Благодаря на колегата dobrujanetsa78 за адреса на Жоро,пича наистина си разбира от работата но ползвам услугите му от доста години,но в конкретния случай е безпомощен.
Ще трябва по някакъв начин да стартираш колата с друг стартер, за да разбереш дали само твоят върти толкова зле, или проблемът ще е на друго място. Някога въртял ли е нормално този стартер, или винаги е бил такъв? Да не е нещо от друг двигател? Не знам дали са съвместими де, не съм се интересувал.
Да, но след като веднъж запали, след това пали лесно!
Ще трябва по някакъв начин да стартираш колата с друг стартер, за да разбереш дали само твоят върти толкова зле, или проблемът ще е на друго място. Някога въртял ли е нормално този стартер, или винаги е бил такъв? Да не е нещо от друг двигател? Не знам дали са съвместими де, не съм се интересувал.
Да, но след като веднъж запали, след това пали лесно!
Да преговорим - върти трудно, пали със закъснение и ако веднага след това запалване се повтори опита, пак върти трудно, но пали без закъснение, или върти значително по-лесно, когато веднъж вече е заработила и пали нормално? Ако се направи опит за палене 15 минути след като е изгасена (демек още е топъл мотора) - трудно или лесно пали? Качвам клип на нормално палеща кола. Май не се чува много добре бързината на въртене, но е много бързо, като се има предвид, че е студено. Мига и лампата за подгревни свещи. Дали работят - не знам. http://www.youtube.com/watch?v=GJbFWDOoqNs
Запали ли ,веднага след това пали нормално,не мога да преценя на второто запалване дали е трудно,защото тя на 2рата секунда вече пали.Дори и след 5 сек.след като е изгасена пак пали от раз.Ако стои много време ,примерно цял ден ,ако е топло т.е.над +4 градуса пали от раз но ако е по студено паленето е трудно т.е въртене 7-8 секънди!
Струва ми се,че има нещо нарушено в синхронизацията на валовете ама какво е не мога да кажа-датчици ли са, ремък ли е.По скоро като,че ли ремъка нещо не е наред.
Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Струва ми се,че има нещо нарушено в синхронизацията на валовете ама какво е не мога да кажа-датчици ли са, ремък ли е.По скоро като,че ли ремъка нещо не е наред.
като е над +4гр ремъка си е добре,като е под +4гр нещо с ремъка не е добре стига глупости
nsn:Айде без терминологий.Аз не изказвам категорично мнение а съмнение.Първо нещо колегата пропуска да обясни и нещо нещата не са както трябва и второ при толкова ходене по сервизи и диагностики и нищо да не се открие нали се сещаш,че нещо убягва на колегата или не го вижда.Тия + и - 4 вече стават без значение.Все пак това е кола а не совалка от НАСА.
Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Щом веднъж запалена, след това пали добре, вече съм на друго мнение (налягане, помпа, регулатор...), но бавното въртене си остава като проблем. Трябва си сериозен диагностик, който знае какво му говорят числата по монитора. Ееее, как не мога да я видя тая кола наживо.... отиди на някоя среща бе, колега? По Пловдив не се ли събирате? Отиди при Янко в Септември или прежали едни 40 лева за нафта и ела до София, тук има кой да я закачи и да я види. Бааааааси темата дето стана... Веднъж запалена - тази кола работи ли нормално, ускорява ли нормално, гледани ли са наляганията? Нещо много гнило има, но трябва да го види точният човек.Абе ти да не ни ебаваш нещо!? Имаше една ivalena, тя как се гъбаркашееее.... Утре ще ти дам линк да и четеш темата, да се съсипеш от смях! Тръгна от трудно палене май, смени се акумулатор, стартер, кабели, свещи, главата сваляха... абе квото се сетиш...
е добре де тя свърши зимата а колата още не е оправена.на стартер вдига ли налягане и колко.този мотор е с камерно впръскване и свещите и компресията го интересуват доста по-малко от останалите дизелови мотори.също мога да ти препоръчам профилактично да напръскаш с контактен спрей буксите на дюзите,а и не се знае какви говна има из горивния филтър.
Тази сутрин и аз запалих странно. Врътнах ключа, колата се разтресе леко и угасна. Не бях настоятелен де. Направих втори опит при, което погледнах таблото. Докато колата ми се "кюхкаше" на стартер оборотите ми се вдигнаха до 500, индикацията за налягане на маслото и акумулатора бяха угаснали, но колата запали след продължително въртене (около 4-5 сек.). Инстинктивно натиснах педала на газта миг преди колата да запали. Беше - 2 градуса. Съмненията ми са за проблем в гориво-подаването. Иначе миналия месец ми светна индикацията за подгрева, но от тогава до сега си палеше и с този проблем. Не съм я диагностирал. Ще видя и утре как са нещата.Основен ремонт преди 50-60 000 км. Стартер - ремонтиран, акумулатор - на една година. Масло Мотул 10В40 - на 7 000 км. Горивен филтър - на 15 000 км.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Това за контактния спрей (по препоръка на Ivel) ще го пробвам но що се отнася за проблема с горивния филтър откакто имам проблема това е 3ти гор.филтър,категорично не е от него.До вчера си мислех да напиша ,че зарязвам колата да я правя и ще си я карам така,просто ще къширам всяка година по 80лв.за стартер и няма да имам проблем ПЪК МОЖЕ И САМА ДА СЕ ОПРАВИ но след няколко дни има път до София и ще се радвам ако колегата ogi28 ми помогне.Ако ли не составам така и вече без главоболия,просто не мога да издържа финансово.СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА КОМЕНТАРИТЕ И ЗА ТОВА ,ЧЕ ВЗЕХТЕ ПРИСЪРЦЕ ПРОБЛЕМ МИ НО ЕДИН СЪВЕТ НИКОГА НЕ ХОДЕТЕ В БОШ ЗА ДИАГНОСТИКА АДСКИ СКЪПО И НИКАКВА РАБОТА ОТ ТЯХ,ВЧЕРА СИ НТРЪГНАХ ОТ ТАМ СЛЕД КАТО ВЕЧЕ ДОРИ И ИМ ГО КАЗАХ.Успех на всички в живота.
Коментар