Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    не пали на студено

    Сега ще ти го пратя ,записа е готин но VBOX-а го размазва и аз не знам защо.Ще съм ти благодарен да го качиш и ако моожш да ми напишеш твои телефон.Благодаря!

    Коментар


      #92
      Аз не видях никакви лампи ясно.Светеше нещо ама какво беше не стана ясно.Лампата за подгрева въобще не я видях.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #93
        Кво ти дреме, аз чакам клипа вече 3 часа... Не, че бързам, ама си мислех, че за днес ставаше въпрос.

        Коментар


          #94
          не пали на студено

          Към Оги,клипа ти го пратих на адреса още удеве когато пожела да ми помогнеш.

          Коментар


            #95
            не пали на студено

            Явно съм го пратил другаде но сега всичко е ОК (с пращането).

            Коментар


              #96
              Тая да не би да е ТД а не ЖТД ,че нещо много малко лампи има.Джамбазите са способни на всичко.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #97
                не пали на студено

                Е сега вече ме вкара в някакъв филм,не вярвам така да са ме лъзнали.Няма шанс да е ТД,толкова хора досега я гледаха и всички са единодушни ,че е ЖТД и че не знаят какъв е проблема с паленето(хахахахаха).

                Коментар


                  #98
                  Не се притеснявай,шегувам се, нека Оги качи клипа.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #99
                    http://www.youtube.com/watch?v=0JqJHGHRMNAСпоред мен трябва да се обърне внимание на акумулатора - проверка в сервиз с товарната вилка. След това - да се проверят и почистят много хубаво кабелите и контактуващите повърхности на клемите, а също и при стартера. Ако този стартер е правен скоро - или не е направен като хората, или има сериозен проблем със затягане на двигателя. Въртенето на стартер е изключително бавно, почти двойно по-бавно от моята кола, например. Въпреки че и моят стартер плачеше за ремонт, но въртеше по подобен начин и колата палеше общо взето нормално. Но за мен е това - проблемът е в бавното въртене. Всички лампи светват и гаснат нормално. За пробата - би могло да се махне пистовия ремък, да се провери как се въртят всички компоненти и да се пробва старт без него. Едва ли ще има генерална промяна. Дано да греша, че нещата отиват към по-сериозен ремонт. За съжаление ще паля чак утре вечер, та да снимам за сравнение, но ето например в този клип - моята кола се опитва да запали. Може да се сравни скоростта на въртене по звука. Това е от лятото, топло време, но разликата между лято и зима с нов акумулатор и стартер на 2 години от ремонт е пренебрежима. http://www.youtube.com/watch?v=aEXsz2GgnAQ

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Аз на тази кола първо бих и оправил стартера, нещо много мудно върти за чисто нов акумулатор с голям пусков ток.Случайно да не я караш с някое М16
                      Това трябваше да се оправи още преди няколко страници, но явно колегата е решил да е.е дявола във въздуха

                      Коментар


                        колата вдига бавно налягането в рейла а причините са:помпа високо налягане,регулатор или дюза,вярно че стартера върти бавно но не е от него проблема с паленето(моята върти малко по-бързо)поне според мене и никого не ангажирам с моето мнениеколегата да отиде на някоя форумска среща и да помоли някой да я закачи и да погледнат данните с налягането в рейла докато върти на стартер-това го препоръчвам на закъсалия колега
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          Не е ли по-добре след като има проблем, който се вижда на пръв поглед - да се работи върху него до отстраняването му, а не да се търсят евентуални други проблеми? Защото дори да се подмени/ремонтира помпата, стартерът няма да завърти по-бързо. Бих го сравнил с това да ти тропа тампон на носача и вместо да го помениш - да ремонтираш шарнир, биалетка, накрайници, амортисьор, тампон на амортисьор, но не и видимо повредения тампон. В Пловдив не се ли правят форумски срещи, да се уговориш с някой, който знае какво да гледа на монитора?

                          Коментар


                            не пали на студено

                            Всичко до тук закоето споменавате е прегледано,описал съм го по-горе.Дори за старера и аз имах съмнения и отидох и дадох рекламация но всичко уж се оказа наред.Акумулатора съм го носил да го натоварват на 2 независии неща.

                            Коментар


                              Ще трябва по някакъв начин да стартираш колата с друг стартер, за да разбереш дали само твоят върти толкова зле, или проблемът ще е на друго място. Някога въртял ли е нормално този стартер, или винаги е бил такъв? Да не е нещо от друг двигател? Не знам дали са съвместими де, не съм се интересувал.

                              Коментар


                                Не пали

                                Това за стартера и аз си го мислих но за съжеление в момента не знам от къде да намеря друг с които да пробвам.

                                Коментар

                                Working...
                                X