MartoModev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
почистване на нагар на двигателя
Collapse
X
-
ThE_PuNiSHeR написа:EGR-а си провери, да не е постоянно отворен.
Коментар
-
lusien_7212 написа:MartoModev написа:Коя година е колата?На моята катализатора и DPF-а с в едно.А в него влиза сонда и датчик.Не ти ли свети чек лампата?
Коментар
-
честита нова 2013!мисля че проблема за пушенето и не вървенето на колата се реши но незнам как :D нищо не съм правил механично и не съм ходил на майстор! купих една добавка на лики моли дето е за чистене на дюзи и я сипах в един резервоар т.е. на 60 литра гориво! след като изгорих резервоара сипах от дизел екто ,който до сега отбягвах заради по високата цена. незнам дали от добавката или от по-качествената нафта но колата се промени коренно ,а именно ускорение, динамика ,мах. скорост!не мога да кажа колко е точно разхода но на този резервоар ,който изгорих го смятах някъде към 6,2/100 само извънградско и съм я карал до 140 мах.!http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=...9,r:0,s:0,i:86
Коментар
-
Не съм спец, ама наскоро на мой познат, по подобен начин се държеше колата. Говорим за Браво 1,9 ЖТД. На диагностиката стария дебитомер не вадеше повече от 3V, дори на прекъсвач. Взе си нов момчето, някакъв заместител. Закачаме с него и стойностите стигат до 4,6V. Решаваме, че нещата са се оправили. Да, ама не симптомите продължиха. Взе си дебитомер Бош за доста кинти и сега всичко е 6 точки.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар