Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ivel написа:
    между другото когато ремъка е зацепен неправилно и газоразпределението е в предверение,то впръскването е по-рано-именно когато не е достигнала пълна компресия.в комбинация с някоя изгоряла подгревна свещ пали на пресекулки и трудно. но какво е е много интересно
    Знаеш ли при колко градуса, колко гориво се пръска на стартер. Пишете си наизуст, ей така да се пълни форума.На стартер, заданието за пръскане е около 42-44 мм3 на пръскане при около 3 градуса СЛЕД ГМТ. Дори и да пръснеш преди пика на налягането в цилиндъра, нафтата ще се запали, ако има условия за това, това е нормалния начин по който работи колата.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      Не мога да разбера повода по който изказваш това възмущение.Не казвай определени стойности за горивото при въртене на стартер защото то се променя непрекъснато в зависимост от условията при стартиране.При топъл и студен двигател горивото е различно,скороста с която върти стартера и ред други параметри.При някои двигатели когато са над 70гр. и стартера върти под 250 оборота гориво не се впръсква въобще, така, че не са нужни цитирани стойности.Колегата Ivel се старае да помогне.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        Колега, възмущението ми е защото се пише по инерция, без дори да се четат предните постове. Пише че на колата й е правена диагностика, и следващия пост е да направя диагностика. Освен това не може да се пише ей така без да се мисли и по този начин да бъркаш другите колеги. Извинявайте, но твърдението за компресията и аванса може да го каже някой, който изобщо не е в час какво се случва в двигателя. Не искам да обидя ivel, но не става така.Това което си написал за 250-те оборота е само при VW и е грешка в таблиците, или по-скоро недомислица, този проблем го няма при jtd, поне не при нашите. Пръскането при запалване се определя от тази таблица, която се намира на адрес 7B274. При нормална ситуация и изправен стартер, оборотите му трябва да са около 200 (по-скоро оборотите на двигателя в следствие на въртенето на стартера), после спрямо температурата ще получиш колко гориво се пръска. Основното е колко гориво да се пръсне и след това от там се определят другите параметри, спрямо това какво е налягането в рейката и т.н.Както виждаш пиша, защото имам конкретна информация, която съм си я доказал с логове и разглеждане на софтуера на колата и не пиша просто ей така, че да има постове. Кажете вие според вас, кое от какво зависи и да видим тия нашите дърти кочини защо не палят вече. В същност, не разбрах на автора на темата дали му се оправи колата.
        Прикачени файлове
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          Колега съгласен съм,ама темата е съвсем друга и тези таблици не са нужни, просто не ни вършат работа.Тя темата толкова се разводни,че започнах да губя връзката кой какво е казал.Проблема на тая кола така и не можа да се разбере и вероятно ще се окаже нещо съвсем дребно,а за горивната карта при ТДИ го дадох само като пример а не да спорим.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            Аз не споря, искам само да се види кое как работи, защото иначе оправянето на какъвто и да е проблем си е чисто налучкване.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар

            Working...
            X