Колега не казвам,че нещо ти ни заблуждаваш,просто се възмущавам от некадърноста на сервизите ни.Аз работя в сервиз специализиран за автоматични скоростни кутий и знам колегите как си вършат работата и просто ми е чудно как може такъв проблем да не може да бъде локализиран.Тук е форум в който от разстояние само можем да дадем някои насоки ,но категорична диагноза се дава поне от 3 симптома за даден проблем и пак можем да сбъркаме.Темата стана като джак-под от тотото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.
Collapse
X
-
И моята така палеше, същите симптоми - първия път изключително трудно като е престояла през ноща да речем и после цял ден палеше без проблем, докато не спря изобщо да пали. Само на скорост можех да я запаля. Сменявахме дюзи, датчик запалване и акумулатори, помпа в резервоара и горивен филтър докато накрая сменихме РЕГУЛАТОРА и нещата се оправиха. На диагностиката с лаптопа абсолютно никакви грешки не отчиташе и записваше. Горещо препоръчвам на колегата да вземе от някаде един работещ за проба!Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Не пали
Към колегата "jenti" по горе може би в началото на темата съм писал,че Регулатора за системно налягане на помпата го смених с чисто нов но не защото показваше грешка при диагностика а защото имах възможноста да му сравнявам показателите с друг регулатор на същия мотор и се оказа,че на моя параметрите са по-слабички и затова сложих чисто нов не е на Бош но е на фирмата Хофер.В действителност по начимна на каране подобрение не се усеща но при диагностика този регулатор дава по-добри параметри но проблема с паленето не е от него(ПОНЕ ПРИ МЕН)!
Коментар
-
ivel написа:какво ще рече по-слабички параметри. параметрите ги командва датчика на рейла и компютъра.хайде ти ми продай стария регулатор пък си карай с новияBravo 1.9d 97г
Коментар
-
ivel написа:какво ще рече по-слабички параметри. параметрите ги командва датчика на рейла и компютъра.хайде ти ми продай стария регулатор пък си карай с новияAlfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Не пали
halischо е прав за параметрите ,защото тои ги забеляза лично.Имаше и друго което ни направи впечатление с него,че налягането което стария регулатор показваше беше 350 бара а сега с новия е 300 бара(достатъчно).Явно стария регулатор е е желаел да компенсира някакви параметри(наша логика).Към "ivel" ако желаеш мога да ти го продам!
Коментар
-
Кво стана с тая тема, някакво развитие има ли?Ето ви през това време една друга подобна, която е... как да кажа... "ултимат сървайвал" (оцеляване на предела) от смях. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29784
Коментар
-
Re: Не пали
inflammable77 написа:halischо е прав за параметрите ,защото тои ги забеляза лично.Имаше и друго което ни направи впечатление с него,че налягането което стария регулатор показваше беше 350 бара а сега с новия е 300 бара(достатъчно).Явно стария регулатор е е желаел да компенсира някакви параметри(наша логика).Към "ivel" ако желаеш мога да ти го продам!Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
haljscho написа:ogi28b написа:Ще трябва по някакъв начин да стартираш колата с друг стартер, за да разбереш дали само твоят върти толкова зле, или проблемът ще е на друго място. Някога въртял ли е нормално този стартер, или винаги е бил такъв? Да не е нещо от друг двигател? Не знам дали са съвместими де, не съм се интересувал.
Коментар
-
vsd написа:Няколко пъти й правих диагностика, всичко е перфектно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар