колега като загрее колата изкарва ли пара от ауспуха ?да не би гърнетата да са пълни с конденз!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.
Collapse
X
-
ogi28b написа:Щом веднъж запалена, след това пали добре, вече съм на друго мнение (налягане, помпа, регулатор...), но бавното въртене си остава като проблем. Трябва си сериозен диагностик, който знае какво му говорят числата по монитора. Ееее, как не мога да я видя тая кола наживо.... отиди на някоя среща бе, колега? По Пловдив не се ли събирате? Отиди при Янко в Септември или прежали едни 40 лева за нафта и ела до София, тук има кой да я закачи и да я види. Бааааааси темата дето стана... Веднъж запалена - тази кола работи ли нормално, ускорява ли нормално, гледани ли са наляганията? Нещо много гнило има, но трябва да го види точният човек.Абе ти да не ни ебаваш нещо!? Имаше една ivalena, тя как се гъбаркашееее.... Утре ще ти дам линк да и четеш темата, да се съсипеш от смях! Тръгна от трудно палене май, смени се акумулатор, стартер, кабели, свещи, главата сваляха... абе квото се сетиш...Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Най вероятно работи, не изписва грешка.Въобще колата работи много спокойно без сътресения на мотора и т.н.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
С риск да направя батака пълен, но с желанието да помогна ще попитам:Клемореда на контактния ключ проверен ли е ? Преди време имах подобен проблем с Опел със здрави уж акумулатор и стартер. Това "запецване" много ми прилича на моя случай...Смених клемореда и стартера имаше мощта да развърти всички коли на паркинга.Мисля си, че при акуратно въртене на стартера с нужните му обороти би трябвало индикациите за заряд в акумулатора и налягане на маслото веднага да угаснат. Това не се случва във видеото на колегата...Или греша.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Тая тема за мене е фалшива,айде ние сме некадърници,но в сервизите където е ходил колегата предполагам хората не виждат никакъв проблем.За да се открие проблема сервиза трябва да дойде до колегата а не той до тях.Нали се сещате,че такъв вариант не съществува.Тая кола пали 5 секунди повече след наще,и какво от това в крайна сметка.Колегата казва около 0гр. после под 4гр.,после,че е подменил подгряването,нали знаете,че няма такова ЖТД НА 5 ГР. ДА ПАЛИ А НА 3 ДА НЕ ПАЛИ.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
не пали на студено
Към колегата FGRC - не знам защо се съмняваш в темата и не бъди толкова сигурен,че няма JTD 105 което на +5 да пали готино а на +3 да не пали - МОЯТА КОЛА ГО ПРАВИ ТОВА.Нищо не разбирам от а-ли но тези градуси които ги давам са излезнали като заключение от много броини опити и засичания.Не забелязах за пара.Към "chaveto" - от всички опити един път когато беше много студено може би около -5 градуса,запали трудно и я изгасих след веднага тогава пак запали трудно но другите пъти когато съм правил този експеримент е палила втория път по-лесно.Колегата "haljscho " има наблюдения за поведението на мотора и колата и може да даде по правилно мнение от мен,аз само пиша какво съм забелязал и ако някои е имал сщия проблем да казва,може и да е нещо супер дребно щом не излиза на диагностика на Бош и на сумати други!Но както и да е аз вече се предадох.Остана ми само опит да направим с колегата ogi28 в Софето!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар