Не клемите колега, вътре където е връзката с кабела - под термошлауха.Но ти вече се похвали че палиш. Честито.Само да добавя още едно нещо към горното.При ниска температура напрежението на акумулатора пада, маслото става на грес и дърпа по голям ток за да се разварти двигателя, и от там и по голям пад в кабелите. И като се сложи и по ниското напрежение на акумулатора на стартера отива още по малко напрежение и по тромаво въртене.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.
Collapse
X
-
Не пали
За к олегата "diezel"- провери си точзи акумулатор,че аз бях на 99% процента сигурен във него ,защото беше нов и много голям, и накрая се усъмних в стартера но в крайна сметка излезна ,че касетофона дърпа толкова много ток с тази утечка.А докато не стигна до този извод през какво ли не минах -смених свещи 1 път всичките и 1 път само една на 4ти цилиндър,смених 2 пъти горивен филтър.По тези криерий които споменх по -горе някои предположиха,че може да са разпръсквачи на дюзи,други двигател и какво ли още не.А ако ти кажа колко пари съм дал за диагностика.Успех какво да ти пожелая,ако нещо те интерисува питай пак.Все ще се намери някои да ни помогне.
Коментар
-
Re: Не пали
inflammable77 написа:За к олегата "diezel"- провери си точзи акумулатор,че аз бях на 99% процента сигурен във него ,защото беше нов и много голям, и накрая се усъмних в стартера но в крайна сметка излезна ,че касетофона дърпа толкова много ток с тази утечка.А докато не стигна до този извод през какво ли не минах -смених свещи 1 път всичките и 1 път само една на 4ти цилиндър,смених 2 пъти горивен филтър.По тези криерий които споменх по -горе някои предположиха,че може да са разпръсквачи на дюзи,други двигател и какво ли още не.А ако ти кажа колко пари съм дал за диагностика.Успех какво да ти пожелая,ако нещо те интерисува питай пак.Все ще се намери някои да ни помогне.
Коментар
-
???
inflammable77 написа:Към "diezel" това видео е паленето на моя Фиат.Въри лити лиесно докато пали ,да не се окаже стартер?
Коментар
-
........
Да разбирам не ми се обиждайТака.... нали сутринта игнорирах фелтара и свързах директно за да запаля.... Отимам сега 10 часа по късно престояла престоялаВърта аз върта аз върта аз и си останах със въпртенето..... изнервих се свързах филтара... тръгнах да върта позачуди се и на 3тото въртене запали....... вече незнам какво да правя...... от толкова въртене стартера на моменти чак ищраква сигурно го съсипах и негоПичове давайте идееййй щото в сливен няма читав майстор а и със парата не съм добре... Като я запали сега подпишваше леко.... отидох до магазина на 300 метра и гледам в огледалото си подпушва.... ама нанавръщане усетих че има ряззз погледнах не пушеше....... смачках я и ако имах крила щях да излетя...... като нищо и утре да запали но колата има проблем и незнам как да го реша
Коментар
-
Diesel написа:Взех я и съ правих експерименти.... вадя крушата от маркуча към филтара.... напомпвам и задържам.... слагам си пръста и отпускам крушата.... тя бавно се раздува... напомвам 2ри път и окъпва със нафта направих този експеримент и след маркуча след филтара.... нещо обачи бързи се разду и не дърпа качествено... вързах крушата директно към гнп.ТО и не и дава даже да напомпя.... не съм пробвал дали така сутрен ше запали
Коментар
-
Airfan написа:Само на мен ли ми прави впечатление, че тук говорим за друг дизел очевидно... JTD 105 няма круша.Diesel написа:inflammable77 написа:Това е линка да видите как пали Фифо! - http://vbox7.com/play:58f1c6a1cb
Коментар
-
chaveto написа:Airfan написа:Само на мен ли ми прави впечатление, че тук говорим за друг дизел очевидно... JTD 105 няма круша.Diesel написа:inflammable77 написа:Това е линка да видите как пали Фифо! - http://vbox7.com/play:58f1c6a1cb
Коментар
-
ivel написа:пробвай преди да запалиш да напомпиш няколко пъти крушатаDiesel написа:Може би трябваше да припомня първоПреди месец и половина сменях глава.... от тогава трудно започна да пали... главата е читава няма проблеми носих я на специализиран сервизСлед като я зяпялихми на сутринта са почна ада.... пуши пуши пши 3-7 минути и запалва... / Може и да запали от първия път/ http://vbox7.com/play:58f1c6a1cb ведеото не е мое просто добавете още някоя друга мината въртене...Бяхме забравили да закачим 2 вакуума... но не се оправиАкумулатора ми е купуван лятото 94 ампераСедмица по мъките проверих свещите те са окКарах я при майстор който уж се занимава със дюзи и помпи.... тук ще запиша по подробноЗначи като е запалина и изгася няма проблем... отивам на крушата стискам има гориво напомпвам няколко пъти и остава само въздухТея гледаха правиха и накрая изкараха проблема катализатора хахаха и неможели да я направятВзех я и съ правих експерименти.... вадя крушата от маркуча към филтара.... напомпвам и задържам.... слагам си пръста и отпускам крушата.... тя бавно се раздува... напомвам 2ри път и окъпва със нафтанаправих този експеримент и след маркуча след филтара.... нещо обачи бързи се разду и не дърпа качествено... вързах крушата директно към гнп.ТО и не и дава даже да напомпя.... не съм пробвал дали така сутрен ше запалидоката бях игнорирал филтара така и наполпя леко ми направи впечатление че от авансатора където е кабелчето просълзява.... изнервих се и отидох при тея със порпите.... лятото те му правиха ремонт щото пикаеше от същото място силно.... отвириха го смениха гумичките и го затвириха... минах през един магазин взех и филтар... по принцип е сменян лятото но вчера преди да направят авансатора наново видях вътре черни точки.... прибрах се и го смених... още не съм отишъл да видя дали ще запали днес след ремонт на авансатора смяна на филтара и притягане на всичко... но си мисля че няма да запали щото кото се прибрах и напомпих крушата пак се напълни със въздух.... стискайте палци после ще пищаПоздрави и ме извинете за неграмотний пост
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар