Хипотетично ми подхвърлиха за датчиак на кол.вал но утре сутринта ще е сигурно,защото параметрите коитопоказва са му добри.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.
Collapse
X
-
inflammable77 написа:Хипотетично ми подхвърлиха за датчиак на кол.вал но утре сутринта ще е сигурно,защото параметрите коитопоказва са му добри.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Проблем решен
ЗдравейтеПри мен има развитие след месец и половина хехехеОнзи ден взех фиата от майстара за стартерите и се обадих на тоя дето ми сглабя ангренажаОтидох и му викам дай да отрориме и да разглабяме да видим белизите / от няколко човека ми казаха за него щото я видяха как ту бяло ту черни сажди Тоя вика отваряй ети инструментите.... разглобих докарахме я на белези и се оказа 1 цъб на побпата пазминамане.... той вика че другаде колата била отваряна и т.н. но не е поне ото какно сложехме главата.... или е превъртяля зъбче по пътя към вкъщи нея вечер като я сглобихме или той не си е свършел работатаПрезацепехме я и още като я запалихме друг звук няма да пуши нищо.... а 3 дне сутрента паля и то като часовник да чукам на дърво да е такаТака че проблема според мен е решен / не съч пипал крушата да видя дали ше дойде въздухче нали пали /За съжаление не не е пъргава както преди струва ми се леко мудна и на моменти прекъсва за мили секунда и се опрамя... Тук вече бати Гошо Специалиста ше я гледа в ямбола като стана дума за него... Спец ... не съм ти се изплъзнал скоро ще дойда със сводоволсвие да я прегледаш а и да се запознаем / като имам парички /.... много научих от постовете за което то благодаря ти си велик човек Междодругото за тези който се чудят.... Дезел съм от сливен където хода по мъките и сервезине Поздрави
Коментар
-
inflammable77 написа:Хипотетично ми подхвърлиха за датчиак на кол.вал но утре сутринта ще е сигурно,защото параметрите коитопоказва са му добри.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Изчетох още веднъж всички мнения на колегата пуснал темата.И тъй като имам някой наблюдения над колата му той не е споменал някой неща.Преди една седмица е сложил чисто нов регулатор който работи супер.И преди около година и половина някой му е ремонтирал помпата за високо налягане, защото му давала свръх налягане (така са му обяснили тогава)....... и колата му е забивала на 3000об. или гаснела да си каже той!Също така едното маркуче за управление на ЕГР-а му е скъсано и уж ЕГР-а не работи, но не е затапен....Иначе колата работи супер, без никакви сътресения и т.н. В движение нямам наблюдения.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
emzo написа:inflammable77 написа:Хипотетично ми подхвърлиха за датчиак на кол.вал но утре сутринта ще е сигурно,защото параметрите коитопоказва са му добри.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Не пали
Вчера и тестваха дюзите в Боша и казаха ,че и 4те са в нормите,двете са в горните граници но няма проблем при тях.След което майсторите отидоха на вариант да мерят налягането в цилиндрите,всичко излезе ОК от там провериха халабина на клапаните и там е ОК и за съжеление проблема все още стои.
Коментар
-
И за цялото това време не се намери някой, който да закачи датчика на коляновия вал на осцилоскопа и да види графиката дали е нормална или не?! И ако там е - да закачи този на разпределителния и да гледа там графиката. Вземи качи един клип на паленето на колата, ама няма какво да ми показваш пушек от ауспуха, ами сложи камерата пред очите си, все едно е на мястото на главата ти. Нека се вижда ясно цялото табло. Закачи колата с въже, засили я с около 25 км/ч с друга кола, включи трета, отпусни съединителя плавно и след това дай контакт. Виж дали тоя оборотомер отчита поне 1000 оборота. Ако и така не заработи и лампата на двигателя остане да свети - прочетете грешката. Ако не свети - провери помпата - дали идва +12 на контакт и дали има връзка към маса. Свали маркуча от филтъра, пъхни го в шише, виж дали влиза достатъчно гориво през него... Преди всичко - клип с опитите за палене, така че да се вижда хубаво цялото табло.
Коментар
-
Re: Не пали
inflammable77 написа:Вчера и тестваха дюзите в Боша и казаха ,че и 4те са в нормите,двете са в горните граници но няма проблем при тях.След което майсторите отидоха на вариант да мерят налягането в цилиндрите,всичко излезе ОК от там провериха халабина на клапаните и там е ОК и за съжеление проблема все още стои.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Колегата е дал толкова пари по сервизите,още 50 лв се тая.Един нов и толкова,да не се окаже фазовия обаче.Не разбрах само проверявали ли са помпата за ниско налягане в резервоара.За мен тая кола пали трудно от липса на гориво ама каква е причината.Ако са прецакани датчиците компютъра не знае кога да впръска горивото и му е по лесно да пасува ама да не показва нищо на диагностиката.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Помпата в резервоара я провериха и нея преди 3-4 дни и там свсичко е ОК.Това е клипчето на паленето като се глада таблото- един колега го желаеше - http://vbox7.com/play:95593ea66c
Коментар
-
Боже... това да не е снимано с Нокиа-фенерче? Трагично е! Все едно е снимано на резолюция за MMS (176* 132 примерно). Записът ли е такъв или V-BOX-а го е размазал? Изключително трудно е да се забележи каквото и да е. Намери някакъв що-годе съвременен телефон и снимай поне с 640 *480, или ако този клип е читав, го качи в YoouTube, или ми го прати на ogi28b@gmail.com, аз ще го кача, та да видим за какво става въпрос.Доколкото нещо може да се забележи, това е, че стрелката за обороти почти не помръдва. Но може и да се заблуждавам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар