Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареата гасне !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Кошницата на помпата е цяла така ли ? Удрял ли си резервоара ? Провери за пластмасови/железни парчета на дъното на резервоара.

    Коментар


      #17
      ivel написа:
      обяснявам-пропуска фини частици,в следствие на което се задръства цедката и се повишава налягането в рейла и компа гаси мотора,нооооооо ако откачиш буксата на рейла,няма кой да мери налягането,компа влиза в авариен режим и палиш,нооооооо,много тракане и малко мощност
      Нали се сещаш, че ако влезе въздух към помпата и отново ще изгасне П.С. а и какво правим когато регулатора няма цедка

      Коментар


        #18
        е там е ,че точно тези с цедката ги правят мизериите.

        Коментар


          #19
          и да давам на контакт няма полза,пали когато я дам на контакт и отвия гайката на маркуча от резервоара към филтъра и излизат страшно много въздух като излезе го затягам и колата пали.. после след известно време пак загасва и трябва същата процедура .. ? гълта въздух ама не може да се разбере от къде !?
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #20
            явно не разбираш че това си е от регулатора.само откачи буксата на датчика на рейла и пробвай да запалиш.една минута работа е.

            Коментар


              #21
              ivel написа:
              така са те хубавите в кавички филтри.без почистване на регулатора няма да минеш.колегата nsn мисля го е минавал вече този път,но тези които не са само спорят,не че не може да е друго,но е много малка
              веднъж появили се проблема после е периодичен(можеби от много финната цедка която няма как да я изчистиш на 100%) но тогава като завъртиш ключа да гасне тя си работи още 3-4сек(не на всяко гасене),а за тези където нямат цедка на регулатора всичко отива в дюзите,поради тази причина не съм отрязал мойта
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                точно

                Коментар


                  #23
                  И колко е светлата част на тази цедка, че пък нищо да не ходи към дюзите А и веднъж питах в една друга тема и отговор не получих. Я да видим дали тук ще получа Помпата нагнетява към рейла а регулатора според мен трябва да стои паралелно на рейла и това което е в повече да го отклонява към резервоара. Ако е така какво общо има цедката на регулатора с дюзите

                  Коментар


                    #24
                    а къде според теб остават фините частици,които задръстват цедката(остават в помпата и в рейла, а чистата нафта се връща назад) .нали точно заради тях не може да се разтовари рейла и налягането му се увеличава и колата гасне.именно поради тази причина като извадиш буксата на датчика на рейла няма кой да подава инфо на еку-то и мотора запалва,макар и тракайки повече.също след угасяне ако сти малко време да се разтовари рейла пак палиш-1км и пак същото

                    Коментар


                      #25
                      Добре де, нали допреди малко ако я няма цедката и боклуците отиваха в дюзите. Сега пък цедката ги държала в помпата и те от там отиват в дюзи...... Аре решете кое къде мърда и за какво

                      Коментар


                        #26
                        с една дума боклуците остават в помпата и рейла,а чистата нафта в резервоара

                        Коментар


                          #27
                          колеги сега смених филтъра..и проблема си остава..както си кара и по едно време изгасва...давам на контакт отвъртам леко горната гайка на маркуча за да потече нафта и излиза доста въздух и после си пали ,до следващия път! моля някой колега да ми постне снимка къде точно се намира този датчик на рейла ? само той не е проверен
                          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                          Коментар


                            #28
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                            FIAT Marea Weekend HLX TD100

                            Коментар


                              #29
                              fuel injekcion написа:
                              колеги сега смених филтъра..и проблема си остава..както си кара и по едно време изгасва...давам на контакт отвъртам леко горната гайка на маркуча за да потече нафта и излиза доста въздух и после си пали ,до следващия път! моля някой колега да ми постне снимка къде точно се намира този датчик на рейла ? само той не е проверен
                              Не е от датчици........Проблема ти е отзад в резервоара. Ходи го напълни до средата и съм сигурен, че няма да го прави.П.С. къде в наше село се намира тази Мареа

                              Коментар


                                #30
                                а кой ще почисти боклуците от регулатора.естествено че няма да запалиш

                                Коментар

                                Working...
                                X