Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

почистване на нагар на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    MartoModev написа:
    Коя година е колата?На моята катализатора и DPF-а с в едно.А в него влиза сонда и датчик.Не ти ли свети чек лампата?
    колата е 21.12.2001 първа регистрация!след като бе свален катализатора нямаше никакви датчици по него!колега твоята с какъв мотор е и колко ти гори в тези студове?

    Коментар


      #17
      ThE_PuNiSHeR написа:
      EGR-а си провери, да не е постоянно отворен.
      егр-ра съм го чистил и не беше много затлачен но това беше отдавна.не съм го изолирал и незнам дали трябва да го правя.според аутодата моето добло което е 1,9 жтд 101 кс. го дават 8,3/100 градско , 4,7/100 извън и 5,9/100 смесено!последното засичане което съм направил е следното:86 литра дизел= 1270км.-6,77/100 като имам 580 км извънграда и 690 в града!

      Коментар


        #18
        lusien_7212 написа:
        MartoModev написа:
        Коя година е колата?На моята катализатора и DPF-а с в едно.А в него влиза сонда и датчик.Не ти ли свети чек лампата?
        колата е 21.12.2001 първа регистрация!след като бе свален катализатора нямаше никакви датчици по него!колега твоята с какъв мотор е и колко ти гори в тези студове?
        Моята е 1.9 120к.с.Сега дава около9/100 ама е с прецакан термостат.
        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

        Коментар


          #19
          ThE_PuNiSHeR написа:
          EGR-а си провери, да не е постоянно отворен.
          колега егр-а както казах че съм го чистил но незнам дали работи акуратно!незнам как да го проверя? ако има начин приемам съвети.

          Коментар


            #20
            честита нова 2013!мисля че проблема за пушенето и не вървенето на колата се реши но незнам как :D нищо не съм правил механично и не съм ходил на майстор! купих една добавка на лики моли дето е за чистене на дюзи и я сипах в един резервоар т.е. на 60 литра гориво! след като изгорих резервоара сипах от дизел екто ,който до сега отбягвах заради по високата цена. незнам дали от добавката или от по-качествената нафта но колата се промени коренно ,а именно ускорение, динамика ,мах. скорост!не мога да кажа колко е точно разхода но на този резервоар ,който изгорих го смятах някъде към 6,2/100 само извънградско и съм я карал до 140 мах.!http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=...9,r:0,s:0,i:86

            Коментар


              #21
              Не съм спец, ама наскоро на мой познат, по подобен начин се държеше колата. Говорим за Браво 1,9 ЖТД. На диагностиката стария дебитомер не вадеше повече от 3V, дори на прекъсвач. Взе си нов момчето, някакъв заместител. Закачаме с него и стойностите стигат до 4,6V. Решаваме, че нещата са се оправили. Да, ама не симптомите продължиха. Взе си дебитомер Бош за доста кинти и сега всичко е 6 точки.
              Fiat Bravo 11'97
              1.4 12V A/C

              Коментар

              Working...
              X