а кой ще почисти боклуците от регулатора.естествено че няма да запалиш
Стига с този регулатор, прочети темата която е дадена по напред.
specialista написа:
chani написа:
Отдавна не бях влизал в форума та за въпросния проблем го имах същия но беше на пунтото . Реших го като смених кошничката с помпата където е в резервоара. Проблем прави един механичен клапан на самата кошничка и тя вместо да е пълна е с нивото на общото гориво в резервоара. Не стига гориво и колата гасне после се почва едно бълбукане и с бая въртене на стартера палеше и така до следващия път.При повече гориво в резервоара - проблем никакъв . На диагностиката даваше най често регулатор на налягане ама не е. Вече 2 години нямам този проблем независимо от количеството гориво.
Избърза колега! Това можех да им го кажа отдавна!!! Иначе поздравления ,който мисли решава проблема!
не можаш да разбера къде е регулатора ? ..напомням само че мериха в един сервиз налягането и било добро... и не могаат да разберат от къде го дърпа тоя въздух когато си иска ! ? в сервиза казаха че не е регулатора..ама според мен трябва да се види,ще пробвам с друг..
не можаш да разбера къде е регулатора ? ..напомням само че мериха в един сервиз налягането и било добро... и не могаат да разберат от къде го дърпа тоя въздух когато си иска ! ? в сервиза казаха че не е регулатора..ама според мен трябва да се види,ще пробвам с друг..
Виждам, че си от Нови Искър. Имам и регулатор и кошница, за кошницата не съм сигурен дали беше здрава, но знам, че я имам. Ела и ще ти ги дам за проба.Въздуха го вкарва самата помпа. Идеята на кошницата е да държи такова ниво, че помпата да е потопена винаги. За целта има един клапан, този клапан се отваря от обратното гориво..............Нали се сещаш, че горивото се плиска постоянно и когато помпата дръпне въздух го вкарва в системата. Редно е да го изкара сама, но може да има и друг проблем.
не е от помпата,но пробвайте.още повече е мерена в сервиз.аз си държа на моята-почистване на регулатора.намира се на самата помпа за високо налягане и се държи на 2 болта
Свършихте ли с караницата тук?И двамата сте прави и защитавате позиции за конкретен проблем с който сте се сблъсквали.Човека ви казва че се чува бълбукане в резервоара!За мен тези думи са достатъчни за да знам къде да търся проблема!И за да не ви мъча повече,ще ви направя един Новогодишен подарък! Проблема е в едно клапанче във кошницата.То служи да подържа винаги кошницата пълна без значение нивото в резервоара!То или не уплътнява добре и тъй като е преграда между два обема нивото им се изравнява и ако е ниско общото в резервоара помпата много бързо изчерпва това което е било в кошницата.Другия срещан проблем там е да се движи трудно през оста си,ефекта е същия.Сега ще почнете да питате как така нивото в кошницата е по-високо от общото.Докато резервоара е пълен това не е така,но със спадане на нивото трябва да се осигури достатъчно гориво за ел.помпата и ето как са решили проблема инженерите.Излишното гориво го връщат в най-долната част на кошницата точно пред въпросното клапанче.Сложили са и един малък дросел на края на тръбата и по този начин хем подържат някакво налягане хем осигуряват в пъти по-висока скорост на движение на горивото в посока срещу клапанчето.Става като накрайника на пожарникарски маркуч.Силната струя отвара клапанчето и от създаденото завихряне овлича и другото гориво което е резервоара.Така се постига запълване на кошницата.В момента в който мотора спре върху клапанчето се упражнява сила по-голяма от тази в резервоара и така се предотвратява изтичане на горивото в резервоара(в общия обем).Ако това клапанче по някаква причина не работи както трябва ,двата съда стават скачени и трябва да разчитаме на физичните закони нивото да се изравни,и то със сигурност ще се изравни но за какво време!!!!Винаги когато вадите тази кошница тя видимо трябва да е пълна,а в резервоара може и един см. гориво да има.Успех и да почерпите!!!
аз също го знам клапана,но го отхвърлих,зящото каза че е мерено налягането в сервиз.
То много зависи кой какво и къде мери!Преди и след регулатора за ниско налягане резултатите са различни,а да не говорим че всичко се вижда на живи данни.И след като може да види нещо от компютъра що му е да си цапа ръцете със нафта!В този ред на мисли дори да засмуче въздух помпата,тя пак ще създаде някакво налягане в системата и ако го гледаш на екран за теб всичко ще е добре,но за съжаление със въздух не ще да работи!
Коментар