Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колега не казвам,че нещо ти ни заблуждаваш,просто се възмущавам от некадърноста на сервизите ни.Аз работя в сервиз специализиран за автоматични скоростни кутий и знам колегите как си вършат работата и просто ми е чудно как може такъв проблем да не може да бъде локализиран.Тук е форум в който от разстояние само можем да дадем някои насоки ,но категорична диагноза се дава поне от 3 симптома за даден проблем и пак можем да сбъркаме.Темата стана като джак-под от тотото.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      И моята така палеше, същите симптоми - първия път изключително трудно като е престояла през ноща да речем и после цял ден палеше без проблем, докато не спря изобщо да пали. Само на скорост можех да я запаля. Сменявахме дюзи, датчик запалване и акумулатори, помпа в резервоара и горивен филтър докато накрая сменихме РЕГУЛАТОРА и нещата се оправиха. На диагностиката с лаптопа абсолютно никакви грешки не отчиташе и записваше. Горещо препоръчвам на колегата да вземе от някаде един работещ за проба!
      Fiat Bravo JTD '99

      Коментар


        Не пали

        Към колегата "jenti" по горе може би в началото на темата съм писал,че Регулатора за системно налягане на помпата го смених с чисто нов но не защото показваше грешка при диагностика а защото имах възможноста да му сравнявам показателите с друг регулатор на същия мотор и се оказа,че на моя параметрите са по-слабички и затова сложих чисто нов не е на Бош но е на фирмата Хофер.В действителност по начимна на каране подобрение не се усеща но при диагностика този регулатор дава по-добри параметри но проблема с паленето не е от него(ПОНЕ ПРИ МЕН)!

        Коментар


          какво ще рече по-слабички параметри. параметрите ги командва датчика на рейла и компютъра.хайде ти ми продай стария регулатор пък си карай с новия

          Коментар


            ivel написа:
            какво ще рече по-слабички параметри. параметрите ги командва датчика на рейла и компютъра.хайде ти ми продай стария регулатор пък си карай с новия
            не че нещо но датчика на рейла подава информация колко е налягането а регулатора регулира налягането(напримерно помпата дава 364 бара а компа в това време иска 312 бара ето тази разлика ще оправи регулатора а не датчика на рейла)ако искаш и аз имам един регулатор който не се справя добре(при рязко ускоряване) ще ти го дам тънко :D
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              ха-ха бих изкал работещ,а не неработещ.да ти кажа за първи път чувам за точно такава некоректна работа,но и в това има логика.и все пак на диагностика трябва да с хване

              Коментар


                ivel написа:
                какво ще рече по-слабички параметри. параметрите ги командва датчика на рейла и компютъра.хайде ти ми продай стария регулатор пък си карай с новия
                Оригиналния работеше на 12%А новия на 19.8%Повечето които съм виждал работят на 17-16-15% оригинални на 6-14годишни коли.......
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                Коментар


                  Не пали

                  halischо е прав за параметрите ,защото тои ги забеляза лично.Имаше и друго което ни направи впечатление с него,че налягането което стария регулатор показваше беше 350 бара а сега с новия е 300 бара(достатъчно).Явно стария регулатор е е желаел да компенсира някакви параметри(наша логика).Към "ivel" ако желаеш мога да ти го продам!

                  Коментар


                    добре

                    Коментар


                      @ inflammable77 - не съм видял поста колега, просто явно ще се окаже че за едни и същи симптоми може да е какво ли не и понякога си е чист късмет да го хванеш
                      Fiat Bravo JTD '99

                      Коментар


                        Кво стана с тая тема, някакво развитие има ли?Ето ви през това време една друга подобна, която е... как да кажа... "ултимат сървайвал" (оцеляване на предела) от смях. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29784

                        Коментар


                          Re: Не пали

                          inflammable77 написа:
                          halischо е прав за параметрите ,защото тои ги забеляза лично.Имаше и друго което ни направи впечатление с него,че налягането което стария регулатор показваше беше 350 бара а сега с новия е 300 бара(достатъчно).Явно стария регулатор е е желаел да компенсира някакви параметри(наша логика).Към "ivel" ако желаеш мога да ти го продам!
                          Вместо да се правиш на търговец по добре кажи какво направи с колата.Доста хора заангажира с проблема си и мисля,че им го дължиш.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            haljscho написа:
                            ogi28b написа:
                            Ще трябва по някакъв начин да стартираш колата с друг стартер, за да разбереш дали само твоят върти толкова зле, или проблемът ще е на друго място. Някога въртял ли е нормално този стартер, или винаги е бил такъв? Да не е нещо от друг двигател? Не знам дали са съвместими де, не съм се интересувал.
                            Да, но след като веднъж запали, след това пали лесно!
                            Аз имам подобен проблем от няколко месеца. Колата пали трудно, но един път запали ли, след това пали веднага. Имам изгоряла нагревна свещ, която не може да се развие, другите три вече са нови, въпреки че и старите работеха. Няколко пъти й правих диагностика, всичко е перфектно. Колата запали ли работи стабилно и върви много добре и харчи малко.Тъжно ми е да го мисля, но май компресията вече си е тръгнала.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              ама доста неща за да стигнеш до компресията и те се четат на диагностика.имаш ли добро налягане в рейла на стартер и хубави дюзи трябва да палиш лесно.

                              Коментар


                                vsd написа:
                                Няколко пъти й правих диагностика, всичко е перфектно.
                                Подчертавам, че под диагностика не разбирам четене на грешки, а преглед на почти всички параметри, които могат да се видят. Дюзите на диагностика няма как да се видят. На стартер съм виждал помпата да минава 400 бара. Над 300 държи поначало. При дърпане, като мине налягането 500 бара и колата пали веднага.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X