Ok ,ще снимам но не знам как да кача клипчето тук!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.
Collapse
X
-
нека и аз споделя нещо.вчера моята брава jtd запали изключително трудно,а темп беше 0гр.не съм я карал около 1 месец тъй като карам пунтото.имам 2 изгорели свещи и купени нови бош,но нямам време да ги сменям.трудното палене се изразяваше в това че веднага припалва,но нещо не и стига да вдигне обороти.оказа се скапана нафта и колата е седяла на минусови температури и мн.трудно лайното става пак на нафта.нахаках я с нафта от омв и сложих една добавака против замръзване(мислех бензин)тази сутрин при минус5 запали от раз.ето какви дребни неща костват много.чавето е прав че може дюзата да връща повече и колата да си пали,ноооо разпръсквача разпръсква добре,това е и причината,а има такива дето връщат в нормите,а разпръсквача пикае.е при такова пикаене мотора пуши бяло и пали трудно.въобще нещата са много комплексни и без оглед и диагностика нищо от разстояние не можем да диагностицираме на 100пр,но поне можем да насочим.също така са малко стендовете за комън-рейл дюзи-говорим за такива дето виждат качеството на разпрашаване,а не колбите дето и в домашни условия всеки може да си провери връщащата нафта.също така цената на такъв стенд е между 5 и 6 цифрено число в лева.
Коментар
-
Аз на тази кола първо бих и оправил стартера, нещо много мудно върти за чисто нов акумулатор с голям пусков ток.Случайно да не я караш с някое М16нека и аз споделя нещо.вчера моята брава jtd запали изключително трудно,а темп беше 0гр.не съм я карал около 1 месец тъй като карам пунтото.имам 2 изгорели свещи и купени нови бош,но нямам време да ги сменям.трудното палене се изразяваше в това че веднага припалва,но нещо не и стига да вдигне обороти.оказа се скапана нафта и колата е седяла на минусови температури и мн.трудно лайното става пак на нафта.нахаках я с нафта от омв и сложих една добавака против замръзване(мислех бензин)тази сутрин при минус5 запали от раз.ето какви дребни неща костват много.
Коментар
-
inflammable77 написа:Вчера беше на майстор за стартера,смениха бендикса и самзаха стартера,казаха ми че са направили всичко необходимо и за удоволствието заплатих 70 лв.Аз също имах леки съмнения за стартера но май не е от там,защото само на студено го прави.Маслото е 10W40.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Здравейте и от мен аз имам същия проблем даже има и тема при мен първо така палеше докато спря да пали и на топло и на студено оказа се дюза. Смених е всичко се оправи докато не се застуди и сега пали точно като на колегата бравата . Но не залагам отново на дюза. И относно балбукането като дадеш на контакт и при мен понякога се получава аз не паля докато не спре давам два три пъти на контакт да качи нафта тогава въртя. Щом балбука значи е паднало налягането.При теб може да е само от дюза тях може сам да провериш. Колега в Стамболийски има добър майстор но не му знам телефона.
Коментар
-
emzo написа:jenshen73 написа:За JTD105 маслото е 5W40.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
inflammable77 написа:Това е линка да видите как пали Фифо! - http://vbox7.com/play:58f1c6a1cb
Коментар
-
Кефите ,че взехте присърце проблема ми -ДЪЛБОК ПОКЛОН И БЛАГОДАРЯ.Сега пиша докъде стигнах.Онзи ден се опитахме да прочетем ПАК състоянието на колата чрез софтуер.До нас имаше същия Фиат като модел ,мотор абсолютно същия и като сравнявахме постоянно данните отчетохме разлика в работата на Регулатора за системно налягане на помпата,при мен започваше работа от 12%(мисля,че такава беше мерната единица) а на другото JTD започваше от 17%.Не обърнах сериозно внимание на това,защото забелязах,че трудното палене може да е от по-трудното въртене на мотора т.е. сравних го с дугия Фиат които палеше много леко.Помислих си ,че е акумулатор които ми е нов и е 72Ah и с пусков ток 720 т. е. според мен е стабилен за този мотор и би трябвало да го върти като самолетна перка но реших да го сваля и да го сложа на другия Фиат а другия акумулатор с параметри 60Ah пусков ток 520(доста по слаб от моя) го сложих на моята кола и на другата сутрин при минус 5 градуса нямаше никаква промяна,онзи Фиат с моя акумулатор запали от раз а моя пак започна да хълца и реших,че проблема е отново стартера и дадох рекламация,майстора я прие прегледа всичко и ми каза,че стартера е перфектно направен а имам утечка от ток от касетофона около 1,5 което е адски много според мен.Сега махнахме касетофона и отечката е 0,1.Удеве колата беше стояла 3 часа и на 0 градуса запали перфектно но преди това я покарах доста да позаредя акумолатора. Забравих да спомена ,че при сравнението на паленията с двата Фиата,преди палене и двата акумулатора показват 12,3 V,а като започна да въртя моя пада на 7,8 а онзи на 10,7.Утре сутринта ще видя пак какво ще стане и ще пиша,надявам се да е всичко ОК или ако не зареждам акумулатора и се надявам проблема да е отстранен.Пожелайте ми успех!
Коментар
-
Здравей колега,От клипчето си личи че не върти добре стартера.Това с 1.5 утечка, ако трябва да са ампери, излиза че за 2 дни зиме или лете акумулатора ти ще замине ако не я караш колата. Или си объркал нещо, или там ти е проблемът.Зареди акумулатора у вас цяла нощ и на сутринта пробвай като го сложиш как ще запали.Друг възможен проблем за мудното въртене на стартера в лоша връзка на кабелите.Кабелите са кримпнати на клемите за акумулатора и отгоре са им сложили термосвиваем шлаух. Аз си мислех че при мен всичко е наред , ама не било така. Кабелите нагарят окисляват се и правят лош контакт и голям пад на напрежение в кримпа. При стартиране тока е много голям и пада на напрежение в кримповете и той става голям, и при стартера отива доста по ниско напрежение и мудно въртене.Контакта при мен беше толкова лош , че при работа на двигателя клемите си грееха от протичащият ток като включиш няколко по големи консуматора. Грееха си доста добре.Махни термосвиваемият шлаух на клемите и виж цвета на кабела и кримпа дали имат следи от нагаряне, ако всичко е наред, трябва да са лъскави , ако имаш проблем стават леко ливави и матови обикновенно.Ако имаш лош контакт и зимата караш с повече включени консуматори, ще имаш и по лошо зареждане на акумулатора заради пада в кримпа, който ти се получава преди акумулатора.Горелка , киселина и се калайдисват всички достъпни връзки по големите кабели (Двете клеми на акуулатора, на стартера е по сложно да се направи). Ако не помогне със сигурност няма да навреди. Тези 162 градуса които е измерила камерата не знам колко са вярни (много е капризна по отношение на рефлективнос на повърхността), но наистина много грееше кабела. През термошлауха се вижда как грее самият кримп.Bravo JTD 105 '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар