Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колега като загрее колата изкарва ли пара от ауспуха ?да не би гърнетата да са пълни с конденз!!!
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      не пали на студено

      как да различа парата?

      Коментар


        не пали на студено

        За датчика на Реила ми казаха ,че в рейла всичко е ОК,а за отстраняването ще пиша веднага щом успея!

        Коментар


          Re: не пали на студено

          inflammable77 написа:
          как да различа парата?
          сега ако кажеш че незнаеш какво е пара!!!тогава направи следното:като загрее двигателя спри на сухо място и дръж двигателя с 3000об в продължение на една минута след това виж от ауспуха дали е излизало вода
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            ogi28b написа:
            Щом веднъж запалена, след това пали добре, вече съм на друго мнение (налягане, помпа, регулатор...), но бавното въртене си остава като проблем. Трябва си сериозен диагностик, който знае какво му говорят числата по монитора. Ееее, как не мога да я видя тая кола наживо.... отиди на някоя среща бе, колега? По Пловдив не се ли събирате? Отиди при Янко в Септември или прежали едни 40 лева за нафта и ела до София, тук има кой да я закачи и да я види. Бааааааси темата дето стана... Веднъж запалена - тази кола работи ли нормално, ускорява ли нормално, гледани ли са наляганията? Нещо много гнило има, но трябва да го види точният човек.Абе ти да не ни ебаваш нещо!? Имаше една ivalena, тя как се гъбаркашееее.... Утре ще ти дам линк да и четеш темата, да се съсипеш от смях! Тръгна от трудно палене май, смени се акумулатор, стартер, кабели, свещи, главата сваляха... абе квото се сетиш...
            Е ми аз изказах диагноза за помпа високо налягане (която незнайно защо е била ремонтирана преди година и половина) Проблема който е имала тогава се е оправил след ремонта и.......Първия път когато е видях имаше проблем с акумулатора който в последствие е бил отстранен. В началото мислих, че той е виновника за бавното въртене! Предложих да отида аз при колата с моя акумулатор да пробваме, но собственика каза, че е пробвана и с други акумулатори, положението било същото.....След това е видях, но на загрял мотор, тогава беше с новия регулатор който работи много добре.
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
            http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
            http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

            Коментар


              между другото когато ремъка е зацепен неправилно и газоразпределението е в предверение,то впръскването е по-рано-именно когато не е достигнала пълна компресия.в комбинация с някоя изгоряла подгревна свещ пали на пресекулки и трудно. но какво е е много интересно

              Коментар


                Да бе и аз имам подобни съмнения ама и Оги е прав,че може и помпата да върти номера.Но пък диагностиката нищо да не показва,явно и диагностиците нещо не правят нещата.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  Абе случайно се сетИх - работи ли нагревателя във филтъра? Даже не знам дали може да влияе чак пък толкова...

                  Коментар


                    Най вероятно работи, не изписва грешка.Въобще колата работи много спокойно без сътресения на мотора и т.н.
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                    http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                    http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                    Коментар


                      Когато запали трудно я изгаси и веднага опитай отново да палиш. Напиши или по добре направи клип как ще запали.

                      Коментар


                        С риск да направя батака пълен, но с желанието да помогна ще попитам:Клемореда на контактния ключ проверен ли е ? Преди време имах подобен проблем с Опел със здрави уж акумулатор и стартер. Това "запецване" много ми прилича на моя случай...Смених клемореда и стартера имаше мощта да развърти всички коли на паркинга.Мисля си, че при акуратно въртене на стартера с нужните му обороти би трябвало индикациите за заряд в акумулатора и налягане на маслото веднага да угаснат. Това не се случва във видеото на колегата...Или греша.
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          haljscho написа:
                          Най вероятно работи, не изписва грешка.Въобще колата работи много спокойно без сътресения на мотора и т.н.
                          Той не може да запише грешка, защото е през просто реле и е един мощен нагревател. Има само плюс и минус към него.

                          Коментар


                            Тая тема за мене е фалшива,айде ние сме некадърници,но в сервизите където е ходил колегата предполагам хората не виждат никакъв проблем.За да се открие проблема сервиза трябва да дойде до колегата а не той до тях.Нали се сещате,че такъв вариант не съществува.Тая кола пали 5 секунди повече след наще,и какво от това в крайна сметка.Колегата казва около 0гр. после под 4гр.,после,че е подменил подгряването,нали знаете,че няма такова ЖТД НА 5 ГР. ДА ПАЛИ А НА 3 ДА НЕ ПАЛИ.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              не пали на студено

                              Към колегата FGRC - не знам защо се съмняваш в темата и не бъди толкова сигурен,че няма JTD 105 което на +5 да пали готино а на +3 да не пали - МОЯТА КОЛА ГО ПРАВИ ТОВА.Нищо не разбирам от а-ли но тези градуси които ги давам са излезнали като заключение от много броини опити и засичания.Не забелязах за пара.Към "chaveto" - от всички опити един път когато беше много студено може би около -5 градуса,запали трудно и я изгасих след веднага тогава пак запали трудно но другите пъти когато съм правил този експеримент е палила втория път по-лесно.Колегата "haljscho " има наблюдения за поведението на мотора и колата и може да даде по правилно мнение от мен,аз само пиша какво съм забелязал и ако някои е имал сщия проблем да казва,може и да е нещо супер дребно щом не излиза на диагностика на Бош и на сумати други!Но както и да е аз вече се предадох.Остана ми само опит да направим с колегата ogi28 в Софето!

                              Коментар


                                FGRC написа:
                                Тая тема за мене е фалшива
                                Както и да го кръстиш - в клиповете има 2 очевидни проблема: бавно въртене, от една страна, и забавено палене, от друга. Моята също е въртяла бавно, но не пали толкова отложено. Не можеш да кажеш, че няма проблеми.

                                Коментар

                                Working...
                                X