Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Не клемите колега, вътре където е връзката с кабела - под термошлауха.Но ти вече се похвали че палиш. Честито.Само да добавя още едно нещо към горното.При ниска температура напрежението на акумулатора пада, маслото става на грес и дърпа по голям ток за да се разварти двигателя, и от там и по голям пад в кабелите. И като се сложи и по ниското напрежение на акумулатора на стартера отива още по малко напрежение и по тромаво въртене.
    Bravo JTD 105 '98

    Коментар


      #47
      ??

      а аз какво да правя??

      Коментар


        #48
        Не пали

        За к олегата "diezel"- провери си точзи акумулатор,че аз бях на 99% процента сигурен във него ,защото беше нов и много голям, и накрая се усъмних в стартера но в крайна сметка излезна ,че касетофона дърпа толкова много ток с тази утечка.А докато не стигна до този извод през какво ли не минах -смених свещи 1 път всичките и 1 път само една на 4ти цилиндър,смених 2 пъти горивен филтър.По тези криерий които споменх по -горе някои предположиха,че може да са разпръсквачи на дюзи,други двигател и какво ли още не.А ако ти кажа колко пари съм дал за диагностика.Успех какво да ти пожелая,ако нещо те интерисува питай пак.Все ще се намери някои да ни помогне.

        Коментар


          #49
          Re: Не пали

          inflammable77 написа:
          За к олегата "diezel"- провери си точзи акумулатор,че аз бях на 99% процента сигурен във него ,защото беше нов и много голям, и накрая се усъмних в стартера но в крайна сметка излезна ,че касетофона дърпа толкова много ток с тази утечка.А докато не стигна до този извод през какво ли не минах -смених свещи 1 път всичките и 1 път само една на 4ти цилиндър,смених 2 пъти горивен филтър.По тези криерий които споменх по -горе някои предположиха,че може да са разпръсквачи на дюзи,други двигател и какво ли още не.А ако ти кажа колко пари съм дал за диагностика.Успех какво да ти пожелая,ако нещо те интерисува питай пак.Все ще се намери някои да ни помогне.
          Може би трябваше да припомня първоПреди месец и половина сменях глава.... от тогава трудно започна да пали... главата е читава няма проблеми носих я на специализиран сервизСлед като я зяпялихми на сутринта са почна ада.... пуши пуши пши 3-7 минути и запалва... / Може и да запали от първия път/ http://vbox7.com/play:58f1c6a1cb ведеото не е мое просто добавете още някоя друга мината въртене...Бяхме забравили да закачим 2 вакуума... но не се оправиАкумулатора ми е купуван лятото 94 ампераСедмица по мъките проверих свещите те са окКарах я при майстор който уж се занимава със дюзи и помпи.... тук ще запиша по подробноЗначи като е запалина и изгася няма проблем... отивам на крушата стискам има гориво напомпвам няколко пъти и остава само въздухТея гледаха правиха и накрая изкараха проблема катализатора хахаха и неможели да я направятВзех я и съ правих експерименти.... вадя крушата от маркуча към филтара.... напомпвам и задържам.... слагам си пръста и отпускам крушата.... тя бавно се раздува... напомвам 2ри път и окъпва със нафтанаправих този експеримент и след маркуча след филтара.... нещо обачи бързи се разду и не дърпа качествено... вързах крушата директно към гнп.ТО и не и дава даже да напомпя.... не съм пробвал дали така сутрен ше запалидоката бях игнорирал филтара така и наполпя леко ми направи впечатление че от авансатора където е кабелчето просълзява.... изнервих се и отидох при тея със порпите.... лятото те му правиха ремонт щото пикаеше от същото място силно.... отвириха го смениха гумичките и го затвириха... минах през един магазин взех и филтар... по принцип е сменян лятото но вчера преди да направят авансатора наново видях вътре черни точки.... прибрах се и го смених... още не съм отишъл да видя дали ще запали днес след ремонт на авансатора смяна на филтара и притягане на всичко... но си мисля че няма да запали щото кото се прибрах и напомпих крушата пак се напълни със въздух.... стискайте палци после ще пищаПоздрави и ме извинете за неграмотний пост

          Коментар


            #50
            ллллллллллл

            не запализакачих дирекно като игнорирах филтарадодкачи и запалище видим довечера или утре така

            Коментар


              #51
              Към "diezel" това видео е паленето на моя Фиат.Въри лити лиесно докато пали ,да не се окаже стартер?

              Коментар


                #52
                ???

                inflammable77 написа:
                Към "diezel" това видео е паленето на моя Фиат.Въри лити лиесно докато пали ,да не се окаже стартер?
                Към колегата... ако прочетеш СЪМ написал че не е мое видеотоПри мен въртиш.... няма хала да папаликолкото въртиш толкова повече усещаш че ще запали и отзад взе повече пуши пуши и накрая запалваИ ако си причел за енспириментите ми ще разбереш чи смучи накъди гориво или не вкарва правилно... поне моята логика е такава

                Коментар


                  #53
                  не пали на студено

                  Ок.ти си знаеш аз нямам никакви познания но искам само да помогна понякакъв начин.

                  Коментар


                    #54
                    ........

                    Да разбирам не ми се обиждайТака.... нали сутринта игнорирах фелтара и свързах директно за да запаля.... Отимам сега 10 часа по късно престояла престоялаВърта аз върта аз върта аз и си останах със въпртенето..... изнервих се свързах филтара... тръгнах да върта позачуди се и на 3тото въртене запали....... вече незнам какво да правя...... от толкова въртене стартера на моменти чак ищраква сигурно го съсипах и негоПичове давайте идееййй щото в сливен няма читав майстор а и със парата не съм добре... Като я запали сега подпишваше леко.... отидох до магазина на 300 метра и гледам в огледалото си подпушва.... ама нанавръщане усетих че има ряззз погледнах не пушеше....... смачках я и ако имах крила щях да излетя...... като нищо и утре да запали но колата има проблем и незнам как да го реша

                    Коментар


                      #55
                      Diesel написа:
                      Взех я и съ правих експерименти.... вадя крушата от маркуча към филтара.... напомпвам и задържам.... слагам си пръста и отпускам крушата.... тя бавно се раздува... напомвам 2ри път и окъпва със нафта направих този експеримент и след маркуча след филтара.... нещо обачи бързи се разду и не дърпа качествено... вързах крушата директно към гнп.ТО и не и дава даже да напомпя.... не съм пробвал дали така сутрен ше запали
                      Само на мен ли ми прави впечатление, че тук говорим за друг дизел очевидно... JTD 105 няма круша.

                      Коментар


                        #56
                        Airfan написа:
                        Само на мен ли ми прави впечатление, че тук говорим за друг дизел очевидно... JTD 105 няма круша.
                        Diesel написа:
                        inflammable77 написа:
                        Това е линка да видите как пали Фифо! - http://vbox7.com/play:58f1c6a1cb
                        TD 100 съм и точно по този начин пали... кадо добавим още 3-5 михути обаче въртенеhelp help help
                        Някъде по напред стана ясно, че колегата говори за друг дизел :D

                        Коментар


                          #57
                          chaveto написа:
                          Airfan написа:
                          Само на мен ли ми прави впечатление, че тук говорим за друг дизел очевидно... JTD 105 няма круша.
                          Diesel написа:
                          inflammable77 написа:
                          Това е линка да видите как пали Фифо! - http://vbox7.com/play:58f1c6a1cb
                          TD 100 съм и точно по този начин пали... кадо добавим още 3-5 михути обаче въртенеhelp help help
                          Някъде по напред стана ясно, че колегата говори за друг дизел :D
                          мдаа ТД100 идей?

                          Коментар


                            #58
                            пробвай преди да запалиш да напомпиш няколко пъти крушата

                            Коментар


                              #59
                              ivel написа:
                              пробвай преди да запалиш да напомпиш няколко пъти крушата
                              прочети този подст който се намира по горе
                              Diesel написа:
                              Може би трябваше да припомня първоПреди месец и половина сменях глава.... от тогава трудно започна да пали... главата е читава няма проблеми носих я на специализиран сервизСлед като я зяпялихми на сутринта са почна ада.... пуши пуши пши 3-7 минути и запалва... / Може и да запали от първия път/ http://vbox7.com/play:58f1c6a1cb ведеото не е мое просто добавете още някоя друга мината въртене...Бяхме забравили да закачим 2 вакуума... но не се оправиАкумулатора ми е купуван лятото 94 ампераСедмица по мъките проверих свещите те са окКарах я при майстор който уж се занимава със дюзи и помпи.... тук ще запиша по подробноЗначи като е запалина и изгася няма проблем... отивам на крушата стискам има гориво напомпвам няколко пъти и остава само въздухТея гледаха правиха и накрая изкараха проблема катализатора хахаха и неможели да я направятВзех я и съ правих експерименти.... вадя крушата от маркуча към филтара.... напомпвам и задържам.... слагам си пръста и отпускам крушата.... тя бавно се раздува... напомвам 2ри път и окъпва със нафтанаправих този експеримент и след маркуча след филтара.... нещо обачи бързи се разду и не дърпа качествено... вързах крушата директно към гнп.ТО и не и дава даже да напомпя.... не съм пробвал дали така сутрен ше запалидоката бях игнорирал филтара така и наполпя леко ми направи впечатление че от авансатора където е кабелчето просълзява.... изнервих се и отидох при тея със порпите.... лятото те му правиха ремонт щото пикаеше от същото място силно.... отвириха го смениха гумичките и го затвириха... минах през един магазин взех и филтар... по принцип е сменян лятото но вчера преди да направят авансатора наново видях вътре черни точки.... прибрах се и го смених... още не съм отишъл да видя дали ще запали днес след ремонт на авансатора смяна на филтара и притягане на всичко... но си мисля че няма да запали щото кото се прибрах и напомпих крушата пак се напълни със въздух.... стискайте палци после ще пищаПоздрави и ме извинете за неграмотний пост

                              Коментар


                                #60
                                Как помпиш и ти излиза само въздух? От къде идва тоя въздух?Маркучите преди и след ръчната помпа прозрачни ли са ти?Я по добре снимай кво точно се случва при теб.Или мини на варианта: Жоро в Ямбол.
                                Marea TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X