Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Хипотетично ми подхвърлиха за датчиак на кол.вал но утре сутринта ще е сигурно,защото параметрите коитопоказва са му добри.

    Коментар


      #77
      inflammable77 написа:
      Хипотетично ми подхвърлиха за датчиак на кол.вал но утре сутринта ще е сигурно,защото параметрите коитопоказва са му добри.
      Нали имаш проблеми само в студените ( около 0 градуса) стартове. Не би трябвало този датчик да се влияе от зимните температури.
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #78
        Проблем решен

        ЗдравейтеПри мен има развитие след месец и половина хехехеОнзи ден взех фиата от майстара за стартерите и се обадих на тоя дето ми сглабя ангренажаОтидох и му викам дай да отрориме и да разглабяме да видим белизите / от няколко човека ми казаха за него щото я видяха как ту бяло ту черни сажди Тоя вика отваряй ети инструментите.... разглобих докарахме я на белези и се оказа 1 цъб на побпата пазминамане.... той вика че другаде колата била отваряна и т.н. но не е поне ото какно сложехме главата.... или е превъртяля зъбче по пътя към вкъщи нея вечер като я сглобихме или той не си е свършел работатаПрезацепехме я и още като я запалихме друг звук няма да пуши нищо.... а 3 дне сутрента паля и то като часовник да чукам на дърво да е такаТака че проблема според мен е решен / не съч пипал крушата да видя дали ше дойде въздухче нали пали /За съжаление не не е пъргава както преди струва ми се леко мудна и на моменти прекъсва за мили секунда и се опрамя... Тук вече бати Гошо Специалиста ше я гледа в ямбола като стана дума за него... Спец ... не съм ти се изплъзнал скоро ще дойда със сводоволсвие да я прегледаш а и да се запознаем / като имам парички /.... много научих от постовете за което то благодаря ти си велик човек Междодругото за тези който се чудят.... Дезел съм от сливен където хода по мъките и сервезине Поздрави

        Коментар


          #79
          inflammable77 написа:
          Хипотетично ми подхвърлиха за датчиак на кол.вал но утре сутринта ще е сигурно,защото параметрите коитопоказва са му добри.
          Датчика си променя съпротивлението като загрее мотора и тогава гасне и не пали и като изстине пали отма.Т.е. аз лично бих го изключил като вариант.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #80
            Изчетох още веднъж всички мнения на колегата пуснал темата.И тъй като имам някой наблюдения над колата му той не е споменал някой неща.Преди една седмица е сложил чисто нов регулатор който работи супер.И преди около година и половина някой му е ремонтирал помпата за високо налягане, защото му давала свръх налягане (така са му обяснили тогава)....... и колата му е забивала на 3000об. или гаснела да си каже той!Също така едното маркуче за управление на ЕГР-а му е скъсано и уж ЕГР-а не работи, но не е затапен....Иначе колата работи супер, без никакви сътресения и т.н. В движение нямам наблюдения.
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
            http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
            http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

            Коментар


              #81
              emzo написа:
              inflammable77 написа:
              Хипотетично ми подхвърлиха за датчиак на кол.вал но утре сутринта ще е сигурно,защото параметрите коитопоказва са му добри.
              Датчика си променя съпротивлението като загрее мотора и тогава гасне и не пали и като изстине пали отма.Т.е. аз лично бих го изключил като вариант.
              Противно на тази логика, моята кола не палеше при студен мотор. Тоест изобщо не запали повече.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #82
                не пали на студено

                Колегата "haljscho" е прав,защото сега се сещам че тези от Боша вчера ми казах нещо за отрботените газове,защото ме питаха за катализатора - но едва ли това е проблема на паленето - НЕ ЗНАМ.

                Коментар


                  #83
                  Не пали

                  Вчера и тестваха дюзите в Боша и казаха ,че и 4те са в нормите,двете са в горните граници но няма проблем при тях.След което майсторите отидоха на вариант да мерят налягането в цилиндрите,всичко излезе ОК от там провериха халабина на клапаните и там е ОК и за съжеление проблема все още стои.

                  Коментар


                    #84
                    И за цялото това време не се намери някой, който да закачи датчика на коляновия вал на осцилоскопа и да види графиката дали е нормална или не?! И ако там е - да закачи този на разпределителния и да гледа там графиката. Вземи качи един клип на паленето на колата, ама няма какво да ми показваш пушек от ауспуха, ами сложи камерата пред очите си, все едно е на мястото на главата ти. Нека се вижда ясно цялото табло. Закачи колата с въже, засили я с около 25 км/ч с друга кола, включи трета, отпусни съединителя плавно и след това дай контакт. Виж дали тоя оборотомер отчита поне 1000 оборота. Ако и така не заработи и лампата на двигателя остане да свети - прочетете грешката. Ако не свети - провери помпата - дали идва +12 на контакт и дали има връзка към маса. Свали маркуча от филтъра, пъхни го в шише, виж дали влиза достатъчно гориво през него... Преди всичко - клип с опитите за палене, така че да се вижда хубаво цялото табло.

                    Коментар


                      #85
                      Не пали

                      Бих направил ново клипче но сега колата е в един сервиз и опитват хората,да отстранят проблема.

                      Коментар


                        #86
                        Re: Не пали

                        inflammable77 написа:
                        Вчера и тестваха дюзите в Боша и казаха ,че и 4те са в нормите,двете са в горните граници но няма проблем при тях.След което майсторите отидоха на вариант да мерят налягането в цилиндрите,всичко излезе ОК от там провериха халабина на клапаните и там е ОК и за съжеление проблема все още стои.
                        Тва всичкото беше ясно и преди Боша..... Оги, прочети ми предишното мнение и кажи кво мислиш за ремонта на помпата високо налягане!
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                        http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                        http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                        Коментар


                          #87
                          Колегата е дал толкова пари по сервизите,още 50 лв се тая.Един нов и толкова,да не се окаже фазовия обаче.Не разбрах само проверявали ли са помпата за ниско налягане в резервоара.За мен тая кола пали трудно от липса на гориво ама каква е причината.Ако са прецакани датчиците компютъра не знае кога да впръска горивото и му е по лесно да пасува ама да не показва нищо на диагностиката.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #88
                            тя диагностиката показва,ама балъците като не знаят какво да гледат.теса свикнали само грешки да гледат и да вземат парите бързо и лесно

                            Коментар


                              #89
                              Помпата в резервоара я провериха и нея преди 3-4 дни и там свсичко е ОК.Това е клипчето на паленето като се глада таблото- един колега го желаеше - http://vbox7.com/play:95593ea66c

                              Коментар


                                #90
                                Боже... това да не е снимано с Нокиа-фенерче? Трагично е! Все едно е снимано на резолюция за MMS (176* 132 примерно). Записът ли е такъв или V-BOX-а го е размазал? Изключително трудно е да се забележи каквото и да е. Намери някакъв що-годе съвременен телефон и снимай поне с 640 *480, или ако този клип е читав, го качи в YoouTube, или ми го прати на ogi28b@gmail.com, аз ще го кача, та да видим за какво става въпрос.Доколкото нещо може да се забележи, това е, че стрелката за обороти почти не помръдва. Но може и да се заблуждавам.

                                Коментар

                                Working...
                                X