат дали стават дюзи за моята.Благодаря предварително!Весели празници на всички!
    Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
    Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

    #2
    На Стилото са 0 445 110 119.Ето и от други автомобили:0 445 110 0190 445 110 019(0 986 435 006) Fiat Palio Week End, Punto, Strada 1.9 JTD 57/63 kw 188 A 2.000, 188 A 7.000 За АЛФА РОМЕО:1.9 8V 74kW CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 119 DSLA144P1295 6x 0,1651.9 8V 75kW CR-IPS19-ZEREAK10S-BOSCH 0 445 110 002 DSLA145P763 5x 0,1851.9 8V 80kW CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 068 DSLA144P1021 6x 0,1651.9 8V 85kW CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 119 DSLA144P1295 6x 0,1651.9 8V 85kW CR-IPL17-ZEREK20S-Bosch 0 445 110 276 DLLA142P16071.9 8V 92kW CR-IPL17-ZEREK20S-Bosch 0 445 110 276 DLLA142P16071.9 16V 93kW CR-IPL17-ZEREK10S-Bosch 0 445 110 111 DLLA148P1221 6x 0,151.9 16V 100kW CR-IPL17-ZEREK10S-Bosch 0 445 110 111 DLLA148P1221 6x 0,151.9 16V 100kW CR-IPL17-ZEREK20S-Bosch 0 445 110 243 DLLA148P13471.9 16V 103kW CR-IPL17-ZEREK10S-Bosch 0 445 110 111 DLLA148P12211.9 16V 110kW CR-IPL17-ZEREK20S-Bosch 0 445 110 243 DLLA148P13471.9 16V 125kW CR-IPL17-ZEREK20S-Bosch 0 445 110 3412.4 10V 100kW CF2 CR-IPS19-ZEREAK10S-BOSCH 0 445 110 002 DSLA145P7632.4 10V 100kW 10/2001 -> CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 119 DSLA144P12952.4 10V 100kW -> 10/2001 CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 068 DSLA144P10212.4 10V 110kW CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 119 DSLA144P12952.4 20V 120kW CR-IPL17-ZEREK10S-Bosch 0 445 110 111 DLLA148P12212.4 20V 129kW CR-IPL17-ZEREK10S-Bosch 0 445 110 111 DLLA148P1221 Извинявай за нескопосания словоред.Гледай номера по БОШ/ 0 445 110 119/.Доколкото знам трябва да се извърши някаква персонализация за всеки цилиндър но не съм наясно много, затова изчакай и други да се включат.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      Oт всички Алфа и Ланча евро3 мотори.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        Oт всички Алфа и Ланча евро3 мотори.
        Мерси Емо, питам защото направих както ми каза теста 2 пъти за обратната нафта.Резултатите са следните за 1 минута работа:1 дюза - 17мл2 дюза - 14мл3 дюза - 19мл4 дюза - 15млСпоред теб направо да взимам нови разпръсвачи Бош или Фирад.
        Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
        Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

        Коментар


          #5
          На каква температура на антифриз си провел теста ?Колко е пробега на колата по ЕКУ ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            не се занимавай още .ако мотора работи равномерно и не пуши бял пушек и пали добре въобще не се занимавай.връщащото гориво е критерий за износен разпръсквач,но това не значи че не разпрашава добре.ако мотора работи добре не пипай дюзите

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              На каква температура на антифриз си провел теста ?Колко е пробега на колата по ЕКУ ?
              Теста го проведох при нормална работна температура, 90гр. сигурно, стреклата беше права точно по средата.По ЕКУ пробега на колата е 89000км.Да попитам друго, което забелязвам осезаемо - Вече 2 пъти слагам по 1л 2тактово масло в нафтата на 1 резервоар(50л). Работата се променя към много по-меко, тихо и равномерно. Вибрациите доста намаляват и пушенето също. Това пак ли говори за износени разпръсквачи.Благодаря!
              Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
              Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

              Коментар


                #8
                Карам с 2 броя 068 вече половин година.Свалих ги от mJTD 125.Всичко работи ОК.Само да добавя,че 044 5110 002 е от Евро 2 и е с по малък дебит.Пробвах да ги сложа на JTD 115,но колата в ниските обороти при мен работеше идеално,а във високите глъхнеше и на моменти прекъсва.Не съм сигурен обаче за 044 5210 002 от 2,8 HDI дали няма да вършат добра работа.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Oт всички Алфа и Ланча евро3 мотори.
                  Има варианти на Е3 които не са с 119 ами 068 ако не се лъжа. Разпръсквачите и на двете са еднакви, но нагоре дюзите според мен са различни. И ако измеша 068 с 119 не знам как ще се отрази на мотора.Имам 5 дюзи 068 и ако решиш мога да ти ги дам за проба и след това ще се разберем за цена. А цената ще ти хареса, както и дюзите :D

                  Коментар


                    #10
                    Всички е3 са еднакви.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Всички е3 са еднакви.
                      Благодаря на всички за отговорите, и на колегата за пробата на неговите дюзи, мисля да се възползвам.Преди 1 час се прибрах от път със Стилото, много добре върви, разход 5.2л/100км, мерено по резрвоар(пълно-пълно), НО на магистралата за момент ми премигна една жълта лампа(мисля че е чек или нещо такова) и ми изписа Енджин фолд. Това стана само за секунда две, точно когато я натоварих на 5 предавка на баира на Ихтиман със 130км, натиснах повечко педала, че ме застигаха отзад. Прибрах се без проблем, всичко си беше нормално. Някаква идея?
                      Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                      Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                      Коментар


                        #12
                        Клапана на турбото.Нещо не си направил теста като хората, не може да ти гори малко и да върви нормално и да дава такива големи стойности.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Клапана на турбото.Нещо не си направил теста като хората, не може да ти гори малко и да върви нормално и да дава такива големи стойности.
                          Защо да не може Всичко си работи съвсем нормално с разликата, че има завишено обратно гориво, това единствено може да доведе до недостиг на налягане/дебит от страна на помпата.....

                          Коментар


                            #14
                            При 8mg с нови нозли, 18 ми идва в повечко на мен.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Клапана на турбото.Нещо не си направил теста като хората, не може да ти гори малко и да върви нормално и да дава такива големи стойности.
                              Здрасти Емо, да попитам, кой клапан на турбото - не съм много по дизелите - този, който е до въздушния филтър(електрическия) или има един на самото турбо.
                              Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                              Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                              Коментар

                              Working...
                              X